وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هفت دلیل برای انتخاب مرد سال فوتبال جهان از بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هفته گذشته از سوی فیفا اسامی 23 کاندیدای کسب عنوان مرد سال فوتبال دنیا اعلام شد، که در بین آنها اسامی شش بازیکن از باشگاه بایرن مونیخ دیده می شوند.


باستین شواین اشتایگر، فیلیپ لام، توماس مولر، مانوئل نویر، فرانک ریبری و آرین روبن شش بازیکن بایرن مونیخ هستند که از سوی فیفا در لیست 23 نفره کاندیداهای کسب عنوان مرد سال فوتبال دنیا قرار گرفته اند. بعد از موفقیت های فصل گذشته، به نظر شانس رسیدن این عنوان به بازیکنی از بایرن مونیخ به دلایل ذیل بیشتر از همیشه می باشد: 

 

1- بیشترین تعداد کاندیداها

بایرن مونیخ با شش کاندیدا به اندزه لیگ اسپانیا در لیست اعلام شده از سوی فیفا برای کسب عنوان مرد سال فوتبال دنیا نماینده دارد. 6 بازیکن از لالیگا، 5 بازیکن از لیگ برتر، 4 بازیکن از لوشامپیونه، 1 بازیکن از سری آ، 1 بازیکن  از دورتموند به همراه شش بازیکن از بایرن مونیخ، لیست 23 نفره فیفا را تشکیل می دهند. تعداد بالای بازیکنان بایرن مونیخ در این لیست به تنهایی نشان می دهد که بایرن مونیخ رکورددار قهرمانی در بوندسلیگا، از چه شانس بالایی برای دریافت این جایزه برخوردار است.

 

2- سه گانه

به عنوان اولین تیم آلمانی، بایرن مونیخ در فصل گذشته موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان موسوم به DFB Pokal و به عبارتی دیگر کسب یک سه گانه تاریخی شد. به خصوص پیروزی خیره کننده مقابل بارسلونا در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان و قهرمانی در سوپر کاپ اروپا نیز بسیار خیره کننده بودند. فتح مهم ترین و بزرگ ترین رقابت باشگاهی در دنیا سبب می شود که بازیکنان بایرن مونیخ در موقعیت خوبی برای کسب عنوان برترین بازیکن سال فوتبال دنیا قرار گیرند.

 

3- رکوردها

فصل گذشته بایرن مونیخ موفق به شکستن هفت رکورد در بوندسلیگا شد که زودترین قهرمانی و به دست آوردن بیشترین امتیاز، از مهم ترین آنها به حساب می آیند. درفصل جاری نیز بایرن مونیخ در صورت نباختن بازی این هفته بوندسلیگا (هفته یازدهم) به هوفنهایم، با 36 بازی متوالی بدون شکست در بوندسلیگا، به رکوردی جدید در این زمینه خواهد رسید.

 

4- مرد سال فوتبال اروپا

فرانک ریبری از بایرن مونیخ در بین سایر هم تیمی های خود از شانس بیشتری برای کسب این عنوان برخوردار است. ریبری در ماه آگوست گذشته با کسب 36 رای از خبرنگاران، به عنوان مرد سال اروپا نیز انتخاب شده است. در این انتخابات رقبای اصلی او مسی و رونالدو به ترتیب 14 و 3 رای کسب کردند. از این نتیجه می توان به عنوان نشانه ای از شانس بالای ریبری برای کسب عنوان برترین مرد سال فوتبال 2013 جهان نیز یاد کرد.

 

5- ثبات تیمی

هر تیمی در طول فصل به طور معمول دچار فراز و نشیبی هر چند کوتاه می شود، اما بایرن مونیخ در فصل گذشته بوندسلیگا از این قاعده مستثنی بود. شاگردان یوپ هاینکس در هر 34 هفته از رقابت های بوندسلیگا در صدر جدول قرار داشتند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با اقتدار به قهرمانی رسیدند. دلیل دیگر ثبات تیمی بایرن مونیخ حضور در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا در چهار سال اخیر می باشد.

 

6- قدرت تیمی

قدرت بایرن مونیخ با ثبات این تیم رابطه مستقیم دارد. بعد از شکست در فینال خانگی رقابت های لیگ قهرمانان سال 2012، همگان بر این عقیده بودند که بایرن مونیخ فصل متوسطی را پشت سر خواهد گذاشت، اما این شکست انگیزه ای شد برای موفقیت های آتی این تیم، در فصل گذشته آنها عمل کرد خیره کننده ای داشتند، به خصوص در لیگ قهرمانان که در چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مقابل تیم های قدر یوونتوس و بارسلونا، 11 گل به ثمر رساندند و گلی نیز دریافت نکردند. در بوندسلیگا تنها با یک شکست قهرمان شدند و در جام حذفی نیز بعد از شکست دورتموند در مراحل ابتدایی جام، به راحتی به قهرمانی رسیدند.

 

7- زمان ان رسیده است که.....

هریک از بازیکنان بایرن مونیخ در لیست سال 2013، در سال های گذشته نیز با  لباس این تیم، در این لیست 23 نفره برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال از سوی فیفا کاندید شده بودند. در سال جاری لام، نویر، روبن و ریبری برای دومین مرتبه و  شواین اشتایگر و توماس مولر برای سومین مرتبه از سوی فیفا برای دریافت توپ طلا کاندید شده اند و  به نظر زمان آن فرا رسیده است که سرانجام مردی از مونیخ جایزه اسکار فوتبال دنیا را کسب نماید.

نظرات 4 + ارسال نظر
bastian31 شنبه 11 آبان 1392 ساعت 07:57

بچه ها منتظرباشید بایرن تو گالا غوغا میکند
توپ طلا ریبری
سرمربی هاینکس
اگه پوشکاشم بهمون برسه عالیه
منتخب جهان
نویرلام اشتایگرروبن ریبری ازیل
چه شود

روبری شنبه 11 آبان 1392 ساعت 10:16

مرد سال جهان 1ریبری 2 روبن 3رونالدو به نظر من مسی لیاقت سوم شدن هم نداره

محمد شنبه 11 آبان 1392 ساعت 11:58

اگر ریبری انتخاب نشه باید به این سیستم فیفا خندید...

b یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 22:43

دوست دارم المانی باشه حالش بیشتره...ولی خودمونیما بایرن با اقتدارقهرمان نشدا...یادمونه که دوبار باخت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد