وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گنارو گتوسو میهمان تمرینات بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تمرینات چهارشنبه بایرن مونیخ زیر نورافکن ها برگزار شد و این برای بسیاری از هواداران غیر معمول بود زیرا معمولا جلسات تمرینی زیر نور به دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا محدود می شود.

تمرین چهارشنبه شب مونیخی ها با استقبال خوبی از هواداران همراه شد در این تمرین مونیخی ها تقریبا تمامی بازیکنان خود را به همراه داشتند و زیر نظر گواردیولا برای دیدار شنبه شب مقابل هوفنهایم به مرور تاکتیک ها پرداختند.

اما چهارشنبه شب مونیخی ها میهمانی ویژه داشتند گنارو گتوسو کاپیتان اسبق میلانی ها که قهرمانی در جام جهانی 2006 را همراه ایتالیا تجربه کرده بود از نزدیک تمرینات بایرن را تماشا می کرد. او زمانیکه گواردیولا در سری آ ایتالیا حضور داشت از دوستان صمیمی وی محسوب می شد. گتوسو برای ورود به عرصه ی مربیگری در اولین گام تجربه ای ناموفق در لیگ دوم ایتالیا با پالرمو داشت که در ماه سپتامبر بدلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شد.

نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا جمعه 10 آبان 1392 ساعت 00:02

اه اه اه...ازش متنفرررررم

گواردیولا جمعه 10 آبان 1392 ساعت 00:13

فقط عصبانی این مرد

بهروز جمعه 10 آبان 1392 ساعت 03:57

اومدی چکار مثلا ؟

نوید جمعه 10 آبان 1392 ساعت 10:08

یه زمانی می خواست بیاد استقلال جدی میگم

bastian31 جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:03

هنوز که اخرین بازی بامیلان یادم نمیره
بازی رفت تو میلان شهادت بود ایران پخش نکرد ودقیقه80بود شبکه کویت پخش میکرد نگاه کردم بایرن دوتا عقب بوددقایق اخر دوتا کاشته ازوسط زمین زدند دوتاشم ون بیوتن گل کرد ولی درالیانز دقیقه پنج لام ضربه ای زد روی خط دراوردند وبعدشم اینزاگی دوتا تک به تک مشکوک افساید گل کرد ولی اون زمان بایرن افت شدیدی کرده بود واقعاضعیف بود
لقب گتوزو فکرکنم گاووحشی باشه ولی زوج فوق العاده ای باپیرلو تشکیل داده بودند
من اول ازایتالیا بعدبرزیل بعداسپانیامتنفرم

موسی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:07 http://omid-mesile.blogfa.com/

not good

jafar جمعه 10 آبان 1392 ساعت 11:32

اومده مربیگری یادبگره

mary جمعه 10 آبان 1392 ساعت 13:31

در زبان ایتالیایی لامبورگینی یعنی گاو نر وحشی

bastian31 جمعه 10 آبان 1392 ساعت 15:27

اولا که معنی بالقب فرق میکنه دوما گفتم فکرکنم نه اینکه مطمئنم
جانم تیکه انداختن هنر میخواد

mary جمعه 10 آبان 1392 ساعت 16:12

من اهل تیکه انداختن نیستم.
حرفم رو رک میزنم.
تیکه رو ادم های ترسو میندازن.
معنی اون کلمه رو برا اطلاعات عمومی گفتم.
لقب اون اقا در ایتالیایی چیز دیگری است.

کان مقدس جمعه 10 آبان 1392 ساعت 17:45

استایل و جدیشو واقعا دوست داشتم.کلا بازیکن جالی بود.

تیاگو الکاننترا هم برگشته به تمرینات؟
این بشر چقدر بدشانس بود.نیومده مصدوم شد

bastian31 جمعه 10 آبان 1392 ساعت 18:34

من ترسو باشه
حالا من به تو گیر میدم یا تو
دیگه جک نگو برای اطلاعات عمومی هه ،خب من گفتم گاووحشی خیلی دیگه ضایعست
اولا شما اطلاعاتت رو برای خودت نگه دار بزار من نادان ازدنیا برم بعدشم شما همون بار که گفتی من دیگه نظر نمیدم رو حرف خودت بمون باخودتم درگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد