وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: می دانستم که در ترکیب بایرن جا می افتم

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ستاره سابق بوروسیا دورتموند ضمن اعتراف به این نکته که گلش در بازی ابتدای هفته برابر هرتابرلین کاملا شانسی بوده است، از انتقال خود به بایرن مونیخ هم دفاع کرد.
 ماریو گوتزه، ستاره 21 ساله بایرن مونیخ در اواخر فصل گذشته با قراردادی به ارزش 37 میلیون یورو از رقیب دیرینه باواریایی ها، بوروسیا دورتموند به این تیم منتقل شد وعلاوه بر جنجال های فراوان پس از این انتقال، بسیاری معتقد بودند که او نخواهد توانست درخشش را در تیم جدید تکرار کند.

اما پس از گذشت حدود پنج ماه از این انتقال و سپری شدن مصدومیت های این بازیکن، او کم کم به دوران اوج خود باز می گردد و به نظر می رسد تحت هدایت پپ گواردیولا بلوغ چشمگیری به بازی او افزوده شده است.

گوتزه در مصاحبه با وب سایت بوندس لیگا گفت:" دوران بازپروری پس از مصدومیتم واقعا سخت بود، اما مطمئن بودم که به خوبی در ترکیب جا خواهم افتاد و به سرعت تطبیق پیدا خواهم کرد."

سوپر ماریوی بایرن درباره انتقالش به مونیخ هم گفت:" چند بازیکن بایرن را از اردو های تیم ملی می شناختم و این به آسان شدن همه چیز خیلی کمک کرد. در حال حاضر از اینکه برای بایرن بازی می کنم خیلی خوشحالم، مربی و سایر چیز های دیگر بسیار خوب و رضایت بخش هستند. این چیز ها نقش زیادی در انتقالم به اینجا داشتند."

گوتزه که شنبه شب در بازی برابر هرتا برلین نخستین گل خود در بوندس لیگا را با پیراهن بایرن مونیخ به ثمر رساند با خنده درباره گلش توضیح داد:" توپ کاملا شانسی به آن سمت از دروازه رفت! ضربه سر من اصلا قدرت نداشت ولی خدا را شکر گل شد. شانسی بود ولی به تیم کمک کرد."

گوتزه در انتها در تمجید از رقیب پایتخت نشین خود گفت:" خیلی بازی سختی بود. ما برابر یک هرتا برلین آماده و بسیار پر تحرک قرار داشتیم. آن ها اتفاقی در بالای جدول قرار ندارند."

گوتزه پس از سپری کردن دوران مصدومیت طولانی مدتش به ترکیب بایرن مونیخ بازگشته است و بازی های درخشانی را در این تیم به نمایش می گذارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
H.H چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:55

جونم گوتزه
آینده درخشانی داری
اینم بگم ما هواداران هم خوشحالیم که تو تیم ما بازی میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد