وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواینی و رویای مدیریت در بایرن

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر چهره ای محبوب در آلیانس آره نا است او در گفتگویی ویژه با کانال تلویزیونی اشپورت وان در مورد خاطرات تلخ و شیرین با پیراهن بایرن صحبت کرد و در نگاهی طنز آمیز به احتمال مدیریت او و فیلیپ لام طی 30 سال آینده در باشگاه بایرن می پردازد به مهمترین صحبت های رهبر خط میانی باشگاه بایرن اشاهر می کنیم.
 

آینده شواین اشتایگر در باشگاه بایرن..." اینکه در 30 سال آینده من، فیلیپ لام و توماس مولر مانند اولی هوینس و کارل هاینس رومینیگه در بایرن مدیریت کنیم می تواند سرگرم کننده و خنده آور باشد توماس بیشتر می تواند بخش روابط عمومی و سخنرانی را در دست بگیرد و من و فیلیپ در مورد برنامه های باشگاه تصمیم گیری کنیم."


تصمیم شما پس از پایان قرارداد با بایرن در سال 2016..." اجازه بدهید تا آن زمان صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد صحبت در این مورد و پیش بینی اینکه تا سه سال آینده چه اتفاقی می افتد بسیار سخت است من با بایرن به اهداف بزرگی رسیده ام تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آن هم زمانیکه بدانم هیچ تیمی چنین موفقیتی بدست نیاورده است برای من مهم است خصوصا با مربی جدید فکر می کنم می توانیم در این مورد موفق باشیم. اکنون 29 ساله هستم و در بایرن احساس خوبی دارم ولی امیدوارم شرایط مچ پایم بهتر از حالا شود من همیشه در بایرن تلاش کرده ام بیشترین توانم را ارائه دهم و تا زمانیکه پیراهن قرمز را بر تن کنم این کار را انجام خواهم داد."


باشگاه در جهت این هدف گام بر می دارد..." همیشه گفته ام که ترجیح من این است که باشگاه های دیگر هر جامی را که می خواهند در دست داشته باشند اما لیگ قهرمانان اروپا در دستان بایرن باشد. در مورد 20 سال آینده صحبت نمی کنم بایرن مونیخ خانه ی من است ده سال پیش ما نمی توانستیم به فینال چمپیونزلیگ برسیم همیشه به جمع هشت تیم راه می یافتیم یا نهایتا به نیمه نهایی می رسیدیم اما اکنون در چهار سال اخیر سه بار فینالیست شدیم و این نشان می دهد که این هدف برای ما شدنی است در این مسیر من قسمتی از تیم هستم نه چیزی بیشتر از این."


زندگی بدون مونیخ ..." در حال حاضر نمی توانم آن را تصور کنم این تنها به عنوان یک باشگاه نیست بلکه شهر من است و البته شبیه مردم فوتبال، من را بسیار خوشحال می کند. مونیخی ها وقتی به استادیوم می آیند و بازی ها را تماشا می کنند بسیار خوشحال هستند و این شادی در بدن و روح شان جاری می شود تمام تلاشم را می کنم که آن را به طور کامل جذب کنم و از بودنم در اینجا لذت ببرم. این تنها راه موفقیت در زندگی ورزشی است من واقعا از اینکه هر هفته 70 هزار هوادار بایرن برای تماشای بازی ها به استادیوم می آیند تحت تاثیر قرار می گیرم این شرایط برای هر بازیکنی اتفاق نمی افتد."


جذابترین لحظات در بایرن مونیخ..." فرانک ریبری مسئولیت شوخی و خنده را در بایرن عهده دار است. او به نظر می رسد شخصیت مخفی را در وجودش دارد و هنگامی که آن را بروز می دهد آنگاه شما می توانید هرچیزی را از آن انتظار داشته باشید.


غم انگیزترین لحظه در بایرن مونیخ..." در بایرن مطمئنا شکست های تلخی را تجربه کرده ام اما برای من سرنوشت سباستین دایسلر و یا خودکشی رابرت انکه از همه تلخ تر بود."

نظرات 11 + ارسال نظر
شوانی چابهار چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 09:35

میگه10سال در بایرن بودم نمیتونم بدون بایرن زندگی کنم ما 15سال هوادارش هستیم نمیتونیم بدون بایرن زندگی کنیم پس شوانی جان تو با دوستانت جای خود داری!!!

شوانی چابهار چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 09:40

میگه مدیریت فکر در بازیهایشان شوانی لام و مولر انقدر دلسوز هستند که مدیرانی خوبی برأی بایرن و ما باشند ولی خداوکیلی شوانی رئیس فدراسیون خوبی میشه

زهرا چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 11:33

این آقا عشق منههههه

bastian31 چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 11:38

.شوانی چابهارلطفا ارزودرست برای باستین کن اخه اگه رئیس فدراسیون بشه سالی یکباراسمش میاد،مدیر که باستین 60به بالاشد میتونه مدیر بشه
من ارزومه که با پالتوی خاکستریش سرمربی بایرن والمان بشه ،جون ناموست سارا سرمربی شو
من ازلام میترسم نصفش زیر زمین است ولی باباستین دوست ،باستین که دراصل کاپیتان بازوبندم بهش بده خیال راحت بشه
بنظرم اشتایگرسرمربی ،کروس مربی ،لام انالیزور ،مولر تدارکات تیم ،نویرم به تخصصش میزاریمش توپ جمع کن
یوپ هاینکس وافنبرگ هم مدیران بایرن
اونوقت با درایت افنبرگ فقط یک المانی میتونه مربی بایرن بشه مثل المان

فاطمه چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 12:44

دست شما درد نکنه حالا نویر شد توپ جمع کن؟!!!
تخصصش اینه؟!!!
واقعا که...

bastian31 چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 13:41

من هیچوقت به یک المانی توهین نمیکنم
حالا اگه شما بهت بر خورد خب خود شما را میزارم توپ جمع کن تخصصشم داری!!

فاطمه چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 14:41

اها شما راست میگی این اصلا توهین نبود نیست ماشالا خیلی شوخی...اخی
فکر کنم به خودتون بیشتر بخوره تخصصتون تو این زمینه بیشتره.

bastian31 چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 15:54

اره چرا که نه افتخارم توپ جمع کن بایرن بشم
همین پپ توپ جمع کن بارسابوده به اینجا رسیده
خیلی ازبازیکنان معروف توپ جمع کن تیمش بودن وشایدم باستینم بوده ضمنا راحت نگاه بازی میکردند دیگه نمیخواستن پول بدن
همه جای دنیای فوتبال این بابه و نمیدونستم درباره توپ جمع کن بد فکر میکنی ،خب معذرت میخوام

فاطمه چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 16:59

اره درست همه اینا رو هم میدونم.ولی اونا قبل از اینکه معروف بشن و به جایی برسن توپ جمع کن بودن نه بعد از بازنشستگی.
منم معذرت میخوام اگه تند رفتم.

نواب چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 17:36

درسته باستین توپ جمع کن بایرن بوده ولی الان به بهترین درجه رسیده و وقتی کسی به این درجه میرسه نباید دیگه بهش گفت توپ جمع کن چون یه توهینه به اون شخص و بهتره که ادب رو رعایت کرد مخصوصاً اینکه طرفمون یه ژرمنه و الانم بهترین گلر جهانه زنده باد باواریا و دیگر هیچچچچچچچچچچ........

b یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 22:56

ای قربون دلت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد