وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: من در بازى سازى بیشتر شرکت خواهم کرد

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،دروازه بان ملی پوش بایرن مونیخ در این فصل گل های کمی دریافت نموده است، اما برای او مهم تر این است که در بازی سازی تیم نقشی داشته باشد.
 مانوئل نویر تا کنون در ده بازی از رقابت های بوندسلیگا، شش گل دریافت کرده است. زیر نظر گواردیولا، نویر علاوه بر محافظت از دروازه، وظایف دیگری نیز به عهده دارد.

مانوئل نویر در این زمینه گفت:"من در بازی سازی، نقش بیشتری به عهده خواهم گرفت. من خودم را به عنوان بازیکن 1+10 نمی بینم، بلکه من بازیکن یازدهم تیم هستم."

البته مانوئل نویر27 ساله در بازی با پا، به عنوان یک دروازه بان مهارت خاصی دارد و قبلا نیز این موضوع را ثابت کرده است، وی در این مورد گفت:"وقتی که توپ های بیشتری به من برسد، خوشحال می شوم. چون احساس می کنم در بازی هستم،‌ اگر در یک بازی برای 15 دقیقه توپی به من نرسد، کمی تمرکز خود را از دست می دهم."

نظرات 10 + ارسال نظر
پژمان دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 16:59

شما همین الانم تو بازی سازی شرکت میکنی نویر عزیز
کدوم دروازبان هست مثل شما اعتماد به نفس داشته باشه که تا وسط زمین جلو بیاد...!
بهترین دروازبان جهانی آقای نویر-یه تحلیل گر منطقی از بازی تیم-شوتگیر-پنالتیگیر-باهوش-....خدا روشکر ما تو رو توی بایرن داریم

only bayern دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 18:11

کل اعضا تیم رو واقعا دوست دارم ولی عاشق نویر و کروس و لام هستم

نوید دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 19:01

آفرین نویر هم مدافعه هم دروازه بان با اعتماد به نفس . ولش کنن گل هم میزنه

f=ma دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 19:48

نویر بی نظیره...

ilkay دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 21:11

پنالتی زنم هستا یادتون نره

فاطمه سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 00:07

فدات سوپر مانو...
تکی به خدا...
عاشقتم

زهرا سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 17:39

jaber سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 19:21

نویر جان شما که دیگه ته شرکت در بازی سازی رو در آوردی
کم مونده بیای جلو گل بزنی

مهدی محمدی سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 19:39 http://mahdinet.com

سلام
طراحی سایت حرفه ای فقط 100هزار تومان
همراه با پنل پیامکی و خط 14رقمی و 500پیامک رایگان
Mahdinet.com
09377343359
این فرصت ویژه را از دست ندهید

مانوئل نویر سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 22:25

عشقی به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد