وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر : هرگز از بایرن جدا نمی شوم

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،مولر شایعات پیرموان جدایی اش از بایرن را تکذیب کرد.
 پس از دیدار از پایتخت کاتالان ها شایعاتی مبنی بر پیوستن مولر به بارسلونا به گوش می رسید اما مولر تمامی این شایعات را تکذیب کرد.

مولر در مصاحبه ای با اسکای 90 چنین گفت :

" من به دلایل شخصی در بارسلونا بودم. اما امروزه این چیز ها به سرعت در دنیا پخش می شوند.
البته باعث تحسین من است که باشگاهی مثل بارسا به دنبال من باشد. اما من در بایرن خیلی خوشحالم. بایرن چیز های زیادی به من داده و در قلب من جا دارد. من امیدوارم که سال های زیادی که پیش رو داریم را در بایرن بمانم. "

نظرات 6 + ارسال نظر
farhad1990 دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 16:48

دوست دارم کاپیتان بعدی بایرن خودتت باشی مولر.....

بایرن 5 ستاره دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 18:01

بایرن باید شخصیت خودش و امید به آینده رو با چند بازیکن تثبیت کنه
از جمله: مولر و گوتزه و آلابا و کروس و تیاگو
امیدوارم بتونیم توی نقش روبن و ریبری هم که دو بال قوی هستن جایگزینای مطمئن و آینده دار پیدا کنیم که متاسفانه الان تو دنیا چشمای من کسی در حدشون نمیبینه
خدا به سال بعدمون رحم کنه

amir MULLER دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 21:16

میدونم عشقم ..
تو همیشه به باشگاهت وفاداری .. میدونم

vispard دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 22:41

جوان اول جام جهانی2010 بازیکن از نسل جدید تیم ملی المان بعد از جام1990 ایتالیا اگه هر کشوری بازیکنی مثله مولر داشت یا شماره 8تنش میکرد یاشماره 10 وازش اسطوره درست میکرد اما نسل جدید المان اینقده خوبه که ادم با دیدنه شماره13 تو تنه مولر پیشه خودش میگه که 13 بالاک به مولر خیلی میاد

G.Elber سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 14:14

توماس مولر میهمان اختصاصی یک شنبه شب برنامه پر طرفدار اسکای 90 بود او در این برنامه تلویزیونی شرکت کرد و در مورد حواشی های اخیر و شایعات مبنی بر حضور وی در بارسلونا شکل گرفته بود صحبت کرد:

سبک بازی مولر..." من می دانم که ه تلاش هایی در زمین انجام می دهم و یکی از نقاط عجیب بازی من مطمئنا این است که می توانم در شرایط غیر معمولی عکس العمل های سریع انجام دهم در واقع سعی می کنم فوتبال بازی کنم و این به سختی علم پرواز موشک نیست در زمین تلاش های زیادی انجام می دهم و می دانم که در همه ی آن ها نیز نمی توانم موفق باشم توانایی های خودم را که می توانم با آن به تیم کمک کنم می شناسم."

پیشنهاد قدیمی آگسبورگ پیش از درخشش در بایرن..." البته در سال 2008 من بازیکن جوانی بودم و سال دومی بود که در آماتورهای بایرن بازی می کردم زمانیکه پیشنهاد آگسبورگ مطرح شد آن ها در لیگ دو حضور داشتند و این طبیعی بود که می خواستید به آنجا بروید تا در ترکیب بازی کنید اما مذاکرات جدی برگزار نشد زیرا بایرن پیش از هر چیزی آن را رد کرد."

سبک بازی بایرن در این فصل..." البته ما تمام تلاش خود را برای پیاده کردن افکار مربی در زمین انجام می دهیم ولی خب هنوز هم تفکرات یوپ هاینکس در بازی مان مشاهده می شود و این طبیعی است زیرا به همین سرعت نمی توان سبک تیم تغییر کند."

فرایند پیشرفت زیر نظر گواردیولا..." اینکه بگوییم فوتبالمان کاملا تغییر کرده است صحیح نیست تغییر تاکتیک ساده است اما فوتبال تغییر نمی کند بلکه در برخی از ساختارهای کوچک تیم تفاوت هایی ایجاد شده است."

و پنالتی ..." این بحث بسیار پررنگ تر از آنه که در تیم بود رسانه ای شده است برای من هیچ وقت این مسئله ی مهمی نبود بعد از پنالتی ماینتس هم آرین به سمت من آمد و تبریک گفت و این موضوع به خوبی به پایان رسید شما نباید موضوع چنین ساده ای را سه روز مورد تحلیل و بحث قرار بدهید."

سفر به بارسلونا..." سفر در بارسلونا کاملا شخصی بود من در آنجا فقط به رستوران رفتم و غذا سفارش دادم و میزبان از من عکس گرفت چیزی که امروزه طبیعی است و دقایقی بعد آنلاین شد و آن را روی اینترنت فرستاد من اصلا فکر نمی کردم که آن ها از این تصویر استفاده کنند و در تلویزیون اسپانیا به آن بپردازند."

هیچ پیشنهادی از بارسا مطرح نبوده..." خیر من واقعا از این اخبار متاسفم."

اما افکار عمومی اینگونه برداشت نکرد..." باید بگویم من در بایرن کاملا راحتم و بایرن مونیخ در قلب من جای دارد اینکه بخواهم زمان زیادی در بایرن باشم و در این باشگاه بازنشسته شوم یکی از آرزوهای من در زندگی فوتبالی است."

دیدار دو هفته ی آینده مقابل بوروسیا دورتموند..." من فکر می کنم این دوئل برای هر دو باشگاه بسیار مهم باشد هدف ما در این بازی پیروزی است تا بتوانیم در جدول از حریف جلوتر باشیم و اگر شما بتوانید در این دیدار پیروز شوید نشان داده اید که شما باشگاه اول آلمان هستید."

موفقیت در جام جهانی..." می توانیم در این مورد امیدوار باشیم و نیاز به این است که همه ی اعضای تیم در سطح بالایی برخوردار باشند برای کسب قهرمانی باید هار تا پنج بازی بزرگ را انجام دهیم در این صورت می توان به موفقیت امیدوار شد."

زهرا سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 17:40

عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد