وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اظهار نظر سرمربی و بازیکنان پس از بازی

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی مقابل هرتا برلین عنوان کرد که چندان از این بازی راضی نیست و علل آن را نیز بازی های زیاد در هفته های اخیر دانست.
 بازیکنان و مربیان بایرن مونیخ پس از بازی به مصاحبه پرداختند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

پپ گواردیولا: " این یکی از سخت ترین بازی های ما بود.ما امروز خوب نبودیم و باید بتوانیم خود را برای بازی بعد با هافنهام آماده کنیم.ما در دو ماه گذشته بازی های زیادی انجام دادیم و هنوز خستگی آن در بازیکنان دیده می شود مانند همین بازی ".
فلیپ لام: " خستگی در بازیکنان دیده می شد. گرفتن سه امتیاز بسیار عالی بود و حالا می توانیم به روال عادی مانند همیشه بازگردیم و بازی های ملی نیز دیگر کمتر می شود.بسیار خوب است که در چنین روزی بتوانید سه امتیاز را بگیرید ".

ماریو گوتزه: " هرتا بر روی زمین به ما فرصت چندانی نداد.آن ها تیم فوق العاده خطرناکی بودند و بسیار خوشحال هستم که توانستیم سه امتیاز کامل را بگیریم.دؤ مورد وضعیت خود نیز باید بگویم که هنوز به طور کامل آماده نیستم ".

فرانک ریبری: " امروز بسیار بازی سختی داشتیم.هرتا به خوبی بازی کرد و کار را برای ما سخت کرد.ما در هفته های اخیر سه بازی خانگی داشتیم که هرسه را نیز پیروز شدیم و این فوق العاده است ".
نظرات 9 + ارسال نظر
شاهین شنبه 4 آبان 1392 ساعت 22:12

اقا ی خبر از روبن بذارین من نگرانم

r7 شنبه 4 آبان 1392 ساعت 22:16

اگر روبن مصدوم بشه گوتزه رو داریم نیمکت خوب این جور موقع ها به کار میاد

r10 شنبه 4 آبان 1392 ساعت 22:25

گوتزه کیه؟؟؟!!!!
گوتزه که روبن نمیشه.
چقدر فدر نشناسید شما

هیچکس روبن نمیشه هم پپ(اگه تعویضش از سر لجبازی باشه) و هم شما بعدا این رو میگیرید

amir bayern شنبه 4 آبان 1392 ساعت 22:27

nabayadam razi bashi in tarkib bedard nemikhore to tamame baziya be moshkel bar khordimo be asoni darvazamon baz mishe chon lam bayad defa rast bazi kone shoaini ya martinez hafbak defai bazam migam rafiniya timo rikhte be ham

گواردیولا شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:11

برادرا بیاید به بایرن چت زبون ما مو در آورد من شبا هستم بیاید گه هیشکی شبا تو چتروم نیست! مگه بایرنی نیستید؟

ماریو گومز شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:27

روبن به موقع مصدوم شد. با خوب شدنه گوتزه و مارتینز دوباره ترافیک میشد . گواردیولا الان بهتر تصمیم میگیره

عباس یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 09:55

سلام دوستان اقای r10 قبول روبن بازیکن خو.بی است ولی انصافا گوتزه هم خوبه

libuda یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 10:50

به نظر من بازی دیشب برای بایرن خیلی خطرناک بود- خستگی بایرنیها کاملا مشهود بود و اگر ده دوازده دقیقه بازی طول میکشید احتمالا بایرن بازی را میباخت - امیدوارم با استراحت و رفع خستگی بازیکنان بتونیم ذر هفته های اینده شاهد بازیهای درخشان تبم محبوبمان باشیم

G.Elber یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 12:08

در جریان بازی بایرن مونیخ با هرتا برلین که تونی کروس و آرین روبن در اواسط نیمه اول از زمین بیرون رفتند، مشخص شد که هر دو به دلیل مصدومیت کشاله ران از زمین خارج شده اند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: در جریان بازی بایرن مونیخ در هفته دهم بوندسلیگا که گواردیولا بعد از دریافت گل زود هنگام، در اواسط نیمه اول دو بازیکن کلیدی خود، روبن و کروس از زمین خارج کرد حرف و حدیث های فراوانی مبنی بر تغییر تاکنیک بود، اما باشگاه بایرن مونیخ در توییتر اعلام کرد که این دو بازیکن به دلیل مصدومیت بنا به تشخیص کادر پزشکی از زمین خارج شده اند.

همچنین در این بیانیه اعلام شده است که مصدومیت روبن و کروس در نگاه اول چندان جدی نیست و به زودی می توانند در تمرینات شرکت کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد