وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هرتا برلین؛ باواریایی ها و حفظ رکورد شکست ناپذیری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باواریایی ها امیدوارند بتوانند در جدال با هرتا برلین سی و پنجمین بازی بدون شکست در بوندسلیگا را تجربه کند.

قهرمان اروپا آخرین باری که در لیگ طعم شکست را چشید به ماه اکتبر 2012 بازمی گردد زمانی که لورکوزن موفق شد بایرن را متحمل شکست کند اما در حال حاضر تنها بایرن به دو بازی دیگر نیاز دارد تا به رکورد بیشترین زمان شکست ناپذیری در تاریخ رقابت های بوندسلیگا برسند.

رکوردی که پیش از این در دستان هامبورگ سال 1974 بود توسط بروسیا دورتموند فصل گذشته به چالش کشیده شد اما آنها تنها در 31 بازی موفق شدند در لیگ از شکست جلوگیری کنند.
بایرن در بازی امروز به احتمال فراوان در مصاف با هرتا برلین شانس نخست پیروزی خواهد بود تیمی که پس از 9 بازی در رده ی چهارم جدول رده بندی بوندس لیگا قرار گرفته

پسران پپ گواردیولا چهارشنبه شب از سری رقابت های لیگ قهرمانان ویکتوریا پلزن را در هم کوبیدند. آنها این تیم اهل چکی را با حساب 5-0 گل باران کردند تا به رکورد صد در صد پیروزی هایشان در این فصل لیگ قهرمانان همچنان ادامه دهند.

در آن بازی فرانک ریبری دو بار گلزنی کرد در حالی که داوید آلابا، باستین شواین اشتایگر و ماریو گوتزه نیز گلزنی کردند.

بایرن که در هشت بازی اخیرش در مجموع رقابت ها 25 گل زده تنها یک بازیکن در جمع 20 بازیکن گلزن برتر این فصل بوندسلیگا دارد.

بنابراین تنها یک بازیکن توانسته این فصل در بایرن بیش از 3 بار در بوندس لیگا گلزنی کند که آن هم متعلق به ماریو ماندزوکیچ با پنج گل زده بوده.

کلودیو پیتزارو مهاجم بایرن مونیخ در تمرینات تیمی با مصدومیت روبرو شد و دست کم تا یک ماه در دسترس نیست و به لیست بازیکنان مصدوم دیگر بایرن یعتی ژردان شقیری و هولگر بادشتوبر اضافه شد.

تیاگو آلکانتارا  سه شنبه شب با سپری کردن مصدومیت اش به تمرینات بازگشت اما انتظار نمی رود در این بازی به میادین بازگردد.

برای هرتا برلین تیمی که فصل گذشته در رقابت های دسته دوم لیگ آلمان به قهرمانی رسید بازی برابر بایرن یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپا یک پاداش محسوب می شود.

هرتا برلین فصل گذشته در قابت های دو بوندسلیگا به قهرمانی رسید جایی که رونی هافبک برزیلی 18 گل به ثمر رساند.

اما او در این فصل رقابت های بوندسلیگا تنها سه گل زده در حالی که سامی آلاگوی مهاجم تونسی پنج بار موفق به گلزنی شده. گلزنی هایی که باعث شده تا هرتا برلین به منطقه امن برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسد.

تمامی چهار برد هرتا در این فصل بوندسلیگا در پایتخت آلمان بدست آمده و آمار بازی های خارج از خانه ی آ«ها سه تساوی و یک شکست می باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید شنبه 4 آبان 1392 ساعت 15:14

رکورد مهم نیست مهم قهرمانیه حالا رکورد هم چاشنیش باشه بد نیست چه بخوایم چه نخوایم تمام رکورد هارو بایرن میشکنه اما هدف اصلیش باید قهرمانی بشه و بردن درتموند با اختلاف 6گل به بالا

گواردیولا شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:13

برادرا بیاید به بایرن چت زبون ما مو در آورد من شبا هستم بیاید گه هیشکی شبا تو چتروم نیست! مگه بایرنی نیستید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد