وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ: بازی با هرتا، مهمترین بازی فصل است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ در هفته دهم بوندسلیگا میزبان هرتابرلین خواهد بود این در حالی است که مهمترین دیدار این هفته را شالکه و دورتموند در دربی روهر برگزار می کنند که احتمال از دست دادن امتیاز از سوی شاگردان کلوپ انگیزه ی سبقت مونیخی ها در صدر را افزایش می دهد.

پپ گواردیولا پیش از دیدار مقابل هرتا به سایت رسمی باشگاه بایرن گفت:" بازی دشواری پیش رو داریم. من از قدرت باشگاه برلین شگفت زده شده ام آن ها جسورانه بازی می کنند و به سرعت از فرم دفاعی به قالب تهاجمی تبدیل می شوند."

گواردیولا در ادامه به سرعت مهاجمان حریف پرداخت و گفت:" این بازی برای ما آزمون خوبی خواهد بود تا ببینیم توانایی اینکه بازی را در شرایط ضد حمله ی حریف کنترل کنیم کسب کرده ایم یا خیر؟ این می تواند روند پیشرفت ما در این حوزه را نشان دهد و من فکر می کنم مهمترین بازی فصل را پیش رو داشته باشیم."

در حاشیه این دیدار، می توان به تقابل جروم بواتنگ با باشگاه سابقش اشاره کرد همچنین خاوی مارتینز شرایط بهتری دارد و می تواند به حضور چند دقیقه ای در ترکیب بایرن امیدوار باشد.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد حسین شنبه 4 آبان 1392 ساعت 14:44

کاملا موافقم این بازی میتونه برای قهرمانی خیلی تعیین کننده باشه ضمن اینکه احتمال از دست دادن امتیاز از سوی دورتمند هم زیاده

ilkay شنبه 4 آبان 1392 ساعت 14:57

من شخصا دوس ندارم دورتموند ببازه، همیشه دوس دارم رقابت صدر جدول نزدیک هم باشه وتیم های قدرتمند همدیگه رو به چالش بکشند اینطوریه که میشه همواره به پیشرفت تیم ها خوشبین بود.

نوید شنبه 4 آبان 1392 ساعت 15:24

تو بندسلیگا طرفدارای بایرن بایدامیدوار باشن درتموند ببازه تو لیگ قهرمانان باید آرزو کنیم درتموند ببره ولی گاهی اوقات پیش میاد جدال قهرمانی به هفته های آخر بکشه هیجانش زیاده اما خوشایند نیست. واگه تیم محبوبتون قهرمان نشه هیچ وقت اون سال یادتون نمیره و براتون تلخه اما اگه قهرمان شه بازم هیچ وقت یادتون نمیره اما این دفعه خیلی شیرینه اما در هر صورت من آرزو میکنم بایرن با اختلاف بالای امتیاز قهرمان شه

امیر شنبه 4 آبان 1392 ساعت 16:29

من امید وارم شالکه دورتموند رو شکست بده تا هم ما با شکست هرتابرلین از دورتموند فاصله زیادی بگیریم و هم شالکه وضعیتش در جدول بهتر شه.

گواردیولا شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:12

برادرا بیاید به بایرن چت زبون ما مو در آورد من شبا هستم بیاید گه هیشکی شبا تو چتروم نیست! مگه بایرنی نیستید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد