وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارش روز: گوتزه، ذخیره ی طلایی گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گوتزه جوان 21 ساله ی بایرنی ها جای خود را به عنوان یک ذخیره ی طلایی در رسانه های آلمانی باز کرده است. او در سه بازی اخیر خود در تیم ملی و بایرن مونیخ تنها دقایقی پس از ورود به زمین موفق شد با گلزنی و ارسال پاس گل عنوان موثرترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

 

نگاهی کوتاه خواهیم داشت بر عملکرد وی در بازی های گذشته ملی و باشگاهی:

- آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل تیم ملی سوئد: گوتزه در دقیقه 46 در حالیکه مانشافت 2 بر 1 از میزبان عقب است جانشین توماس مولر می شود در نخستین حرکت موثر خود تنها 7 دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی ژرمن ها را به ثمر می رساند. او در دقیقه 66 با پاس توی عمق پایه گذار گل چهارم تیم ملی و گل دوم آندره شورله می شود.

- دیدار بوندس لیگایی مقابل ماینتس: گوتزه بین دو نیمه جانشین رافینیا می شود این در حالی است که بایرنی ها نیمه نخست را با یک گل به میهمان واگذار کرده اند. تنها چهار دقیقه پس از ورود پاس گل به روبن را ارسال می کند تا بازی به تساوی کشیده شود او در دقیقه 69 پایه گذار سومین گل مونیخی ها می شود تا دومین پاس گل را در کمتر از 25 دقیقه از ارسال کرده باشد.

- دیدار پایانی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا: اینبار او در دقیقه 63 جایگزین کاپیتان فیلیپ لام می شود و تنها یک دقیقه بعد! شواین اشتایگر بر روی پاس زیبای او گل چهارم بایرن را به ثمر می رساند و در دقایق پایانی بازی روی ارسال زیبای روبن و با مهارت فوق العاده گوتزه پنجمین گل باواریایی ها را وارد دروازه پلژن می کند.

گوتزه سوپر تعویضی این روزهای بایرن مونیخ است آمار او فوق العاده است تنها سه حضور 45 دقیقه ای و دو گل و چهار پاس گل!.

گوتزه پس از دیدار مرحله رفت لیگ قهرمانان در صفحه فیسبوک خود نوشت:" نه امتیاز از سه بازی. پیروزی چهارشنبه شب بسیار مهم بود و در نهایت اولین گل من برای بایرن از حمایت همه هم بازی هایم تشکر می کنم."

با توجه به عملکرد اخیر ماریو گوتزه به نظر شما گواردیولا ترجیح می دهد او یک سوپر تعویضی باقی بماند یا او را در دیدارهای آینده وارد ترکیب اصلی می کند؟

نظرات 4 + ارسال نظر
hamed_hamdast جمعه 3 آبان 1392 ساعت 23:50

گوتزه کم کم یه ستاره تو بایرن و تیم ملی آلمان خواهد شد

bastian31 شنبه 4 آبان 1392 ساعت 12:54

لجبازلجبازلجباز
لام بزارکنار گوتزه بازی بده

علیرضا شنبه 4 آبان 1392 ساعت 12:59

گوتزه دوست داشتنی فقط المان میتونه مثل تو داشته باشه وپرورش بده.اقای bastian31 لجباز که گفتی ما یک ثانیشه

بایرنی شنبه 4 آبان 1392 ساعت 13:44

من از این ماریو حتی وقتی تو دورتمند بود خوشم میومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد