وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: روبن هنوز به خاطر آن پنالتی از گواردیولا ناراحت است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ درابتدای هفته جاری بود که در جریان بازی بایرن مونیخ مقابل ماینتس، آرین روبن برای زدن یک ضربه پنالتی پشت توپ قرار گرفت ولی پپ گواردیولا فریادکشان خواست تا او از پشت توپ کنار رفته و توماس مولر این ضربه را بزند و روبن هم با خشمی مشهود کنار رفت. این طور به نظر می رسد که این دلخوری هنوز از میان نرفته است.

در پایان بازی 4شنبه شب بایرن مونیخ مقابل ویکتوریا پلژن در دور سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 0-5 بایرن به پایان رسید، روبن حاضر نشد که پشت ضربه پنالتی تیمش قرار بگیرد. در این بازی و بعد از اعلام یک ضربه پنالتی به نفع بایرن مونیخ، این بار گواردیولا ازکنار زمین با فریاد، نام روبن را بر زبان می آورد تا این ستاره هلندی پشت توپ قرار بگیرد. اما روبن با تکان دادن سر و انگشت دستش، حرف سرمربی تیمش را گوش نکرد و در نهایت ریبری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و این توپ را گل کرد.

با به صدا درآمدن سوت پایانی بازی ریبری در گفتگو با اسکای گفت: «بازیکنان تیم همه از روبن خواستند تا ضربه پنالتی را بزند ولی او هنوز از اتفاقی که در بازی روز شنبه رخ داد ناراحت است.»

نظرات 45 + ارسال نظر
فرهاد پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 15:06

همتون میدونید من عاشق گواردیولا هستم اما وقتی تیم 3-1 جلو افتاده نیازی نبود پپ اینکارو بکنه . امیدوارم دیگه چنین مشکلی پیش نیاد.

fff پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 15:34

روبن داره حاشیه می سازه
روبن می فهمه سال دیگه باید از بایرن بره
به جاش دراکسلر بیاد

zahra پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 15:42

vaaay...torokhoda hashie sazi nakonid.hamash taqsire un guardiolaye namarde

hani bayerni پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 16:02

ای بابا.روبن هم شورشو در اورده دیگه!
هر کاری تو بایرن کرده درست و منم نمیگم بازیکن بدیه ولی دیگه پیر شده...
در ضمن مولر پنالتی زن اصلیه نه روبن...مشکل روبنم اینه که متوجه نمیشه بعضی کارا وظیفه ی اون نیست...
توی بازی با ماینز کرنر های چپ که مخصوص کروسه رو روبن میزد...چرا؟

گواردیولا پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 16:24

فکر نمیکنم این جا کسی از من بیشتر به گواردیولا علاقه داشته باشه ولی فکر نمیکنم روبن پیر شده باشه با اون بازی های فوق العاده ! به نظرم پپ مقصودی داشته از این حرکتش مطمعنم که کاراش دلیل داره اون هیچ وقت کاری رو بدون دلیل انجام نمیده!

ahmad aghili پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 16:39

الابا شوانی روبن و ریبری جزء تیم هفته شدن

جالب اینه که درواربان باژن با وجود 5 گل بهترین دروازبان شد.

شاهین پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 17:17

واقعا باید تاسف خورد واسه هوادارای که روبنو پیر خطاب می کنند بایرن هرچی داره از روبنه متاسفم

r10 پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 17:54

واقعن واسه پپ و بعضی از دوستان متاسفم

یعنی واقعن متاسفم...روبن پیره با اون بازیه فوق العادش و سرعت بالاش،مولر دیگه بابا بزرگه!!!!!تازه روبن یه سال از ریبری کوچکتره(دمه ریبری گرم که بالاخره به حرف امد).!!!کرنر رو میزنه چون بهتر میزنه ولی عجیب اینکه مولر با این که پنالتی رو چرت میزنه باید پنالتی بزنه.!!!

من به عنوان بایرنی به شماره 10 تیمم افتخار میکنم و از صمیمه قلب دوستش دارم و هیچکس هم برام روبن نمیشه و ازش حمایت میکنم.

اینم سوت من برای تصمیم بده پپ...
سسسسسسسسسسسسسسسسسسووووووووووتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خود پپ هم میدونه چه اشتباهی کرده الان،دیشب قیافش بعد بازی داد میزد و من امیدوارم این مشکل حل بشه چون بایرن این وسط نابود میشه!

توماس مولر پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 18:03

ربن !!! بازیکن بزرگیه اصلا الان تو فوتبال بازیکنی مثل اون با اون استیل دریبل سرعت پیدا نمیشه و ام درمورد پیری ربن !!!!اصلا اون پیر نیست دیشب با اون سرعتش مدافعان جوان بلژن رو چیکار کرده بود درکل بازیکن منحصر به فردیه ودوستش دارم وازش حمایت میکنم .

گواردیولا هم فکر کنم واسه همین گفت که مولر پناتی رو بزنه چون میخواد مولر رو گلزن بایرن کنه البته نظر شخصی است

بایرنی های گل واسه حمایت از اریان ربن پس از پایان کامنت هاشون اسم اریان ربن رو بنویستند

morteza پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 18:23

hani bayerni از شما انتظار نمیرفت...
روبن پیره؟؟؟!!!!
به نظرم روبن از خیلی ها جوان تره...من فکر میکنم
آرین روبن بازیکن فوق العاده ای هست.

(اینم از حمایت من)
آرین روبن

روبن پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 18:24

arijen robben

dr.sina پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 18:28

روبن خیلی زحمتا واسه بایرن کشیده.یادتون رفت .انصاف کنین.پپ کارش واقعا بد بود اون روز

dr.sina پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 18:36

اگه بایرن نتیجه خوب میگیره به خاطر بزرگ بودن پپ نیست .بایرن خودش و بازیکناش بزرگه

hamed_hamdast پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 18:39

قبل از هرچیز عید غدیر رو به همه دوستان و مدیران وبلاگ تبریک میگم

اما در مورد روبن ْگواردیولا گفته بچه های تیم میدونن چرا من اون پنالتی رو دادم مولر بزنه ،پس ما همه قضیه رو نمیدونیم و نمیتونیم قضاوت کنیم
به نظر من این موضوع باید هرچی سریعتر حل بشه البته داخل تیم
اما در مورد اون دوستمون که گفته روبن پیر شده باید بگم روبن الان تو اوج پختگی و بازی خودش قرار داره حداقل تا 2 سال دیگه البته اینم در نظر داشته باشید سن یه عدد هستش که تو بازیکنان مختلف تاثیرات یکسان نداره
اما این رو هم نباید فراموش کرد که هیچ بازیکنی ابدی نیست پس باید به فکر جایگزین هم بود و جوانان با استعداد رو در نظر گرفت مثل گوتزه یا آلابا
اینم بگم قطعا دراکسلر جایگزین روبن نیست چون اون متمایل به چپ بازی میکنه در حالی که روبن متمایل به راست
اما واقعا پیدا کردن بازیکنی با قابلیت روبن آسان نیست شاید دی ماریا شباهت هایی داشته باشد
با امید موفقیت بایرن و بایرنی

فرهاد پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:00

هم بایرن بزرگه هم پپ . به خدا همه به مربی بایرن حسودی میکنن . چرا بعضیها نمیخواهن قبول کنن پپ مربیه بزرگیه.

bastian31 پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:07

روبن پیر!!! چه حرفی ول کن
حالا روبن بااختلاف چشم گیری درصدر پاسورهای بایرن
روبن با 7 پاس گل درصدر هست
ومولر،لام با 4 پاس گل دوم هستن
بعدشم اقای fffاگه نمیدونی بدون اینجابایرن است
بازیکن اخراج نمیکنه فقط بازیکن خودش دلش بخواد از تیم بره ویا قراردادش تموم بشه

نوید نویر پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:13

روبن واقعا بازیکن خوبیه 28 ساله داره درسته کچله ولی هنوز جا داره نگاه توتی کنید چیزی نمونده بره تو تیم ملی ایتالیا. روبن گل قهرمانی هم برای بایرن زد به نظر من باید بی خیال پنالتی زدن شه باید نویر پبالتی بزنه پنالتی زن خوبیه به من بود زربه ی آزاد ها هم میدادم نویر

dr.sina پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:13

نگرام این رفتارای بد پپ مثل رفتار اون روزش با روبن و زیاد نیمکت نشین کردنه بازیکنایی مثل گوتزه و مولر و مارتینز که شایداینده باعث جداییشون از تیم بشه

dr.sina پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:16

فرهاد اگه پپ بزرگ بود اون رفتارو نمیکرد

نوید نویر پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:23

آقای فرهاد لطفا جواب دکتر سینا یاdr.cina نده دوباره همه رو درگیر مکنید درود بر پپ اطلا پپ بهترین مربی دنیاست باید پادشاه اسپانیا شه باید رییس فیقا بشه دروووووووووووووووووووووود بر نویر

نوید نویر پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:28

منظورم فیفا بود البته فیقا هم اسم بدی نیست باید بذارنش رو فدراسیون فوتبال ایران درووووووووووووووووووووووووود بر نویر

dr.sina پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:28

نوید جان درود بر بایرن و بازیکنای بایرن .دوستان از من وبایرن حمایت کنین در جواب توهین نوید به من

dr.sina پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:34

نوید معلوم نیست تو طرفدار بایرنی یا اسپانیا

bastian31 پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:36

اقا نوید چرا راه دور میری ،همین ریبری خودمون تو30سالگیش به اوج رسیده
بچه هأ خودتون شاهد هستید بزرگان المان دارن نظراتم را تکرار میکنن اول افنبرگ حالا بکن بائر
یادتون چند روز پیش گفتم کار پپ مسخره است که پنالتی زن تیم مشخص نیست وبازیکن تقصیرکارنیست وضعف پپ است
حالا بکن بائر همین حرف زد
امیرحسین برو سایت گل نوشته بیار تا ببیننش باور کنند

dr.sina پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:40

مرسی باستین جان.مرسی

فاطمه پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:41

روبن باید اخراج بشه؟!!!بابا ادم شاخ درمیاره از این نظراتتون...
دراکسلر بازیکن جوان و اینده داریه و تو خوب بودنش شکی نیست اما الان در حدی نیست که بتونه جای روبنو واسه بایرن پر کنه هنوز جا داره...
اینو هم یادتون نرهfffکه روبن یکی از دلایل اصلی سه گانه بایرنه به خصوص چمپیونز لیگ.
حالا هم یه اشتباهی کرده ول کنین دیگه.

نوید نویر پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:46

من آلمانی هستم وبایرنی. مگه جنگه که میگی من رو حمایت کنید بعد چه تو هینی گفتم دوباره الان اقا فرهاد میاد میگه فلانی سرور فلانی اگه توهین هم کردم معذرت میخوام البته من تو حرف هام بضعضی اوقات طنز هم قاطی میکنم جدی نگیرید بچه ها من هم حمایت کنید تا بجنگیم من دروازه بانتونم البته پنالتی هارو خودم میزنم اگه مخالفت کنید کشته میشید

محمد حسین پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:55 http://bayernchat.ir/

دوستان به جای این که این حرفارو اینجا توی کامنت ها بزنید تشریف بیارید بایرن چت بسیار ساده و راحت و آنلاین حرفاتونو بزنید...
http://bayernchat.ir/

فاطمه پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:55

اشتباه از هر دوشون بود.کار پپ اشتباه بود اما روبن هم نباید اون رفتار بچه گانه رو از خودش نشون میداد.اینجوری خودش زیر سوال رفت.

نوید نویر پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 19:56

در بازی مقابل ماینس قیافه ی گواردیولا این جوری بود وقیافه ی روبن این جوری اما در بازی مقابل پلژن قیافه گواردیولااین جوری بودوقیافه روبن این جوریوقیافه ریبری این جوری ودرکل الان گواردیولا این گونه استوروبن این گونه هواداران این گونه دشمنان این گونه من هم این گونه

فاطمه پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 20:02

اقا سینا فکر نکنم هر کس یه کار اشتباهی انجام بده بزرگیش زیر سوال بره.درضمن اشتباه بزرگی هم نکرد.
خیلی از بزرگان فوتبال از این اشتباهات کردن یعنی اونا هم بزرگ نیستن؟
شخصیت پپ اونقدر بزرگ هست که با این چیزا کوچیک نمیشه.

کان مقدس پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 20:03

پیر و جوان بودن به سن نیست.بازی و خدماتی که روبن به بایرن میده هزاران هزار جوون نمیتونن بدن.
پپ بهتر بود پنالتی رو میزاشت روبن بزنه.اما روبن هم کاش قضیرو حل و فصل شده میدونست و باز دن پنالتی حواشیرو میخابوند.
روبن حرفه ایه میدونه که مربی جماعت گاهی اوقات برا اثبات خودش اونکارارو میکنه.
بهر حال روبن و ریری جناحین بایرنو به زهردار ترین جناخ فوتبال نیا تبدیل کردن

r7 پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 20:25

روبن از پپ عذر خواهی کرد همه چی ختم به خیر شد اون وقت شما افتادین به جون هم

توماس مولر پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 21:18

تو همیشه میگفتی :
من یه تار موی تو را به هیچکس نمیدهم !
اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم !
حالا برو دست از سر کچلم بردار …
حرف ربن به طرفداران ...... هیچی بابا

b پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 21:32

دوباره که!!!اخه تولد این بابا چه ربطی به وبلاگ بایرن داره!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

unit پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 21:37

روبن بهترینه...
بازی قبل اینقدر پاس گل داد همه رو شرمنده کرد

gotze پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 21:42

مدیر محترمه سایت میخواستم بدونم که سایت بایرن چت فلاشی است فقط کمی زود جواب بدین
منونمممم

نوید پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 21:49

لطفا بیاید تو بایرن چت من اونجام

نوید پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 21:58

مدریت سایت رفته مهمونی خیلی وقته نیست ازساعت 5 بعد از ظهر

نوید پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 22:05

من هم باید یکی از این مدیرا بشم انوقت آقا امیر حسین می تونه استراحت کنه راستی اگه امیر حسین مشغول یه کاری بشه انوقت وبلاگ یادش میره انوقت دیگه کسی نمیاد خبر بنویسه وبلاگ نابود میشه البته می تونیم از چت بایرن استفاده کنیم

نوید پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 22:12

حوصلم سر رفته کسی نیست

babak پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 22:20

من اومدم اقا نوید شما یه سلام کردید و رفتی ؟؟؟

بایرن 5 ستاره پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 23:59

نوید نوید نوید همتا نداری
عجب تمثیلی با این شکلا درست کردی
واقعا بی نظیر بود.کاش نویسنده بشی

گواردیولا جمعه 3 آبان 1392 ساعت 00:45

نوید اگر شکلک هارو بدون این که فکر کنی ساخته باشی یه نابغه به حساب میای!

ارتش سرخ جمعه 3 آبان 1392 ساعت 15:26

من فکر میکنم اگه روبن در خدمت تیم بود الان ما قهرنان فینال مونیخ بودیم. بازیکن بزرگی که گوش به فرمان نباشه یه شمشیر دولبه س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد