وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصمیم عجیب گواردیولا و عصبانیت روبن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در دیدار شب گذشته بایرن مونیخ مقابل ماینتس گواردیولا به هافبک هلندی تیمش اجازه زدن پنالتی را نداد.


باوارایی ها در دیدار با ماینتس با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند تا به صدر جدول بوندسلیگا باز گردند.

در اواخر این دیدار داور بازی به دلیل خطایی که روی باستین شواین اشتایگر صورت گرفت به نفع بایرنی ها اعلام پنالتی کرد و آرین روبن در شرایطی که توپ را در اختیار گرفته بود به سمت نقطه پنالتی حرکت کرد؛ اما فریادهای گواردیولا از کنار زمین که اشاره داشت که توماس مولر ضربه پنالتی را بزند، باعث عصبانیت روبن شد و او توپ را به زمین کوبید.

دلخوری روبن به حدی بود که مورد توجه دوربین های تلویزیونی هم قرار گرفت و گزارشگر تلویزیونی هم به این مسئله اشاره کرد. در ادامه و در لحظه ای هم گوتزه سعی داشت تا هافبک هلندی تیم را آرام کند.

در نهایت توماس مولر پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به گل تبدیل کرد.

نظرات 21 + ارسال نظر
شاهین یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:55

حالا نمیشد ی ارفاقی می کردی؟

mary یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 21:01

آفرین پپ که به مولر اجازه دادی.
این روبن فکر کرده چه خبره؟؟؟؟
پپ باید دعواش کنه، پسر بد

mary یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 21:03

پپ در مورد این حرکت روبن چیزی نگفته؟؟
یا خبرنگاری سوالی در این مورد نپرسیده؟؟؟؟
چرا هیچ خبری ازش نیومده؟؟؟

شاهین یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 21:36

زیادی تند نرو ماری جون

morteza یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 21:38

دوستان عزیز من چرا تاسف به خرج میدین،
روبن با مکثش در پنالتی زدن بعد بازی با چلسی به همه ی طرفدار ها نشون داد که آقا اگه من پنالتی جلوی چـــــــکــــــــ خراب میکنم ،مولر و امثال اون جلوی دروابان تیم منتخب دانشجویان یه شهر آلمان یا یه تیم ضعیف بوندسلیگا خراب میکنن...
اگه شما صحنه آهسته پنالتی ها رو نگاه کنید میبینید که چقدر ضربات روبن از لحاظ قدرت و سرعت و دقت و جهت بهتره...
بعد البته باید در نظر گرفت که پپ شاید منظور دیگه ای هم داشته ما همه دیدیم که بعد بازی با دورتمند چقدر فشار روی روبن کم شده شاید شاید پپ میدوسته که اگه دوباره شروع به پنالتی زدن کنه باعث فشار روش میشه و رو بازیش تاثیر بد بزاره و نذاشته بزنه...(پپم باهوشه ها)
ولی کلا حاشیه واسه هر تیمی در هر زمانی زهره...چه برسه به وضعیت الان تیممون
ایشالا که این مشکل پنالتی هم حل بشه

ali43% یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 21:55

روبین ی کم اخلاقش تنده که حرفه ای نیس این کار .گواردیولا ب هرکی که مناسب بدونه پنالتی میده اختیار با مربیه.

گواردیولا یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 22:00

به نظرم قاطع بودن پپ میتونه تو کنترل کردن این بازیکنای سرکش خیلی کمکش کنه وگرنه برای حرفای پپ تره هم خرد نمکنن!

ilkay یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 22:30

در کل آلمانیا پنالتی زنای قهارین هر چند که خب پنالتی هم خراب کردن , از طرفی در کل هلندیا تو زدن پنالتی مشکل دارن, و بارها این مساله به اثبات رسیده به نظر من البته تو بازی های حساس پنالتی رو به دست بازیکنای بومی آلمان بسپرن بد نیس . در ضمن روبن یا هر بازیکنی که سرکشی کنه باید تنبیه بشه اینجا لیگ خلیج فارس نیس که بازیکن سالاری موج بزنه

tarafdar دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 00:09

کلاً بچه مغروریه باید بشینه سرجاش،منم منم نداریم!

jaber دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 00:15

اصلا بده خودم میزنم

فرهاد دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:15

بچه ها به شبکه ورزش لعنتی پیام بدین تا بازی بهترین تیم جهانو نشون بده. نه رئال مضخرف.
مثل اینکه هنوز نفهمیدن بهترین تیم جهان بایرنه . اینقدر پیام بفرستین تا دیوونه بشن.

کان مقدس دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:43

روبن جیگر جون من حاشیه نساز.
الان وقتشه که هوینس یا رومینیگه با یه مصاحبه با این عنوان که پپ حرف اولو آخرو میزنه جو رو آروم کنه

bastian31 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:49

امیرحسین یادم نیست ،مگه سرنای فوت نکرده پس چرا تولدش زدی
من میدونم چراپپ نذاشت بزنه ،مشکلی نبود بزنه ولی اگه یک بازی حساسی روبن دوباره میرفت پشتش اونوقت حاشیه سازمیشدوپپ هم دیروز پیشگیری کرد
جان من روبن همون روبن2010بشو
یاد اون گلی که بازی باشالکه80.90متربا توپ دویدی وزدی سه کنج دروازه نویرهم گلرش بود،وگل تاریخیت به یونایتد که عادل گفت حرکتشم مثل گلش قشنگه وگلی که از50.40متری به فیورنتینا زدی
ولی دوسال پیش گو زدی واز ته دل دلم میخواست از بایرن اخراج بشی وتوبازی هلند بابایرن هم که هو کردند
روبن بشو همون 2010خودخواه ولی خودخواه فقط در گل زنی
در کل محبوبی اونم زیاد

مگه هر کی فوت کنه تولدش رو نمیزنن؟ منظور از گذاشتن روز تولد مربیان و بازیکنان این نیست که واسه شون کیک بیاریم شمع روشن کنیم منظور اینه که باهاشون آشنا بشیم و یادآوری شه که چه کسانی برای بایرن و آلمان زحمت کشیدن

mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:08

من منظوری نداشتم، اتفاقا دوستانه بهش گفتم پسر بد.
این یه اصطلاح دوستانه است که من به کار می برم.
باور کن فحش نبود آقا شاهین.
چون من بازی تمام بازیکنان بایرن رو دوست دارم.

bastian31 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 16:22

دوستان فرهنگ لغت جالبی دارند
اگه کچل بگی یک توهین محسوب میشه ولی کلمه بد یک کلمه عامیانه است
خب دیگه هرچی سنگه مال پای لنگه ،تو وبلاگ خود المانیها هم مارا میچزنونن ،نمیدونم هرجا بری میگن نگو المان خدا خیر بده
امیرحسین تواین اوضاع بداقتصادی چجوری کیک بخریم ،تو کیک بخر ما میایم فوتش میکنیم

mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 17:26

آقا پسر اینقد به من گیر نده.
من گفتم که این اصطلاح من است و به صورت دوستانه ادا میکنم.
من اهل فحش دادن نیستم، چون اعتقاد دارم حرف خوب یا بد رو به هر کس و هر جا که بزنی به خود گوینده کلام برمیگرده.
در زندگی یاد گرفتم به دشمن خودم هم فحش ندم و بی احترامی نکنم.
روش من اینجورییه از هیچ احدی هم نمی ترسم که بخوام بگم این فحش نبود اصطلاح بود.
وقتی میگم اصطلاح یعنی واقعا اصطلاح من است.
و به تمام اطرافیان که با من صمیمی هستند حتما چند باری گفتم و کسی تا حالا نگفته که این توهین است که استقبال هم کردند از این اصطلاح.
پس به من نگو چی توهین است.

mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 17:31

اگه نمی دونی بدون که گفتن کچل به آقایون باعث ناراحتیشون میشه چون هر انسانی دوست داره مو داشته باشه.
همونطور که گفتن سیاه به یه سیاه پوست باعث ناراحتی ش میشه یا گفتن چاق به انسان چاق.
شما اگه دوست داری تفاوت های ظاهری دیگران رو به رخشون بکشی به خودت مربوطه.
من این کار رو پسندیده نمی دونم.

bastian31 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 18:01

ممنون ازاطلاعات کاملت
من ازحرفات نتیجه گرفتم
که اگه به خانومها بگی کچل اشکال نداره ولی اقایون اشکال داره
ممنون از راهنماییت

حسین ژرمنی زاده دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 19:06

درود بر پپ .جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم مولی

داریوش چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 00:44

ماری خانم چرا اینقدر جو پیج خراب میکنی؟؟؟؟

محمد چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 02:27

داریوش راست میگه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد