وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: من در بارسلونا بودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر که حضورش در شهر بارسلونا و ملاقاتش با نمایندگان باشگاه بارسلونا موضوع اصلی مطبوعات اروپا در روزهای اخیر بوده است، سفر خود به این شهر را تایید کرد.


به گزارش Kicker توماس مولر بعد از بازی تیمش با ماینتس که با پیروزی بایرن مونیخ و گل زنی وی به همراه بود،‌ به خبرنگاران گفت: "من در بارسلونا بودم؛ بارسلونا شهر واقعا قشنگی است، اما این سفر من هیچ ربطی به انتقالم ندارد."

توماس مولر که تا سال 2017 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اطمینان داد که هیچ قصدی برای ترک بایرن مونیخ ندارد: "من به قراردادم با بایرن احترام می گذارم،‌ حضور در این تیم واقعا لذت بخش است، هر کس که من را می شناسد، می داند که بایرن مونیخ خانه من است."

بعد از حضور توماس مولر در شهر بارسلونا، مطبوعات اسپانیایی خبر از ملاقات وی با دو تن از نمایندگان باشگاه بارسلونا برای انتقال این ملی پوش آلمانی به بارسا داده بودند. مدیر برنامه های توماس مولر و پپ گواردیولا مربی بایرن مونیخ انتقال احتمالی مولر به بارسلونا را کاملا رد کرده اند.

گواردیولا در این زمینه گفت: "من صد در صد مطمئن هستم که توماس در مونیخ می ماند. بارسا هیچ شانسی ندارد."

نظرات 7 + ارسال نظر
ali43% یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 21:51

مولر بازیکن تمام عیار المانیه هیچوقتم المانو ترک نمیکنه شاید چند سال دیگه ب ی تیم دیگه بوندسلیگایی بره البته 10 سال دیگه

hamed_hamdast یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 21:54

عمرا" مولر از بایرن بره
چاک دهن روزنامه های اسپانیایی مثل مارکا و دپورتیوو و... همیشه بازه
جدی نگیرید

abbas154 دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 10:48

حرف آخرو پپ زد

کان مقدس دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:44

چقدر خنک.
رفته برا تفریح بارسایی ها عین بازیکن ندیده ها گفتن که مولر میخاد بیاد اونجا.
مولر هافنهایمو میدیم بتون

mary دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:10

پپ عجب حرفی زد به بارسایی ها.
تومی مولر چرا باید بره تیم بارسا.
معلومه که جوسازی میکنن این سران بارسا.

amir MULLER دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:20

عشقم مولر زندگیم مولر ..
میدونم که همیشه در مونیخ خواهی ماند ..

khashayar دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:32

یک باواریایی واقعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد