وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سوال آلمانی ها از فیفا: در مورد گل کیسلینگ چه کنیم؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان از سران فیفا مشورت خواسته اند تا راه حلی را در مورد گل جنجالی کیسلینگ پیش روی آنها بگذارند.

در جریان بازی بایرلورکوزن مقابل هوفنهایم که با برد 1-2 لورکوزن به پایان رسید، استفان کیسلینگ، بازیکن لورکوزن گلی را به ثمر رساند که در واقع گل نبود ولی همین توپی که از درون دروازه سر درآورد، حالا جنجال روز فوتبال آلمان شده است.

کیسلینگ در شرایطی گل دوم تیمش رازد که ضربه سر او به تور بیرون دروازه برخورد کرد و از سوراخی که روی تور وجود داشت وارد دروازه شد. فلیکس بریچ، داور این بازی هم متوجه این موضوع نشد و برخی از بازیکنان حاضر در زمین هم متوجه این موضوع نشده بودند.

تنها اعتراض کنندگان به این گل بازیکنان ذخیره هوفنهایم بودند و تکرار تصاویر تلویزیونی نشان داد که واقعا چه اتفاقی افتاده است و از همین رو سران باشگاه هوفنهایم درخواست تکرار بازی را نموده اند

دراین میان رنیر کوچ، نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفته: «این گل غیرواقعی، حتی اگر غیرعادلانه محسوب می شود، کاملا قابل درک است. درخواست برای تکرار بازی هم قابل درک است ولی ما می دانیم که اشتباهات داوری نیز در نزد مسئولان فیفا قابل قبول است.»

حالا مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان از سران فیفا می خواهند که در مورد تصمیم گیری در مورد تکرار شدن یا نشدن این بازی جنجالی به آنها کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد