وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: در بازی‌های خانگی هنوز مشکل داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در پی پیروزی بایرن مونیخ مقابل ماینتس در چارچوب هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا، پپ گواردیولا مربی بایرن مونیخ گفت: بازیکنان این تیم هنوز هم در بازی‌های خانگی مشکل دارند.


بایرن مونیخ میهمان خود ماینتس را با نتیجه چهار بر یک با شکست بدرقه کرد. روبن (50) و مولر (52 و 82 از روی نقطه پنالتی) و ماندزوکیچ (69) گل‌های بایرن را به ثمر رساندند.
در پایان این بازی، گواردیولا گفت: بازی نیمه نخست را دوست نداشتم. باید یاد بگیریم طوری بازی کنیم که شبیه بازی‌های خارج از خانه باشد. در بازی‌های خانگی هنوز هم مشکل داریم. باید هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنیم و مطمئنم که این کار را خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مونیخ،‌ وی افزود: نمی‌توانم از تماشاگران بخواهم فقط برای دیدن نیمه دوم بازی ما به ورزشگاه بیایند.

نظرات 26 + ارسال نظر
amir bayern یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 02:00

khob bekhatere tarkibe badiye ke michini lamo bezar defa rast bastiyanam bezar hafbak defai gotze ro ham bezar ja bastiyan poshte sare manzo on kontento maskhareo rafiniya ke 1santr balad nistam bezar bala bebinam kasi mitone to khoneo khareje khone harfine bayern beshe

amir bayern یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 02:03

sale pish eghtedare bayern bekhatere sebate tarkibesh bodo inke haynkes timo kamel mishnakht vali emsal pep ba in tarkibaye man dararish timo rikhte be ham kontento defa vasat lam hafbak defai rafiniya defa rast moler hafbak chap noyeram biya bezar ja manzo shayad javab dad

نواب یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 02:04

ای ول به علیرضا همه حرفاش حرفه دله منه اول آلمان دوم آلمان و سوم هم آلمان بله آقا فرهاد اول آلمان کبیر و بزرگ هیچوقت ایران رو دوست نداشتم با هرتیمی که بازی کنه دوست دارم که ببازه فقط و فقط آلمان دلیله زندگی زنده باد ژرمن کبیر و دیگر هیچچچچچچچچ........

mary یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 06:55

من فکر کنم بخاطر اینکه شناختی از تیمهای مقابل نداره ، نیمه ی اول اینطوری میشه.
چون در نیمه ی دوم کلا تیم متحول میشه.
خوب طبیعی است تازه اومده و تیمهای بوندس رو نمشناسه.
فکر کنم اگر فیلمهای سال گذشته و گذشته تر رو ببینه کمی مشکل حل بشه.

ahmad aghili یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 07:35

پپ همچنان در حال محک زدن بازیکنای تیمه.
بازی دیروز با تغیر جایگاه بازیکنا بهتر شد. گوتزه بخاطر سرعت عملی که داشت غوغا کرد. با تمام این وجود همچنان بیشتر از 20 دقیقه نمی تونه بازی کنه.

لام در پست اصلیش کاراتره . بنظرم حتی اگر مارتینز هم اماده نباشه و گوتزه بتونه بازی کنه،مطمنا لام رو وسط بازی نخواهد داد.

فریبرز یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 09:28

با سلام به همه طرفدارای عزیز و تبریک. فقط تو دفاع یه مقدار مشکل داشتیم و در حمله فوق العاده بودیم. از حق نگذریم اگه یه تیم قوی مثل بارسا یا رئال تو این شرایط که دفاعمون نیست بهمون بخورن کارمون سخت میشه. ولی مقابل این دسته تیما به مشکل نمیخوریم و اونهارو شکست میدیم. خوشحالم که لام به پست خودش برگشت. بهترین بازیکن زمین هم بدون شک گوتزه بود. تازه هنوز به اندازه اون روزایی که تو دورتموند بود آماده نیست ولی بازم کاراییش رو نشون داد. راستی چرا تو دفاع وسط از کنتنتو استفاده شد؟؟؟؟ فقط مشکل تو دفاع بود وگرنه عالی بودیم. راستی بارسا هم گند زد. ما به تیممون میبالیم. دیشب که داشتم بازی بارسارو میدیدم خونه یه بارسایی بودم بازی که تموم شد میگفت خوش به حالتون که پپ رو دارید. میگفت کاش پپ الان اینجا بود. گفت خدا کنه بعد بایرن دوباره بیاد بارسا. میگفت امسال شانس اول قهرمانی بایرنه چون هم سرمربی خوبی داره هم بازیکنای خوبی داره. وقتی داشتم باهاش بازی بایرن رو نگاه میکردیم حال کرد گفت امشب بارسا هم 4 تا میزنه که بارسا مساوی کرد خیلی ناراحت شد. راستی یه مطلب دیگه: طرفدارای یوپ هاینکس عزیز تورو به همون هاینکسی که میشناسید دیگه به پپ توهین نکنید. از حق نگذریم خداییش خیلی خوبه. الان تو این بازیها فقط محک میزنه یهو میخوریم به رئال 5 - 0 میبریم. اونجا نشون میده که این مربی باهوشه. هیچ وقت با این بازیها تیم رو نسنجید. الان فعلا فقط محک همراه با برد

فرهاد یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 10:14

گواردیولای بزرگ + بازیکنان بایرن با هر ملیتی = بهترین تیم جهان. من هم آلمان رو دوست دارم. اما تقدیر این بود ایرانی باشم و افتخار میکنم به ایرانی بودن.

بایرن 5 ستاره یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 11:43

ما ایرانیا یه عادت بسیار بد داریم اونم اینه که وقتی کسی از خودش ایراد میگیره به جای حمایت میگیم خاک تو سرت.
چه تیمی و چه مربی رو دیدین که بتونه تو نیمه مربیا اینقدر موثر باشه؟
بایرن بی رقیبه.اتفاقا به نظر من سبک چرخشی بازی کردن بازیکنا باعث شده تیمای مقابل در برابر ترکیبمون گیج بشن و بازیکن هدفمونو نشناسن.دیروز دقت کردین روبن چقدر جاش فوق العاده عوض میشد و هیچ کس نمیدونست کدوم پست ماینس باید روبن رو مهار کنه
توروخدا واسه ی بارم شده با چشم باز نظر بدین

بایرن 5 ستاره یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 11:55

چرا یادتون میره
من سیتی رو تو خونش کشتیم.آقا این خط و این نشون امسال من سیتی از بهتریناس ولی بایرن اینقدر قویه که من سیتی رو تو خونه کشت
تازه یادتون رفته که شالکه که یکی از غولای آلمانه تو خونه ش کاری کردیم که دروازبانش بخاطر کم گل خوردن با وجود اون باخت سنگین باز وقت کشی میمرد
بایرنیای عزیز بازیهای قبلو فراموش نکنین در ضمن بایرن دیشب بی حد عالی بود

ilkay یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 12:23

وقت بخیر به همه دوستان. به نظر من توی تیم فعلی بایرن توی ترکیب اصلی رافینیا به لحاظ کیفیت یه مقدار از بقیه بازیکنا پایین تره برا همینه وقتی لام جلوی مدافعان بازی میکنه سمت راستمون لنگ میزنه. نمیدونم علتش چیه که مدت هاست که دنیای فوتبال دفاع راست قابلی را - البته بجز فیلیپ لام- ارایه نکرده. و همه مدافعان خوب دفاع چپند. تو خود آلمانم توی این بیست وچن سال که دنبال میکنم بعد از توماس برتولد تا زمان فعلی فقط فیلیپ لام که تونسته حق این منطقه رو ادا بکنه بهر حال باید به دنبال پرورش یه مدافع راست بومی بود. شاید بندر لورکوزنی بتونه در آینده گزینه مورد نظر باشه. میتونن دوستا در این مورد نظر بدن. با تشکر

ماریو گومز یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 12:26

فقط المان و بایرن. حالم از ایران بهم میخوره

ALI43% یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 14:15

بنظر من گواردیولا هنوز شناخت کامل از بازیکنای بایرن نداره که این طوری گفته پارسال تا هفتهی نهمم فقط ی گلم تو خونه خورده بودیم .به امید خدا هر هفته بهتر میشیم بازیکنا هام مصدوم هم خوب میشنم.

گواردیولا یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 14:27

من مطمعنم این تمام قدرت بایرن نبود نیست و نخواهد بود


این سیاسته پپ گواردیولاست که تمام قدرتشو تو یه بازی به رخ حریف نمیکشه!

فقط صبر کنید به دورتموند بخوریم اونوقت ببینید پپ با بازیکنای خوبش چه طور انتقام شکست سوپر کاپو میگیره!

alireza یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 14:52

بروبچ یه اتفاق جالب بازی لورکوزن افتاده اونم اینکه گل دوم لورکوزن چون تور پاره بوده از اوت رفته داخل دربازه داور هم گل گرفته یک گل سالم هافنهایمم افساید داور گرفته اگه ایران بود الان دایی تا خود رئیس جمهورو هم دلال فوتبال معرفی می کرد حالا اینا هیچ این یارو کیسیلینگ وقتی ضربه سرو زد دستشو کشید سرشو حصرت فرصتو می خورد یعنی قشنگ دید توپ اوت شده وقتی دید همتیمیاش خوشحالی کردن اونم پرو پرو شروع کرد خوشحالی کردن یک نمونه واقعی آدم نامرد همینه تیم ملی دعوت نمی شه

محمد یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 15:13

اقا نواب و اقا فرهاد گل.این چه توهین و بی حرمتیه که به ایران می کنید.ما قبل از اینکه هرچی باشیم یک ایرانی هستیم.نظرات خودتونو واسه خودتون نگه دارین.اینجا هم وبلاگ طرفدارای بایرن تو ایرانه نه المان.اگه مشکل دارین برین تو سایت رسمی بایرن.من عاشق فوتبال المان و باشگاه بایرن مونیخم.ولی به خود کشور المان چیکار دارم.عشق جاوید و جاوید و جاوید فقط ایران.عاشق بایرن و هر چی طرفدار بایرنی گلم هستم.مرسی

فاطمه یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 15:22

مگه شما ایرانی نیستین؟خیلی باحاله به کشورتون توهین کنید؟
یکم غیرت ایرانی به خرج بدین.ما ایرانیم...

کان مقدس یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 15:41

بچه ها چیکار میکنید؟چی میگید؟
چرا اینجوری به هم میپرید؟ای بابا لذت ببرید از تیم ماوراطبیعیتون.برید سایر تیمارو ببینید با چه بدبختی و فلاکت مساوی میگیرن.یا برداشون با شانس و کمک داور هست.
ناشکری نکنید.
ببینید چرا بحث یوپ رو تموم نمیکنید؟ببینید اصلا یوپ عالی،سوپر من.اما الان پپ مربیمونه.زشته،عجیبه،احمقانست که بخایم برا شکست پپ دعا بکنیم تا که ی وقت رکورد یوپ رو نزنه.من نمیدونم شما عاشق یوپ هستید یا بایرن؟یعنی ملاک شما،گزینه اولتون یوپ هست یا بایرن؟اگه یوپ فصل بعد مربیه ریال بشه شماها ریالی میشین؟اگه جوابتون نه هست پس چرا بحث یوپ رو تموم نمیکنید.آقا پپ آش کشک خالتونه.اینجوری با خودتون انداز برانداز کنید.الان مربیه ماست.انصافا و حقا خوب هم نتیجه گرفته.چرا ایقد دل چرکینید؟اصن ی بازی رو هم ببازیم.چی میشه؟تا جاییکه به یاد دارم آخرین بار آرسنال تو 10 سال گذشته بدون باخت اول شد اونم با کلی مساوی.نباید با برد و باخت موضعتون عوض بشه(البته اگر بایرنی باشد:که مطمئنم بعضیاتون نیستین).
در مورد نژاد و این حرفا نظرات محترمه اما کسیکه دیگه خودشو پست تر میدونه و دیگران رو بر خودش ترجیح میده دیگه حرفیدن نداره.
اونایکه سنگ نژاد آلمانو به سینه میزنن اینو بخونن:
پروفسور حسابی ی روز از انیشتین(آلمانی)که استادش بوده تشکر میکنه و میگه که:خوشحالم از اینکه استادی چون شما دارم.انیشتین در چواب میگه:من خوشحال که شاگردی مثل تو دارم.پ.حسابی با تعجب میگه چرا.در جواب انیشتین میگه"چون زمانیکه مردم شما(ایرانیها)دارای تمدن بودن مردم من (آلمانیها)زندگی بدوی و به دور از تمدن داشتن".حالا هی بگین که نژاد آلمان فلانه.
یک سال هم در مراسن تحویل سال با حضور حسابی،نیلز بور،انیشتین و جمعی دیگر از کله گنده های علم دنیا که به میزبانیه حسابی برگزار شد،انیشتین از حسابی در مورد حکمت 7 سین میپرسه.وقتی حسابی دلیل 7 سین و اینکه هر کدوم بیانگر چی هستنو میگه انیشتین از تعجب و حیرت عقب عقب میره و به میز برخورد میکنه.
ایران الانو نبینید که با بی فکری و تحریم ها اینقد عقب افتاده.نژاد ایران و ایرانی اگه برترین نباشه جزو برترین نژاد هاست.
بحث اینکه برا یه عده مرغ همسایه غازه و دیگران رو بر خودشون ارجح تر میدونن جداست.

خدمت خواهر خوبم mary خانم و سایر بچه های سایت هم عرض سلام دارم.بنده خاک پاتونم.متاسفانه بیمارستان جدیدی که رفتیم برا کارورزی آنچنان اینترنتی نداره و من علیرغم اینکه اصن نمیتونم دوری از این سایت و طرفدارای گل بایرنو تحمل کنم مجبورا هر چند شب به چندش ب میام.
به امید اینکه بایرن اولین تیمی بشه که از عنوان قهرمانیش تو چمپیونز دفاع میکنه

hamed_hamdast یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 16:04

فقط بایرن هستش که مهمه نه اشخاص

hani bayerni یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 17:22

آقای کان مقدس یه انتقاد کوچولو:یکم نظراتونو خلاصه تر بنویسین!
بایرن برد.چقدرهم قشنگ برد!!
ولی یه چیزی.
به نظرم کروس خیلی افت کرده.اصلا تو زمین دیده نمیشه.
یادش بخیر قدیما کروس همچین شوت میزد که هیچکی نمیتونست جلوی گل نشدنشو بگیره ولی الان....
در ضمن کسایی که میگن از ایران متنفرن خودشون آلمانین؟؟؟
منم عاشق آلمانم ولی بعداز ایران...
وطن من و خانواده و زندگیم اینجاست...
آره اگه بشه حتما میرم آلمان ولی نه چون از ایران بدم میاد چون آلمان وضع کنونیش بهتر از ایرانه... حالا بگذریم...
دوستان خواهشا دعا کنین...دارم واسه المپیادم میخونم وقت ندارم سر بزنم...

ایمان یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 17:46

سلام به همه تبریک میگم پیروزی بایرن رو
دوستا سر پنالتی زدن روبن ناراحت شد ولی هیچ حرفی زده نشده البته بعد بازی در گفتگو با شبکه های المانی صحبت کرده ولی چیزی تو سایتها نیوزمده حیفته الان که خوب با هم بازی میکنن بخاطر پنالتی زدن اینطوری بشن
دوستان کسی چیزی فهمید بگه
بامید پیروزی های بعدی
...

bastian31 یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 19:20

کجا کروس افت کرده مگه هربازی باید فوق العاده باشه
دوبازی المان وبالورکوزن ومن سیتی فوق العاده بود مگه کروس را سوپرمن حساب کردیه ،مولر به شدت افت کرده
ضمنا من گفتم عاشق المانم ولی نگفتم از ایران بدم میاد ومن جز اونا ندونید
توپست که بکن بائر به رییس المپیک المانی تبریک گفت ومن تنها کسی بودم که گفتم ما ایرانیم و این چه ربطی به ما داره وحدود80درصد به من منفی دادن ولطفا نظراتتون یکی باشه هربار نظرتون عوض نکنید

گواردیولا یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 19:28

ایمان منم شنیدم میخواست پنالتی بزنه ولی گواردیولا به روبن گفته که مولر باید بزنه اصلا تعین کردن زدن پنالتی ها یا کاشته ها فکر کنم قبل از بازی تعیین میشه و روبن داشت خلاف دستور پپ کار میکرد و توپ رو گرفت که خودش بزنه بعدشم که پپ اجازه نداد روبن خیلی ناراحت شد وتوپ رو به زمین میکوبونه اخلاقش زیاد ورزشی نبوده تو این صحنه روبن خیلی حرفه ای تر از این حرفاست..........!

فاطمه یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:00

اقای باستین منم با شما نبودم و منظورتونو فهمیدم با امثال نواب و ماریو گومز بودم.
سوء تفاهم نشه...

bastian31 یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:22

روبن زمان فن خال هم رام نشدنی بود
ولی یادتونه هاینکس بازیش نمیداد ودقیقه نود بازیش میداد و روبن هم چشم گریه شده بود بااینکه من بدم اومد ولی روبن ادم شد،بااینکه برخورد باروبن بدم میاد ولی مثل یوپ باید فکری کنه
بچه ها امشب هم گوستاوو با سر برای ولفسبورگ گل زد
ای لوئیز یاد شوطهای فوق العادت تو رفتی ودیگه کروس هم برامون گل قشنگ نمیزنه
پارسال این دو حدود 8گل فوق العاده زدن

تست دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 04:29

تست

khashayar دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:54

بایرن سال پیش هم تا یه خورده گرم بشه طول میکشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد