وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 4 – 1 ماینز ؛ جرقۀ گوتزه برای به آتش کشیدن ماینز کافی بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از اینکه تیم بایرن مونیخ یک بازی ضعیف در نیمه نخست را به نمایش گذاشت و با نتیجۀ 1 بر 0 شکست خورده به رختکن رفت ، این ماریو گوتزه بود که با به میدان آمدنش ورق را به سود بایرن مونیخ برگرداند.

 

در هفتۀ نهم رقابت های بوندسلیگا تیم بایرن مونیخ در استادیوم آلیانز آرنا به مصاف تیم ماینز رفت و در حالی که توپ و میدان را در اختیار داشت نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازۀ حریف خلق کند ، تا اینکه تیم ماینر موفق شد در دقیقۀ 44 در یک ضد حمله و بر خلاف جریان بازی و اشتباه فاحش جروم بواتنگ توسط پارکر به گل برتری برسد تا این شاگردان پپ گواردیولا باشند که با شکست به رختکن بروند. این در حالی بود که دانته دقایقی قبل از گل ماینز دچار آسیب دیدگی شده بود و جای خود را به دیوید آلابای نیمکت نشین داد.


با آغاز نیمۀ دوم و با میدان آمدن ماریو گوتزه به جای رافینیا ، این تیم بایرن مونیخ بود که بلافاصله آن بازی را به نمایش گذاشت که همواره انتظارش میرفت و در همان دقایق ابتدایی نیمۀ دوم گل تساوی را توسط آرین روبن با پاس ماریو گوتزه در دقیقۀ 50 به ثمر رساند.


تنها دو قیقه از گل روبن می گذشت که توماس مولر موفق شد گل دوم و برتری بایرن مونیخ را به ثمر برساند. گلی که ماریو گوتزه یکی از ارکان اصلی برای پایه ریزی اش بود. در ادامه این ماریو مانزوکیچ بود که توانست در دقیقۀ 69 توسط پاس گلی که ماریو گوتزه برای او ارسال کرد گل سوم و امنیت بخش بایرن مونیخ را به ثمر برساند. این پایان کار نبود ، چرا که توماس مولر موفق شد در دقیقۀ 82 از روی نقطۀ پنالتی گل چهارم را به ثمر برساند تا تیم بایرن مونیخ به یک پیروزی پر گل برسد. هرچند که می رفت با اعتراض آرین روبن نصبت به پنالتی زدن مولر ، شیرینی این پیروزی به کام هواداران بایرن مونیخ کم رنگتر شود.


با این پیروزی تیم بایرن مونیخ به صدر جدول بازگشت و تیم دورتموند با پیروزی 1 بر 0 برابر هانوفر همچنان در تعقیب سرخ پوشان باواریایی می باشد.


همچنین شایان ذکر است که ژردان شکیری و فرانک ریبری به علت مصدومیت در لیست 18 نفره پپ گواردیولا حضور نداشتند. گفته می شود مصدومیت ژردان شکیری تقریباً جدی است و او نمی تواند در شش هفتۀ آینده تیم بایرن مونیخ را همراهی کند.

نظرات 48 + ارسال نظر
توماس مولر شنبه 27 مهر 1392 ساعت 20:32

فکر کنم که پپ به این نظر مارسید که کاپتان باید توپست خودش بازی کنه گوتزه که فوق العاده بود ستاره المانی میاد تا بهترین بازیکن جهان بشه

فرهاد شنبه 27 مهر 1392 ساعت 20:35

رامین خاک تو سر تو نه پپ . درود بر پپ گواردیولا سرور یوپ هاینکس . شماها مگه آلمانی هستین که غیر از آلمانیها رو قبول ندارین . به خد پپ 100 برابر بهتر از هاینکس هست . 4 سال 15 جام. باستین 31 فقط کارش توهین به بهترین مربی تاریخ فوتبال جهانه. آرمین وقتی 1 گل خوردیم میگ خاک تو سر پپ کسی که تو 1 سال 6 جام گرفت . درود بر هر کی پپ رو دوست داره . و ........... هر کی ازپپ بدش بیاد . همه آرزوی داشتن گواردیولای کبیر رو دارن شما بهش توهین میکنید . نمیخواهم به هاینکس توهین کنم اما یه بند انگشت پپ هم نمیشه. درود بر پپ و تمامم بازیکنان بایرن که برای این تیم زحمت میکشن و به شما دوستان عزیز من که پپ رو که بهترین مربی قرن جهانه دوست دارین.

فرهاد شنبه 27 مهر 1392 ساعت 20:43

منظورم آرمین بود ببخشید.

عباس شنبه 27 مهر 1392 ساعت 20:46

بازی فوق العاده بود . مرسی پپ

onlyrobben شنبه 27 مهر 1392 ساعت 20:56

بازی خوبی بود
امیدوارم پپ دیگه لام رو تو هافبک دفاعی استفاده نکنه

Mohammad_13 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:04

اون کسایی که بعد از 45 دقیقۀ اول هرچی تو دهنشون بود نثار گئاردیولا کردن هیچی از فوتبال حالیشون نیست. اصلاً گیریم که این بازی رو می باختیم. دنیا به آخر می رسید ؟!! بعضی ها چه ذهن فراموشکاری دارن... تا بایرن یک بازی رو میبره ، همه چه چه به به ، تا یک بازی نتیجه نمیگیرم گواردیولا آشغاله !!!

شما از خود آلمانی ها فاشیستر هستین !!!

هر چند خودم از بعضی تصمیماتش ناراحت میشم ولی درود بر پپ و افکارش ...

پژمان شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:12

یه بازی با کیفیت از بایرن-البته تو نیمه دوم.خیلی روان بودیم.چشم نواز بازی کردیم...
همه خوب بودن- پپ عزیز هر هروز داره نمایش تیم رو بهتر میکنه.گوتزه عالی بود.ولی رفتار روبن سر پنالتی زیاد خوب نبود...
خوب بردیم همین کافیه...
زنده باد بایرن...

bastian31 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:29

چه میکنه ماریو،پسر تو فوق العاده ای بایدسه گل بنام گوتزه بنویسن
اقای پپ مارا ازار نده بزار فلیپ کنار بازی کنه
اصلاحرکت روبن خوشایند نبود،فکرکنم پپ گفت مولر بزنه ،نباید همدلی تیم از بین برود
ضریب هوشی ماریو خیلی بالاست توصدم ثانیه پاس میده
واقعاسخته بگی بین کروس ازیل گوتزه کدام بهترینن

ماریو گومز شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:36

به روبن و منزدوکیچ باید یه درس حسابی بدن تا دست از این کاراشون بردارن. روبن که سر پنالتی اینجوری کرد منزوکیچ هم سر تعویض گوتزه عالی بود. تبریک

r7 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:38

آقایbastian31 خیالت راحت با برگشتن مارتینز لام برمیگرده دفاع راست خداییش در نبود مارتینز لام بهترین بازیکن واسه پست هافبک دفاعیه انشاالله که مارتینز هر چه زودتر خوب شه

aliver kahn شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:00

آره منم با نظر onlyrobben موافقم ای کاش فیلیپ لام دیگه سرجاش باشه.

bastian31 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:00

کسانی که فهم فوتبالی ندارن از کلمات الکی استفاده میکنن ،خیلی مسخره است توهین میکنه بعد میگه نمیخوام توهین کنم ،حالا من توهین میکنم یا شماها
چه بخواید چه نخواید
بایرن مال المان وریشه بازیکنانش المانی
ضمنا محبوبیت پپ یک به سی به اشتایگر است واین دیگه که برای همه معلومه و پس هیس
سوال ،بایرن مال چه کشوری است ؟
1.المان
2.germany
3.Deutchland
4.المان غربی یاشرقی

aliver kahn شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:05

لطفا آقای فرهاد و mohammad_13 به آلمان توهین نکنید.

علیرضا شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:16

از نظر ما هم پپ چرک زیرناخن یوپ نمیشه. بله ما از خود المانی ها هم بیشتر تعصبشون را داریم هرکه ناراحته اب بریزه اونجایی که میسوزه.البته یه عده ای باز شهامتش را داشتن گفتن ما فقط به خاطر پپ اومدیم اینجا وهرجا پپ بره ما هم میریم ولی یه عده ای از شما هم با وجود این اعتقاد شهامت گفتنش را ندارید .لطفا شهامت داشته باشید ونقاب را از صورتتون بردارید.شما طرفدار بایرن والمان نیستید طرفدار پپ هستید

ali شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:22

روبن باید اخلاقش عوض شه .لام عالی بود گوتزه هم عالی.ویوا بایرن ویوا بایرن

ماریو گومز شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:23

ه روبن و منزدوکیچ باید یه درس حسابی بدن تا دست از این کاراشون بردارن. روبن که سر پنالتی اینجوری کرد منزوکیچ هم سر تعویض گوتزه عالی بود. تبریک

علیرضا شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:23

توی زندگیم هیچ ارزشی نزد من بالاتر از المان ونژادش نیست.خداشاهده اگر کسی بخواد به المان والمانی توهین کنه کاری به سرش میارم که دیگه اینجا نیاد .برید وبلاگ بارسلونا واسپانیا اینا مرگ میخواید؟

bastian31 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:42

شما که میگید از المانیها نمیدونم چی چی ترید
دوباره میگم لازم بدونی من هیچ وقت عاشق خارجی نبودم ونخواهم شد
عاشق باستین والمانم بخاطراینکه اونها اریایی هستن منم اریاییم پس فرقی بین ما نیست
همونطور که با غیرتتر بهتر شجاعتر و قشنگتر از اریایی وجود نداره
پس حالا فهمیدی برای اینه که چی چیتر هستم ،اگه فهمیدی پس ...

توماس مولر شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:45

خدایی این سایت روبه گندکشیدنند بعضی ها امروز بایرن بازی داشت بازیش روهم برد حالا بعضی ها میاند تو سایت وابروی هرچی بایرنی هست رومیبرند خدایی روم نمیشه بادوستام به این سایت سر بزنم فقط وقتی تنهام میا بابا یک بار اگه اومدم دعوانکنید قیامت میشه؟؟؟؟؟؟ هرکی حرف واسه گفتن نداره میاد پپ و یوپ میکنه بابا اگه حرف واسه گفتن ندارید نظرندید به خدا ثواب هم داره
قربون هرچی بایرنیه گله همتون رومیبوسم

کان مقدس شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:51

اینکه پپ بهتره یا یوپ یه بحث جداست که قبلا با سند اثباتش کردم.اما نکته مهم حزب باد بدون بیش از 80 درصد بچه های این سایته که با یک گل خورده(تازه نه باخت)کاملا مثال افتابگردون میچرخنو میشن منتقد پپ و بعد از برد دوباره میگن عشق است پپ و ... .
واقعا ابروی بایرنو بردین شماها.خجالت بکشین.
زنده باد پپ چون الان مربیه بایرن مونیخه ماست.زنده باد هرکی برای بایرن داره زحمت میکشه.
وای و تاسف بر حزب بادها که آبروی بایرنو بردن

فرهاد شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:09

بدبخت علیرضا . تو موهات بوره . یاچشمات روشنه . یاخیلی سفیدی . هیتلر هم تو آلمان بزرگ شد. تو فوتبال بایرنو دوست داری یا قیافه بازیکونها رو . بدبخت تو پول میگیری اگه بایرن ببره . نکنه به تو دستمزد میدن . اگه آلمان ببره یا بایرن چی به تو میدن . اگه ببازه چی ازتو کم میشه . هاینکس لبو تمام عمرش چند تا جام گرفت . گواردیولا چند تا. در ضمن هیچ گوهی نمیتونی بخوری.

mary شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:15

حق با شماست آقای توماس مولر.
من هم میخواستم به یکی از بهترین دوستام این سایت رو معرفی کنم تا بیاد ولی دیگه نمیشه.
آقای مدیر سایت گفتین نظرات بد رو حذف میکنید، پس چرا نظرات علیرضا رو حذف نمیکنید.
مگه اینجا جنگ جهانیه که اینا هیتلر شدند.
هیتلر خیلی وقت است که خودکشی کرد.
زشت است که نژاد خودت رو کم تر از دیگران میدونی.
سلام آقای کان مقدس خیلی وقته که نیستی.

mary شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:17

حق با شماست آقای توماس مولر.
من هم میخواستم به یکی از بهترین دوستام این سایت رو معرفی کنم تا بیاد ولی دیگه نمیشه.
آقای مدیر سایت گفتین نظرات بد رو حذف میکنید، پس چرا نظرات علیرضا رو حذف نمیکنید.
مگه اینجا جنگ جهانیه که اینا هیتلر شدند.
هیتلر خیلی وقت است که خودکشی کرد.
زشت است که نژاد خودت رو کم تر از دیگران میدونی.
سلام آقای کان مقدس خیلی وقته که نیستی

فرهاد شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:20

آلمان خوبه درست . اما نژاد . اگه نژاد ایران و آلمان آریایی هست خوبه اما چرا تو ایران آدم چشم روشن و مو بور و سفید کمه . ما درباره فوتبال حرف میزنیم نه نژاد . پس اگه حرف علیرضا و باستین درسته پس ما نژاد برتریم بقیه هم نژاد پست . پس فرق ما با هیتلر یا نژاد پرستها چیه. جان هر کی رو میپرستید از نظر فوتبال و مربیگری هاینکس رو با گواردیولای کبیر مقایسه نکنید . از نظر نژاد هیچی نمیگم چون من نژاد پرست نیستم.من هم آلمانو دوست دارم هم بایرنو هم پپ گواردیولا . اما اول ایران دوم ایران سوم ایران.

mary شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:25

روبن حق نداره اعتراض کنه ، پپ باید جلوشو بگیری.
چه معنی داره اعتراض؟؟؟؟؟
حرف حرف پپ است.تمام.

amir bayern شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:31

man nemidonam in pep chi az rafiniya va kontento dide ke bazishon mide dar kol nimeye aval bekhatere tarkibe zaife pep badtarin bazimono kardim vali nime 2vom ba taghirati ke dad tim jon gereft

فرهاد شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:41

یوپ هاینکس قبل از اینکه قهرمان سه گانه رو برا بایرن بیاره هیچ کس نمی شناخت . اما پپ گواردیولای بزرگ سال اول مربیگری تو بارسا 6 جام تمام دنیا تکون خورد. بهترین مربیان جهان ازش ستایش کردن . بهترین پیشنهادا رو بهش دادن . حالا مقایسه این دو نفر درسته . تعصب بیخود شما رو به جایی نمیرسونه .

morteza شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:43

به نظرم حق با روبنه...
هرچی باشه از مولر بهتر میزنه...

amirgermani شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:44

با این حرفایی که بعضیها تو این وبلاگ دارن میزنن دیگه خیلی از طرفدارای بایرن اینجا نظر نمیدن و میرن تو سایتهای همگانی نظر میدن ،من کاری به نظرات هر کس ندارم فقط اینو مییدونم که توهین تحت هر شرایطی درست نیست و اینم میدونم که هرکسی که طرفدار یه تیم میشه باید به هر کسی که داره تو اون تیم خدمت میکنه احترام بذاره چه برسه به اینکه اون شخص تو اون تیم خوبهم کار کرده باشه،پس اگرم بد کار کرده باشه هم باید با احترام به اون فقط انتقاد کرد،در ضمن برد بایرن رو هم تبریک میگم،

فرهاد شنبه 27 مهر 1392 ساعت 23:51

چقدر حرف قشنگی . حرف حرف پپ است.تمام.

بایرن 5 ستاره یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 00:01

احسنت بایرن احسنت پپ
نیمه دوم که نیمه مربیاس در عرض5 دقیقه 2 گل زدیم
تو مغزت چیه آخه مربیییییییییییییییییییییی/؟
باور کنیین همه چی داریم دوباره هتریک کردن جامها واسه بایرن ی پیش بینی ساده س
عاشقتم بااااااااااااااااایرن مونیییییییییییییییخ

hamed_hamdast یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 00:19

متاسفم برای یه سری از دوستان فقط همین

bastian31 یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 00:28

چرا حرف الکی میزنی ،چرا میخوای بحث بپیچونی
جدی میگما
الان بعضیها هیچ علاقه ای به بایرن ندارند اومدن تو وبلاگ بایرن مثل محمد13وفرهاد از اینجا برید بیرون ،برید تو وبلاگ طرفداران پپ دست ازسر ما بردارید،من دروغ نمیگم
خوب بایرن برده ونه کسی چیزی و نه حرفی زده وفرهاد میگه یوپ بند انگشت پپ نیست ومحمد13میگه بعضیها تو ذهنشون به پپ فحش دادنه فهم ندارند،بالا نوشته مستند است ،پس فقط میخوان بحث کنن ،شماها فکر دیگه ای میکنید
اگه فکر دیگه ای میکنید به من بگویید
ایا اینا طرفدار بایرنند،فکرکنم جوابتون گرفته باشید
قبلا این بحثا نبود چونکه همه طرفداربایرن بودند نه طرفدار فردی
اقافرهاد شمامیگی مگه بایرن به شماپول میده ،من ازشش سالگی عاشق فوتبال المان وبایرن بودم با باختاش گریه میکردم وبا برداش از خوشحالی دق میکردم البته حس من نمیفهمی ،من هرگاه المان یابایرن میباختن تا دو سه روز حالم خراب بود که خیلی بچههای وبلاگ مثل من هستند که بخاطر این بحثا نظر نمیدن
اگه حرففتی زدم امیرحسین تو بگو حرفم مفت بود

فرهاد یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 01:13

آقای باستین ، آقای فرهاد ، علیرضا و....
که با حضورتون تو این وبلاگ باعث ناراحتی سایر اعضا شدید
این که چه کسی وبرای چی بایرن رو دوست داره به هیچکس ربط نداره
شماها کی هستید که به مربی گذشته و فعلی تیمتون توهین میکنید ؟
این خجالت آوره
سایرین چه گناهی کردن که باید بد دهنی های شما رو تحمل کنند ؟
من پپیشنهاد میکنم اصلا بخش نظرات حذف بشه چون بعضی ها فرهنگ استفاده ازش رو ندارن

فرهاد یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 01:17

در ضمن من هیچ ربطی به اون آقای فرهاد که نظرات بالاترو داده ندارم شاید بهتر باشه اسممو عوض کنم

only bayern یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 01:20

خود من یکی از طرفدارایه بسیار تعصبی بایرنم و وقتی نتیجه نمیگیره واقعا اعصابم بهم میریزه و اگه تویه باشگاه ببینم که فردی باعث میشه به تیم صدمه برسه واقعا ازش متنفر میشم چون تیم واسه من مهمه نه شخص خاصی ولی دوستان فعلا که گواردیولا داره خوب نتیجه میگیره و تیم هم سرحاله.این تز اشتباهه که مافقط از آلمانی باید استفاده کنیم در بعضی مواقع حتی اگه دانش فقط نزد دشمنمون بود باید با هر ترفندی اونو ازش بگیریم.به شخصه واسه من نتیجه تیم مهمه حالا با هر روش صحیحی که شده

نواب یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 02:02

ای ول به علیرضا همه حرفاش حرفه دله منه اول آلمان دوم آلمان و سوم هم آلمان بله آقا فرهاد اول آلمان کبیر و بزرگ هیچوقت ایران رو دوست نداشتم با هرتیمی که بازی کنه دوست دارم که ببازه فقط و فقط آلمان دلیله زندگی زنده باد ژرمن کبیر و دیگر هیچچچچچچچچ........

mary یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 06:36

دوستان متعصب آلمانی، آیا آلمانی هم بلدید صحبت کنید.
ما خسته از کار و درس روزانه نمی یام در این وب که کشور المان رو تو سر ایرانی ها بزنین.
تعصب شما برا خودتون لطف کنید این تعصب خودتون رو روزی چند بار به خورد ما ندید.
اینجا وب فوتبالی است.
وب های اجتماعی و شبکه های اجتماعی هم وجود داره برید اونجا بحث کنید.
میتونم خیلی راحت جوابتون رو بدم و بگم کسی که به کشورش تعصب نداره ، دلیلش چیه، ولی بعدش خودتون فوتبالی بودن این وب رو تذکر به ما میدید.
پس مراعات کنید.
آقا من باز هم میگم روبن حق نداشت برا پنالتی جو تیم رو خراب کنه.
گوتزه چه عالی بازی کرد ایول.

Mohammad_13 یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 07:55

آقای باستین 31 ، بهتر چرندیات ذهنت رو اینجا تراوش نکنی...

من کی گفتم هرکی تو ذهنش به گواردیولا فحش داده فوتبال حالیش نمیشه. یک آرمین نامی اومده اینجا تا بایرن 1- 0 عقب افتاده شروع کرده توهین کردن به گواردیولا... خوب این آدم چی از فوتبال میفهمه که هنوز بازی تمام نشده شروع کرده به پرت و پلا گفتن ؟!!!

یعنی دانش اون از پپ گواردیولا بیشتره و بیشتر میفهمه ؟!!

نکنه واقعاً این توهم شما رو برداشته که فقط شما طرفدار متعصب بایرن هستید ؟!! نه گوگولی ، اون موقع که داشتی تیله بازی میکردی ما داشتیم بازیهای بایرن رو نگاه میکردیم.

حالا بردیم اینهمه در مورد گواردیولا چرند میگن ، وای به روزی که ببازیم... اینا چون فکر میکردن فقط هاینکس مربیگری بلده و گواردیولا فقط با بارسا بلد بود نتیجه بگیره ، الان نمیدونن چی بگن شروع کردن به هذیان گفتن. از فردا میان میگن گواردیولا چرا کچله !!!

onlyrobben یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 08:23

خواهشند از این بحث های نژادپرستانه رو توی یه سایت فوتبالی نیارین
اینجا بحث سر فوتباله نه نژاد برتر
هرکی رو هر نژاد وکشوری تعصب داره قرار نیست به کسی دیگه ای توهین کنه
جناب bastian31 تو نظرات قبلیتون بنده شاهد بودم بارها به افرادتوهین کردی به سرمربی تیم وبعضی از کاربرهای سایت
اینو بدونین اگه الان بی احترامی دارین میبینین اثرات همون بی احترامی خودتون هست جواب های،هوی هست.
جواب موشک رو با موشک میدن
خواهشند دوستان نظرات فوتبالی بدن وتودادن نظراتشون دقت کنن که یه وقت به شخصی توهین نشه

شوانی چابهار یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 11:36

گریم گرفت واقعا هواداران بایرن هستند اینجوری به هم توهین میکنند؟ من باورم نمیشه!!!!!!

شوانی چابهار یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 11:40

یادم نمیاد از هواداران بایرن توهینی شنیده باشم قید همه سایتها را زدم فقط به عشق بایرن احترام هواداران بایرن نگهدارید اگر خودتون بایرنی نیستید

نوید یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 13:16

واقعا برای هموتون متاسفم

EH3AN یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 13:50

دهن خودتون و هر چی طرفدار بایرنه سرویس کردین ، شماها طرفدار بایرن هستین یا اینکه شخص پرستین ، یوپ عزیز یکی از بهترین مربیان جهان بود خیلی هم نتایج خوبی گرفت الان جاشو داده به پپ گوردیلا که یه تئوریسین فوتباله با دانش بسیار بالا ، الان باید جلو طرفدارای تیم های دیگه از بایرن حمایت کنیم نه اینکه خودمون افتادیم تو جون همدیگه ..

فاطمه یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 15:14

اقا فرهاد خجالت داره یوپ اینهمه تلاش کرده و افتخار واسه بایرن اورده اونوقت بهش توهین میکنی؟
حالا شده لبو دیگه؟
اگه واقعا بایرنو دوست داشتی به کسی که واسش افتخار کسب کرده یا یک روزی تو بایرن بود توهین نمیکردی.
زنده باد یوپ،پپ و همه زحمتکشان بایرن

کان مقدس یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 15:39

بچه ها چیکار میکنید؟چی میگید؟
چرا اینجوری به هم میپرید؟ای بابا لذت ببرید از تیم ماوراطبیعیتون.برید سایر تیمارو ببینید با چه بدبختی و فلاکت مساوی میگیرن.یا برداشون با شانس و کمک داور هست.
ناشکری نکنید.
ببینید چرا بحث یوپ رو تموم نمیکنید؟ببینید اصلا یوپ عالی،سوپر من.اما الان پپ مربیمونه.زشته،عجیبه،احمقانست که بخایم برا شکست پپ دعا بکنیم تا که ی وقت رکورد یوپ رو نزنه.من نمیدونم شما عاشق یوپ هستید یا بایرن؟یعنی ملاک شما،گزینه اولتون یوپ هست یا بایرن؟اگه یوپ فصل بعد مربیه ریال بشه شماها ریالی میشین؟اگه جوابتون نه هست پس چرا بحث یوپ رو تموم نمیکنید.آقا پپ آش کشک خالتونه.اینجوری با خودتون انداز برانداز کنید.الان مربیه ماست.انصافا و حقا خوب هم نتیجه گرفته.چرا ایقد دل چرکینید؟اصن ی بازی رو هم ببازیم.چی میشه؟تا جاییکه به یاد دارم آخرین بار آرسنال تو 10 سال گذشته بدون باخت اول شد اونم با کلی مساوی.نباید با برد و باخت موضعتون عوض بشه(البته اگر بایرنی باشد:که مطمئنم بعضیاتون نیستین).
در مورد نژاد و این حرفا نظرات محترمه اما کسیکه دیگه خودشو پست تر میدونه و دیگران رو بر خودش ترجیح میده دیگه حرفیدن نداره.
اونایکه سنگ نژاد آلمانو به سینه میزنن اینو بخونن:
پروفسور حسابی ی روز از انیشتین(آلمانی)که استادش بوده تشکر میکنه و میگه که:خوشحالم از اینکه استادی چون شما دارم.انیشتین در چواب میگه:من خوشحال که شاگردی مثل تو دارم.پ.حسابی با تعجب میگه چرا.در جواب انیشتین میگه"چون زمانیکه مردم شما(ایرانیها)دارای تمدن بودن مردم من (آلمانیها)زندگی بدوی و به دور از تمدن داشتن".حالا هی بگین که نژاد آلمان فلانه.
یک سال هم در مراسن تحویل سال با حضور حسابی،نیلز بور،انیشتین و جمعی دیگر از کله گنده های علم دنیا که به میزبانیه حسابی برگزار شد،انیشتین از حسابی در مورد حکمت 7 سین میپرسه.وقتی حسابی دلیل 7 سین و اینکه هر کدوم بیانگر چی هستنو میگه انیشتین از تعجب و حیرت عقب عقب میره و به میز برخورد میکنه.
ایران الانو نبینید که با بی فکری و تحریم ها اینقد عقب افتاده.نژاد ایران و ایرانی اگه برترین نباشه جزو برترین نژاد هاست.
بحث اینکه برا یه عده مرغ همسایه غازه و دیگران رو بر خودشون ارجح تر میدونن جداست.

خدمت خواهر خوبم mary خانم و سایر بچه های سایت هم عرض سلام دارم.بنده خاک پاتونم.متاسفانه بیمارستان جدیدی که رفتیم برا کارورزی آنچنان اینترنتی نداره و من علیرغم اینکه اصن نمیتونم دوری از این سایت و طرفدارای گل بایرنو تحمل کنم مجبورا هر چند شب به چندش ب میام.
به امید اینکه بایرن اولین تیمی بشه که از عنوان قهرمانیش تو چمپیونز دفاع میکنه

hani bayerni یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 17:30

واقعا متاسفم برای هوادار نما هایی که این طوری اینجا رو به گند کشیدن...
حتی دلم نیومد از 10 تا نظر بیشتر بخونم...
برید یه جا دیگه فحاشی راه بندازین...
اصلا شما با نظر دیگران چیکار دارین؟؟؟
هر کسی اومد و یه نظر غیر نظر شما داد باید بش جواب بدین؟

Bavariaboy یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 18:43

به همه دوستداران بایرن برد تیم محبوبمون و تبریک میگم .... به امید فتح مجدد سه گانه و جاودانگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد