وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا از زندگی در مونیخ می گوید

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ از زندگی در شهر مونیخ کاملا راضی است و امیدوار است تا حد ممکن بتواند مربی این تیم بماند.
 پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ پس از چهار سال موفق در بارسلونا و یک سال زندگی در نیویورک، حالا در شهر مونیخ زندگی خوبی دارد و از زندگی در این شهر زیبا و آرام لذت می برد.

گواردیولا در گفت و گو با مجله اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ درباره مونیخ گفت:" مونیخ شهر بسیار متفاوتی نسبت به نیویورک است!! (می خندد) ولی بی شباهت به بارسلون نیست. فقط شما اینجا ساحل و دریا ندارید ولی شهر بسیار زیبا است."

گواردیولا در ادامه درباره زندگی و شرایط خود در شهری جدید گفت:" برای من مهم ترین مسئله این است که خانواده ام راحت باشند، خصوصا بچه هایم. آن ها هر روز عصر خوشحال و خندان از مدرسه به خانه می آیند و این یعنی اینجا خوشحال هستند. همسرم از این شهر و زندگی در اینجا بسیار راضی است و لذت می برد، امیدوارم مدتی طولانی بتوانم با بایرن همکاری کنم تا بتوانم شهر، فرهنگ و مردم  آن را بهتر بشناسم."

نظرات 16 + ارسال نظر
bastian31 جمعه 26 مهر 1392 ساعت 23:36

اره جانم تا میتونی از مالیات کم وارزونی لذت ببر
داره این حرفا میزنه تا قراردادش را تمدید کنن
مگه خونه خاله است
برو قطر حال وهواش خوبه لذت ببر
اخی گفتم قطر یادم ی چیزی اومد،مثلاپپ مربی قطرشد این دوستمون عأشق پپ میخواد طرفدار دو اتیشه قطر بشه ،اونوقت دوست عزیز عربی بلدی بری تووبلاگ قطر نظر بدی

mary شنبه 27 مهر 1392 ساعت 07:01

آخی مثل من دلش برا دریا تنگ شده.
من میدونستم که از مونیخ خوشش میاد.
اینقدر در مونیخ زندگی کن تا من هم بتونم بیام به مونیخ و تشویقت کنم.

bastian31 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 10:00

امیرحسین مگه چی گفتمه نظرمو حذف میکنی ،تو خودت جای من بودی چکار میکردی
ممنون بخاطر این کارت!!!

من بارها گفتم جواب آدم های روانی رو ندین.نظرات آدم های روانی و نظرات کسانی که به آدم های روانی جواب میدن حدف میشه.شما اگه یه خر تو پیاده رو رد بشه به شما فحش بده شما هم بهش فحش میدید؟!جواب خر رو که آدم نمیده. چون با خر هر جوری صحبت کنی نمیفهمه. خر همیشه خره! پس باید در مقابلش سکوت کرد.

bastian31 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 10:21

بچه ها دیشب داوربازی لورکوزن وهافن هایم یک رسوایی تاریخی انجام داد
کرنر لورکوزن ارسال شدکسلینگ زد کنار تیر دروازه بیرون رفت واز پشت دروازه وارد شد،چونکه طور پاره بود
همه درصحنه اول میگن گله وفقط دوربین پشت دروازه نشون میده گل نشد
داور تقصیر نداشت ازکسلینگ نامردم سوال کرد ودروغ داور داد،داور بعدا طور دید فهمید چه گافی زده
اصلا اتفاق جالبی برای فوتبال المان نیست

فرهاد شنبه 27 مهر 1392 ساعت 11:09

باستین 31 که به گواردیولا حسودیش میشه . ننگ بر تو . هر مطلبی رو خوندم به گواردیولا توهین کرد . بدبخت خوبه تو آلمانی نیستی.

توماس مولر شنبه 27 مهر 1392 ساعت 11:16

باستین31 باید خجالت بکشی واسه این حرفایی که زدی.گواردیولا عشقه

فریبرز شنبه 27 مهر 1392 ساعت 13:37

جناب باستین 31 اگه حرف نزنی نمیگن لالی. بس کن دیگه اینجا همه رو رنجوندی. از جناب آقای امیرحسین عزیز میخوام که یه فکری بکنه واست. دردو بلای گواردیولا بخوره تو سرت. من کاری ندارم ولی بعد هاینکس لایق ترین سرمربی که میتونست بایرن رو هدایت کنه گواردیولا بود و بس. حالا خدا کنه تو تیممون بمونه وگرنه باید دوباره بریم سرمربی سطح پایین بیاریم. ما قبول داریم که هاینکس عالی بود ولی سرنوشت این بود که اون بره و گواردیولا بیاد سکان هدایت بایرن رو به دست بگیره.

ali شنبه 27 مهر 1392 ساعت 13:58

مهم بایرن مونیخ فقط اسم ها مهم نیستن.گواردیولا خیلی خوب باشه باید از بازیکنای بایرن سر جاشون استفاده کنه بایرن که بارسا نیس مثل اون بازی کنه.لاهم خداییش جاش اون جاست؟

ahmad aghili شنبه 27 مهر 1392 ساعت 14:20

با سلام
باز هم بحث بی جا و توههین

آقایون و خانومها، یه ذره بحث فنی کنید. بزارید دانشمون بالاتر بره.

جامعمون آنقدر بی خود شده که همش چرت و پرت می شنویم. لا اقل اینجا 4 تا جمله درست به هم یاد بدیم.

خواهش می کنم خودمون رو منضوی تر نکنیم آقای باستین مثل اسمی که انتخاب کردی رفتارت رو سازگار کن. فکر نمی کنم که باستین ما اینقدر کوچک و بی ادب باشه.

ممدرسول شنبه 27 مهر 1392 ساعت 14:22

خاک بر سرت باستین
آخه تو چی از فوتبال میفهمی؟
آقا یکی بندازه بیروون این تفرقه انداز رو........................

ahmad aghili شنبه 27 مهر 1392 ساعت 14:37

من مخالف باستین هستم ولی شما هم دارین توهین می کنید. پس کار شما با اون زیاد فرقی نمی کنه

احترام همو نگهداریم و خودمون رو کوچک نکنیم. طرفدارای بهترین تیم دنیا باید از داشتهاشون حرف بزنن و به چیزهایی که دیگران حصرتشو می خورن باید بنازن

ما بایرنیم
تیم هستیم
بهترین سیستم مالی دنیا
آکادمیک ترین مدرسه فوتبال
منظم و با ثبات
بازیکنانی داریم که سالها بعد رفتنشون باز می گن بایرن
خیلی چیزای دیگه

mary شنبه 27 مهر 1392 ساعت 14:45

این بازی کجا پخش میشه؟؟؟؟؟
شبکه ورزش که پخش نمیکنه.
عجب!!!!!!!!!!!!!!!(رئال و مالاگا).امیدوارم بازیش.ن بدون گل تموم شه و همه خوابشون بگیره.

mary شنبه 27 مهر 1392 ساعت 18:44

معلوم نیست اینجا چه خبر بوده؟

فاطمه شنبه 27 مهر 1392 ساعت 19:10

چرا تو جواب باستین بهش توهین میکنین؟
یعنی چی دردو بلای گواردیولا تو سرت؟یکم فکر کنید بعد نظر بدید.

r7 شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:32

درود بر پپ کبیر

khashayar دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 15:47

من مطمئنم اگه پپ هنوز تو بارسا بود هیچ کدوم از این افراد بالا این شکلی نازشو نمیکشیدن.... من عاشق توپ جمع کنای آلیانس تا خود اولی هوینس هستم .....ولی وقتی یه مربی میاد نباید ازش بت ساخت... 80% سبک بازی فعلی بایرن از زمان هانکس رسیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد