وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - ماینتس

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - ماینتس در هفته نهم بوندسلیگا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: شنبه 27 مهر 1392 ساعت 17:00

نظرات 10 + ارسال نظر
نوید جمعه 26 مهر 1392 ساعت 10:58

بایرن باید این بازی رو با اختلاف گل بالا ببره اگه درتمند هم دوباره ببازه همه چی عالی میشه وباعث میشه بازیکنان روحیه بگیرند و ویکتوریا بلژن رو با اختلاف زیادتر ببرن

احمد جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:11

بایرن هیچ
ماینتس 1

mary جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:17

بایرن 7 -- ماینتس 0

mary جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:30

من از یونایتد متنفرم و از تمام تیمهای انگلیس.
وقتی که فرگوسن رفت امریکا تا با پپ صحبت کنه من خیلی ناراحت شدم.
من کی با شما جدی صحبت کردم آقای bastian31.
من کلا 99 درصد شوخم و فقط یک درصد حرفهام جدی است اون هم نه در مسئله ی فوتبال.
اگه ناراحت شدی شرمنده.
داشتم جواب حرفت رو که گفتی در پست المان نظر نده ، میدادم.
گفتم یه تیکه بهت بندازم.
فقط همین

پژمان جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:45

بازی هایی مثل این برای بایرن فقط یه تمرین سبک به حساب میاد...
البته ماینتس تیم خوبیه اما نه جلوی ما!
با اختلاف بالا میبریم....

شاهین جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:52

فکر نکنم بازی پرگلی از آب دربیاد اونم بخاطر بازیهای ملی که بازیکنا هنوز خسته اند

گواردیولا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 14:50

به ماینس پیشنهاد میکنم دفاع اتوبوسی رو در پیش بگیره تا نتیجه بگیره!

زهرا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 15:59

امیدوارم ببره...اونم با اختلاف گل زیاااااااد

روبری جمعه 26 مهر 1392 ساعت 17:51

بچه ها بازی پخش میشه

بایرن 5 ستاره جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:16

سلام
هر چی تیم ماینس و ترکیبش و بازیکناشو نگا میکنم نقطه قوت خیل بالایی نمی بینم
البته همیشه ترس از این تیما بیشتر بوده و هست ولی آخه بایرن با این سبک بازی بعید میدونم مشکلی داشته باشه
فقط مگه بد شانسی باعث شه 3 امتیازو نگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد