وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: هیچ تیمی نمی تواند در برابر بایرن دوام بیاورد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدافع 28 ساله بایرن مونیخ معتقد است که از رقابت کردن با فیلیپ لام برای انتخاب شدن به عنوان گزینه اصلی دفاع راست بایرن نمی ترسد.


بازیکن برزیلی باواریایی ها که بعد از بحران مصدومیت در خط میانی این تیم و تغییر پست فیلیپ لام ، گزینه اول گواردیولا در دفاع راست بایرن است، اعتقاد دارد که با توجه به حضور بازیکنان بسیار خوب در این تیم، حتی نبودن در ترکیب اصلی مونیخی ها هم برای او شرم آور نیست.

مدافع سابق تیم ملی برزیل بر این عقیده است که حتی اگر با برگشتن تیاگو و خاوی مارتینز، فیلیپ لام به پست اصلی خود هم بازگردد باز او با همه توان برای رسیدن به ترکیب اصلی بایرن رقابت خواهد کرد و در عین حال ترسی هم از نیمکت نشینی ندارد.

در همین رابطه رافینیا در مصاحبه با بیلد گفت:"  هیچ کسی نمی تواند در برابر ما دوام بیاورد، نیمکت نشینی در تیم فعلی بایرن شرم آور نیست، از نبودن در ترکیب اصلی نمی ترسم، من قول می دهم که همیشه با صد درصد توانم برای بایرن بازی کنم، چه از ابتدا وارد میدان شوم چه تنها فقط پنج دقیقه بازی کنم."

بازیکن سابق شالکه در مورد شانس دعوت شدن دوباره به تیم ملی برزیل و حضور در جام جهانی نیز گفت:" من همه تلاشم را می کنم تا دوباره به تیم ملی بازگردم، خیلی خوشحال خواهم شد اگر اسکولاری دوباره از من دعوت کند، اما اگر این اتفاق رخ ندهد هم ناراحت نمی شوم و برای برزیل آرزوی موفقیت خواهم کرد."

رافینیا از سال 2008 و بعد از برد 1-0 برزیل مقابل سوئد دیگر برای طلایی پوشان به میدان نرفته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
گواردیولا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 10:27

باید اعتراف کنم این بایرن اگر همین طوری پیش بره با این همه عطش که بازی کن هاش دارن وکادر فنی قدرتمند و مدیریت خوب و کم نقص سران باشگاه و امکانات فوق العاده باشگاه و...... بی شماره نقاط مثبت بایرن مونیخ اعتراف میکنم این منظم ترین و بهترین تیم تاریخ دنیاست. حد اقل من که به چشمم چنین تیمی رو ندیده بودم هرچند شما اعتقاد داشته باشین هنوز برای زدن این حرف زوده!

hamed_hamdast جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:39

نه خوشم اومد از مصاحبه ات
انصافا تو این هفته ها با توجه به تغییر پست لام در دفاع راست خوب بازی کرده
هرچند فاصله اش با لام خیلی زیاده ولی ازش راضی ام
کاش وایزر هم یکم بجنبه شاید شکوفا شد اونوقت دستمون بازتر میشه هم تو بایرن هم تیم ملی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد