وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارل هاینس رومنیگه: گوتزه نباید اجازه دهد تا از او سوء استفاده شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ به نظر می رسد که سران بایرن مونیخ از رعایت نکردن حقوق اسپانسری از سوی گوتزه عصبانی هستند.


هنگام رسیدن به هتل محل اقامت تیم ملی آلمان، ماریو گوتزه از جوراب های ورزشی اسپانسر شخصی خود Nike استفاده کرده بود، در حالی که اسپانسر رسمی تیم ملی آلمان Adidas است و همه بازیکنان نیز ملزم به استفاده از این برند در هنگام حضور در اردوی تیم ملی می باشند.

کارل هاینس رومنیگه از سران باشگاه بایرن مونیخ در این خصوص به شبکه تلویزیونی Sky  گفت:"من نمی دانم شاید ماریو گوتزه به خاطر فشار اسپانسر شخصی خود چنین کاری کرده باشد. اما او نباید اجازه دهد که اسپانسرش از او سوء استفاده کند، این پیشنهاد من به او است."

در مراسم معارفه خود در باشگاه بایرن مونیخ نیز گوتزه با پوشیدن لباسی با برند Nike باعث عصبانیت اسپانسر اصلی باشگاه بایرن مونیخ Adidas شده بود.

در مورد صحبت های اخیر لواندوفسکی که خواهان حضور در لیگ برتر به جای بایرن مونیخ شده بود، رومنیگه گفت:"من به این موضوع اصلا فکر نمی کنم، لواندوفسکی تا پایان فصل با دورتموند قرارداد دارد و من نمی خواهم با اظهار نظرم در این مورد، بازیکن و یا باشگاهی را تحت فشار قرار دهم."

نظرات 3 + ارسال نظر
omidpm پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 17:01

بایدهم از خدات باشه بیای بایرن وگرنه تو انگلیس با این سبک نمی تونی زیاد دوم بیاری.

jaber پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 18:24

این لوا واسه بایرن بازیکن نمیشه،خدارو شکر از همین الآن معلوم شد،همون بهتر که بره لیگ جزیره وحشیا
آخه بازیکنی که این همه گل مهم و حیاتی به بایرن زده چجوری میخواد بیاد و واسه بایرن خوب وبا غیرت بازی کنه!!!

hamed_hamdast جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:48

خبرنگار انگلیسی ازش پرسید دوست داری تو لیگ جزیره بازی کنی؟
اونم گفت دوست دارم در آینده بازی نو لیگ جزیره رو هم تجربه کنم
اینجا بد انعکاس دادن
ولی فکر کنم سوارز برای سبک بایرن موثرتر باشه هرچند لواندوسکی هم بازیکن خوبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد