وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: بازیکنان با سیستم جدید همراه شوند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،گواردیولا می‌گوید بازیکنان بایرن‌مونیخ باید خیلی سریع با سیستم او کنار بیایند وگرنه مجبورند روی نیمکت بنشینند.

 پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ توانسته از زمان پیوستن به این تیم سیستم تیکی‌تاکای بارسلونا را در تیم آلمانی پیاده کند.


این مربی اسپانیایی در گفت‌وگو با مجله باشگاه بایرن‌مونیخ درباره سیستم جدید این تیم گفت: فکر می‌کنم تیم ما نسبت به قبل شرایط بهتری پیدا کرده است. اگر بازیکنان بایرن بیشتر بتوانند با سیستم من هماهنگ شوند، می‌توانیم در ادامه فصل تیم موردنظرمان باشیم.

گواردیولا در ادامه گفت: ما این فصل در خیلی از بازی‌های خودمان نتوانستیم قدرت هجومی بایرن را نشان دهیم و آن هم به این خاطر بود که یکسری از بازیکنان ما تازه در پست‌های جدید خود بازی می‌کردند. تیمی آخر فصل موفق است که بتواند ثبات داشته باشد. اگر بازیکنان من با سیستمی که من در بایرن پیاده کرده‌ام نمی‌توانند هماهنگ شوند باید روی نیمکت بنشینند.

او گفت: از وقتی که سرمربیگری بایرن را برعهده گرفته‌ام، سیستم موردنظرم را در این تیم پیاده کرده‌ام. نمی‌خواهم فرصت کار کردن در بایرن را به راحتی از دست بدهم. بایرن‌مونیخ تیمی بسیار خوب و باشگاهی بزرگ و موفق است و کار کردن برای این تیم برای من موفقیت محسوب می‌شود.

بایرن‌مونیخ پس از شکست هفته قبل بوروسیا دورتموند در صدرجدول این رقابت‌ها قرار گرفته است. شاگردان پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر منچسترسیتی توانستند با شش امتیاز در دو دیدار همچنان صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان باشند.

بایرن این هفته در لیگ قهرمانان اروپا در دیداری آسان باید در خانه باید با تیم ویکتوریلا پلژن بازی کند.

پپ گواردیولا در پایان درخصوص کیفیت بازیکنان بایرن‌مونیخ گفت: شگفت‌زده شدم از اینکه بازیکنان بایرن‌مونیخ اینقدر سریع با طرز تفکر من در تیم آشنا شدند. قطعا به زمان نیاز داریم اما در همین مقطع از فصل هم کیفیت بازی‌های بسیار بالا بوده است. از شیوه بازی‌مان بسیار راضی هستم.
نظرات 17 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12:47

ایول اقتدار

hamed_hamdast پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 13:30

من یه بایرنی خوشبختم با این بازیکنا و این مربی
شما چطور ؟

mary پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 14:03

چقدر منتظر بودم تا همچین حرفی بزنه، و بازیکنا از خواب خرگوشی بیدار شن و به خودشون بیان.
حالا دیگه رقابت برا بهترین شدن و در ترکیب ثابت بودن آغاز میشه.
و این یعنی دیگه دروازه رو دو متر این طرف و اون طرف نمی بینند.
مستقیم توی دروازه.
مولر باید حواسش و جمع کنه.
چون من میخوام در ترکیب ثابت باشه، پس باید گل بزنه تا پپ اونو بذاره در نوک حمله.

گواردیولا پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 16:20

پپ گواردیولا اسمی هستش که وقتی فقط اسمش توجه کنید! فقط اسمش روی نیمکت تیمی باشه تیم مجبور خوب بازی کنه این سیاسته پپ گواردیولا هستش من طرفدا پپ هستم و از وقتی به بایرن اومده طرفدار بایرنم هرکجا که پپ باشه قلب منم اونجاست! فرق نمیکنه پپ تو کدوم تیم باشه فقط عشق است پپ و تیمش ! بقیه تیما برن جلو بوق بزنن!

فرهاد پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 16:23

بعضی از این طرفدارای درپیت تیم های دیگه که تو وبلاگ ظرفدارای بایرن چرخ میزنن و منفی میدن چقدر حقیرن
شما اینطور فکر نمیکنید ؟

گواردیولا پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 16:34

من این جا به عشق پپ میام به همه نخونده لایک میدم اونوقت شما به من دیس میدین؟ این رسمشه؟

hamed_hamdast پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 16:45

گواردیولای عزیز من فکر میکنم هواداران بایرن با اون قسمتی که گفتی از وقتی پپ به بایرن اومده عاشق بایرن شدی مخالف هستن ، به هرحال ما طرفدار بایرن بودیم هستیم و خواهیم بود چه با پپ چه بدون پپ ، البته ما هم از اینکه پپ اینجاست خوشحالیم و حالا حالا ها از دستش نمیدیم

mary پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 17:31

گواردیولا زیاد خودتو ناراحت نکن برا نمره منفی.
من گاهی اوقات بیشتر از 20 تا نمره منفی از دوستان گرفتم، حالا دیگه آبدیده شدم.
گاهی اوقات نگران میشم که چرا دوستان با دست مبارک به من نمره منفی نمیدن.
بیا و به پست های پپ نظر بده، ما خوشحال میشیم و بهت مثبت میدیم.
این رو بهت بگم بعضی از دوستان سنسور حساس به پپ دارن که هر جا اسمش رو می بینن بهشون آلارم میده، شما هم که اسمتون رو گذاشتی گواردیولا دیگه کلا آلارم شدی.

mary پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 17:42

آقا hamed_hamedast قبول داری که دوستان هم زیاد سخت میگیرن.
خوب من از دوستان میپرسم از چند سالگی و بخاطر چی عاشق بایرن شدند.
هر کسی به اقتضای سنش و علایقی که داره از چیزی خوشش میاد .
بایرن که پدر و مادر نیست که انسان بدون هیچ دلیلی شیفته ی اون بشه، حتما همه یک دلیلی دارند.
یکی رنگ لباس یکی کشور مورد علاقه و یکی بازیکن و یکی سبک بازی و...
بعد کم کم میبینه دیگه فقط بخاطر یه چیز اون تیم رو دوست نداره بلکه این علاقه کلیت پیدا میکنه.
حالا این دوستمون بخاطر پپ اینجاست و بعد کلا یه بایرنی میشه مثل شما.
من که هم پپ رو دوست دارم هم بایرن رو.
ولی یادمه که بخاطر بردهای زیادی که بایرن در زمان اولی کان داشت طرفدار این تیم شدم و بعد هم کلا بایرن رو دوست داشتم.
این همه فیلتر نذارین برا بایرنی شدن.
چه فرقی میکنه کی بخاطر چی اینجاست، توهین که نمی کنه.

bastian31 پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 18:31

مگه الان پپ گواردیولا سرمربی بایرن است ؟اوه بس که نقشش پر رنگ بود یادم رفت ببخشید،من یکی که عاشق پپ هستم
این بحثا را ول کنید چه شوط زنی شده این فرانک ،به چک و هارت وحالا برای فرانسه شی طاقی میزنه
به جرات بهترین دوفصل فرانک است ،ظاهرا برای اینکه به توپ طلا برسه رویش را تغییر داده ، 90درصد پاس گلش رابه 90درصدگلزدن تبدیل کرده
هرسال بیش از20پاس گل میده ولی امسال فقط 3پاس گل داده اونم در بوندس لیگا

hamed_hamdast پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 18:41

mary عزیز
منم موافقم که یه عده از دوستان بخاطر هاینکس عزیز جلوی پپ و کسایی که حامیش بودن گارد گرفتن
البته اگر از اول نظرات منو خوانده باشی ، به شخصه اعتقاد داشتم انتخاب پپ بهترین انتخاب از سوی مدیران بایرن بود و من همیشه با پپ موافق بودم و خوشحالم که اشتباه نکردم
اما در مورد دوستمون یه ایراد کوچیک وجود داره اونم اینه که گفته هرجا گواردیولا بره قلبش همونجاست من و دوستانی که نظر میدیم باید بپذیرید که با این طرز فکر مخالف باشیم هرچند ایرادی هم نداره ( مثلا من خودم از 5 سالگی عاشق آلمان و بایرن شدم )
بطور کلی منم میدونم هرکس بایرن بیاد دیگه نمیره و گواردیولا هم از این قاعده مستثنی نیست

هرکس نظر خودشو داره و البته محترم هم هست

mary پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 21:57

جوابت رو نمیدم bastian31.
ولی اینجا پست پپ است که شما دارین در مورد فرانک و بازیهای ملی حرف میزنید.
آقای hamed_haedast نظرات شما و دوستان رو همیشه با دقت میخونم.
اینکه کسی مخالف سبک کاری پپ باشه هیچ ایرادی نداره، ولی پپ قبل از اینکه بایرن سه گانه رو فتح کنه تمام صحبتهاشو با سران بایرن انجام داد و موضوع رسانه ای شد.
حالا هر مربی دیگه ای باشه میگرخه، خوب تیمی که سه گانه رو گرفته واقعا کار کردن باهاش سخته، این تقصیر پپ نیست که یوپ رفت، من هم ناراحت شدم هر کسی دوست داره تیمی که دو سال باهاش کار کرده و به جایی رسیده که سه گانه رو فتح کرده، باز یک یا دو سال دیگه در کنار شاگرداش بمونه.
ولی نه سران باشگاه فکرش و می کردند که بعد از قرارداد پپ ، یوپ بتونه این موفقیت رو کسب کنه نه پپ فکرش رو میکرد، و نه یوپ.
پپ هم تیمی رو ساخت که بارسا هیچ وقت به اون موفقیتها و محبوبیت نرسیده بود ولی همه چیز رو رها کرد و حتی سران باشگاه دو ساعت هم بهش مهلت ندادند و جایگزین انتخاب کردند .
حالا باید با شرایط کنار اومد.
دوستمون هم علاقه ی شدیدی به پپ داره و فعلا این هیچ منافاتی با بایرن نداره. چون پپ سرمربی بایرن است.

hani bayerni پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:12

خواهشا این قدر بحث نکنین.
هر کس نظر خودشو داره.
کسی نباید به زور نظرشو به دیگران تحمیل کنه.
یکی پپ رو دوس داره و یکی نداره.
یوپ هم دیگه رفته.رفتنشم تقصیر پپ نیست.

hamed_hamdast پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:19

فکر کنم یه سو تفاهم شده mary عزیز
چون من خودم با اینکه عاشق یوپ بودم ولی از تصمیم سران باشگاه حمایت کردم
البته دلیلم داره اونم اینه که هاینکس نهایت میتونست 2 سال دیگه مربی بایرن باشه
بعدش چی ؟
بی تیم بودن پپ ( کسی که سبک روز دنیا مدیون این مربی خوش فکر هستش ) یه فرصت بزرگ بود که مدیران بایرن ازش استفاده کردن ( دمشونم گرم )
پس بحث پپ نیست
من منظورم این بود اینکه آدم به واسطه مربی تیم عوض کنه قشنگ نیست ، درسته آدم از اون فرد خوشش میاد حالا تو هر تیمی ولی به هر حال به یک تیم تعلق خاطر داره ، مربی ممکنه هر سال تیم عوض کنه قبول دارید ؟
یعنی اگر پپ بره یونایتد شما طرفدارش میشید!!!!!!
بازم میگم هرکسی میتونه عقاید خودشو داشته باشه همونطور که هرکسی حق داره به یک نظر لایک یا دیس لایک بده
ما آدمهای خوشبختی هستیم که یک تیم خوب و یک مربی خوب داریم بیایم لذت ببریم ازش
نظرت

bastian31 پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 23:02

اگه حرفم حق نیست بگید حق نیست
تنها طرفدارهای که بازیکنان و یه علاقه ای به تیم رقیبشون دارند طرفدارهای المانی ،من خودم الان گوتزه مولر رویس نویر به یه اندازه دوس دارم ودیگه اشتایگر کروس لام که دیگه فنچ های تیم هستن
ماری خانم شما خیلی جدی حرف میزنید،هرچیز ساده ای را جدی میگیرید،اینقدر طرفداری یک طرفه نکنید فقط دارید طرفداری یکی میکنید،الان کسی دربایرن بالاترازباستین نیست ولی من هرکی خوب باشه میگم
من دیگه نخواهم بحث ولی بعضی ادمهای ... هستن که معلومه چرا طرفدار بایرن هستن وهنوز یادم نمیره تو پست نتیجه بازی لورکوزن فکرکنم اسمش حمید بودگفت معلوم شد پپ بهترازهاینکس است ولی ساکت موندم و اگه من برعکسش حرف میزدم چه جوابی بهم میدادین
فقط بخاطرطرفداری یک طرفه و جنبه نداشتن است
انگارپپ از قله قاف اومده که فقط باید گفت افرین وجز این گناه نابخشودنی است
بعضیها خیلی ضایع باهم حرف میزنند

hamed_hamdast پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 23:28

bastian31 عزیز
تا حدودی باهات موافقم ( این قسمتش که گفتی ما تنها تیمی هستیم که بازیکنای رقیبشو دوست داره) شاید دلیلش علاقه شدید به آلمان و علاقه به پیشرفت آلمان باشه و شایدم اینکه هممون یه حس بی رقیب بودن تو آلمان داریم
اما در مورد نظرات سایر دوستامون
یادمون نره هرکسی نظر خودشو داره
چرا باید همدیگرو بخاطر نظرات زیر سوال ببریم
به هر حال به هر دلیلی ما همه بایرنی هستیم و برد و باخت این تیم برامون مهمه
علاقه به پپ اصلا بد نیست مخصوصا الان که مربی بایرن هستش
پس نیایم بین خودمون خط بکشیم
تفرقه خوب نیست

mary جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:29

من از یونایتد متنفرم و از تمام تیمهای انگلیس.
وقتی که فرگوسن رفت امریکا تا با پپ صحبت کنه من خیلی ناراحت شدم.
من کی با شما جدی صحبت کردم آقای bastian31.
من کلا 99 درصد شوخم و فقط یک درصد حرفهام جدی است اون هم نه در مسئله ی فوتبال.
اگه ناراحت شدی شرمنده.
داشتم جواب حرفت رو که گفتی در پست المان نظر نده ، میدادم.
گفتم یه تیکه بهت بندازم.
فقط همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد