وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: عاشق ماندزوکیچ هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو ماندزوکیچ مهاجم کروات باشگاه بایرن مونیخ با حضور گواردیولا جایگاه خود را در این تیم رو به خطر می بیند او در سیستم مورد علاقه گواردیولا که در آن نقش مهاجم کلاسیک کمرنگ شده است جایگاه ثابتی ندارد و در دو بازی اخیر بایرن نیز از روی نیمکت بازی را دنبال کرد.

اما گواردیولا در یک جلسه خصوصی به ستایش از مهاجم شماره 9 خود پرداخت و گفت:" ماندزو بازیکنی است که من در طول فوتبالی ام مشابه اش را ندیده ام من عاشق این نوع بازیکنان هستم!."

ماندزوکیچ در مصاحبه اخیر خود با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" گواردیولا می خواهد با سرعت و با ارسال یک یا دو پاس موقعیت خود را تغییر دهیم مشکل من این بود که از ابتدای آنکه نتوانستم بهترین عملکردم را داشته باشم از ترکیب خارج شدم."

ماندزوکیچ تا ژوئن 2016 با بایرن قرارداد دارد و به نظر باید رقابتی جدی را فصل آینده با لواندوفسکی آغاز کند اما او بارها از بازنشستگی در بایرن صحبت کرده است:" من از ادامه زندگی حرفه ای در مونیخ خوشحال هستم و دوست دارم در اینجا بازنشسته شوم."

نظرات 6 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 16:50

مانزوکیج هم عاشق تو هست

mary سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 17:37

سلام دوستان، عید همه مبارک.
من هم عاشق سبک کاری تو پپ.

علیMARIO سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 18:18

با برگشت گوتزه و اومدن روبرت لوا دیگه مانزو چاره ای جز ترک بایرن نداره

بایرو سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 19:10

انصافا بهترین مهجم مئنیخ بوده بعداز رفتن جیوانی البر

ali سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 22:06

ماندزوکیچ بازیکن عالیه از لواندوسکیم بهتره

حسن بایرن چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 10:39

اما بهتر از گومز نیست گومز همتا نداره هم تو فوتبال هم خارج اززمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد