وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال دعوت از وایدن‌فلر برای رویارویی با ایتالیا و انگلیس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ احتمال دارد سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان برای دو مسابقه دوستانه با ایتالیا و انگلیس دروازه‌بان باتجربه بورسیادورتموند را به تیم ملی دعوت کند.


یکی از سئوالات خبرنگاران در ماه‌ها و حتی سال‌های گذشته عدم دعوت از «رومان وایدن‌فلر» بوده است. روزنامه‌نگاران آلمانی با درخشش این دروازه‌بان با تجربه و قدرتمند همواره از مسئول فنی تیم ژرمن‌ها پرسیده‌اند چرا این بازیکن به تیم ملی دعوت نشده است.

در پاسخ به این سئوال تکراری نیز مربی 53 ساله ژرمن‌ها پاسخ یکسانی داشته است: «شمار دروازه‌بان‌‌های درجه یک در آلمان با وجود نویر، آدلر، تر‌ اشتگن و ... زیاد است. از این رو جایی برای وایدن‌فلر باقی نمی‌ماند.

اکنون به نظر می‌رسد تحولی تازه در این زمینه در تیم تحت هدایت این مربی خوش‌فکر بوجود آید. زیرا وی روز گذشته از احتمال دعوت شدن این گلر با تجربه در ماه نوامبر برای دو بازی دوستانه با ایتالیا و انگلیس خبر داد.

لو گفت: در مورد وایدن‌فلر همه جوانب را مورد توجه قرار می‌دهیم. از مدت‌ها قبل ذهن همه ما درگیر این دروازه‌بان بوده است. همه ما می‌دانیم او چه قابلیت‌های درخشان داشته است. از این جهت تا آن موقع این موضوع را به صورت جدی مورد تامل قرار می‌دهیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 16:13

دعوت بشه بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد