وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنامه بازی های دوستانه تیم ملی آلمان مشخص شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم های ملی آلمان و ایتالیا در روز 15 نوامبر در سن سیرو میلان به مصاف هم خواهند رفت.


به نقل از Sport1، با قطعی شدن حضور تیم ملی آلمان در جام جهانی دیدار دوستانه این تیم مقابل ایتالیا هم قطعی شد.

یواخیم لو درباره بازی دوستانه مقابل ایتالیا در اظهار نظری گفت: " ما همیشه خواهان آن هستیم که با بهترین تیم های جهان بازی کنیم. پیشرفت برای ما وقتی حاصل می شود که با تیم های سطح بالا بازی کنیم. "

این اولین رویارویی دو تیم پس از بازی نیمه نهایی یورو 2012 خواهد بود. در آن بازی ایتالیا 2 - 1 برنده شد.
لو در ادامه صحبت هایش گفت: "این یک چیز واضح هست که بازی بین آلمان و ایتالیا همیشه یک دیدار خاص، ویژه و تاریخی هست. دیدار دو تیم بزرگ و سرشناس فوتبال جهان، ما از هم اکنون منتظر این بازی هستیم."
در صورت قطعی شدن صعود انگلیس به جام جهانی چهار روز بعد از بازی ایتالیا- آلمان، تیم ملی فوتبال آلمان در یک دیدار کلاسیک در ویمبلی به مصاف انگلستان، دیگر رقیب دیرینه خود خواهد رفت.

نظرات 10 + ارسال نظر
saJJaD شنبه 20 مهر 1392 ساعت 23:20

ای خـــــــدا...ایتالیا،اسپانیا...این دوتارو دوس دارم مثل بارسا بترکونیم ک حرفی واس گفتن نداشته باشن..دوس دارم جام جهانی فینال آلمان اسپانیا یا آلمان ایتالیا باشه...

Afshin یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 02:08 http://afshin

از ایتالیا متنفرم !

abbas154 یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 12:05

هرچند بی صبرانه منتظر انتقام از ایتالیا هستم اما خیلی دوست دارم تو جام جهانی در مرحله حذفی ( قبل از نیمه نهایی ) انتقام بگیریم که حتی جزو 4 تیم هم نباشن

علیرضا یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 12:06

منم از اسپانیا متنفرم

bastian31 یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 12:29

همون چیزی که دلم میخواست هردوبازی خارج از خانه است وپرگل ببریم چه شود
عجب عکسی گذاشتی خاطرات اون شب لعنتی برام زنده شد،مثل یک عکس فتوشاپی است همشون دور خدیرا جمع شدن فقط بادو موقعیت و از اول خرشانس بودن
نمیدونم چرا ولی بدترین شب وبدترین شکست برام بود،شایدبخاطراینکه المان وبایرن همش شکست میخوردند

نه خیر،فینال فقط فقط فقط بابرزیل باید شاخ برزیلها را تو ماراکانا بشکنیم وبگیم ماشاخ هستیم ،ایتالیایک چهارم یایک هشتم واسپانیا نیمه نهایی

بهداد یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 12:39

منتظر انتقام از ایتالیای کثیف هستم

mary یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 13:02

حالا که گروه بندی های جام جهانی رو اعلام نکردند.
از کجا معلوم که کدوم تیم به آلمان میخوره.
شاید قرعه یه جوری بشه که در 16/1 یا 8/1 آلمان بتونه برزیل رو بزنه.
من اصلا دلم نمیخواد این برزیلی ها تا فینال بیان.
آخه در کشور خودشون است، پله هر کاری میتونه بکنه.
قبلا هم تونسته همینجوری به کشورش کاپ قهرمانی بده.
کاش برزیل در 1/16 حذف بشه.

bastian31 یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 16:07

وای ماری خانم چرا جوک میگی
مرحله 1.16نداریم ،مرحله گروهی بهش میگن وچجوری المان بهش بخوره
دوباره میگم دیگه شماها توپست المان نظر ندین فهمیدین
اینجا نه پپ است ونه خارجی پس لطفا نظر ندین وهمون بایرن بس است
لعنت به اسپانیاییها تراشگن که رفت بارسا،حالا دنبال گوندگان هستن خدا کنه مثل ازیل ترک بازی در نیاره بره واگه خواست بره فقط برن زیردست ونگر ولی دلم نمیخواد یکیش بیرون بشن

mary یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 20:56

چقدر دلت میخواست که یه اشتباه بگم بعد مچم رو بگیری.
حالا مگه چی شده، انسان جایزالخطاست.
اشتباه کردم.
ولی قرار نیست که شما به من بگی کجا نظر بدم.
من از بچگی طرفدار آلمان بودم.
من هر جا دلم بخواد نظر میدم.
عادت ندارم از کسی دستور بگیرم.
باز خودت داری در مورد پپ شروع میکنی.
باز من متوجه نمیشم جمله ی "خارجی نیست" یعنی چه؟

ناصر یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 23:57

کاملا مشخصه که bastian31 از خانم mary خوشش میاد، اگر میخوای دوست بشی که اینهمه حواشی لازم نیست درست کنی، برو سر اصل مطلب. خداییش خیلی تابلویی، اسم اون باستین رو هم داری خراب میکنی، جواد بیشتر بهت میاد داداش گلم.
مرسی آلمانیهای متعصب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد