وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: برای بازگشت به میادین عجله نمی کنم

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،خاوی مارتینز هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ از زمان حضور گواردیولا در این تیم فقط در 3 بازی به میدان رفته است و پس از عمل کشاله ران خود حالا آماده بازگشت به میادین هست.
 بایرن مونیخ روز سه شنبه تایید کرد که مارتینز تمرینات فردی خود را آغاز کرده است، اما هافبک اسپانیایی اعلام کرد به خاطر ترس از مصدومیت مجدد برای بازی کردن ریسک نمی کند و اول می خواهد تمامی تمرینات ریکاوری و فیزیوتراپی خود را پشت سر بگذارد.

مارتیز در گفت و گو با وبسایت رسمی باشگاه گفت: "عمل جراحی را به خوبی پشت یر گذاشتم، و اکنون مشغول پشت سر گذاشتن تمرینات آماده سازی هستم. مهم ترین مسئله کنونی، ادامه تمرینات بدون هیچ گونه ریسک است و باید ریتم طبیعی تمرینات را رعایت کنم. آنچه من اکنون نیاز دارم فقط تمرین، تمرین و تمرین هست، و اینجوری من به فرم خود باز خواهم گشت. من دوست دارم هر چه زودتر عضوی از تیم باشم اما نباید هیچ ریسکی انجام بدم. "

مارتینز درباره وضعیت تیم بایرن هم گفت: "ما واقعا خوب بازی می کنیم. تیم بازی به بازی در حال پیشرفت هست و ما ایده های مربی را روز به روز بهتر اجرا می کنیم. ما هنوز به فرم 100% خود نرسیده ایم اما باید به آنجا برسیم. "

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز جمعه 19 مهر 1392 ساعت 21:45

عالیه
بهترین گزینه برای هافبک دفاعی و از ارکان اصلی 3 گانه فصل قبل

r7 شنبه 20 مهر 1392 ساعت 00:34

این تیم فقط مارتینزو کم داره خدا کنه زودتر خوب بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد