وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سوالات و نظرات کاربران در سامانه پیامکی(1)

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،با سلام.از این پس در پایان هر هفته در صورت ارسال پیام های شما؛سوالات،نظرات و پیشنهادات ارسال شده کاربران در سیستم پیامکی را مرور و پاسخ می دهیم.اکنون اولین هفته و مرور و پاسخ سوالات و نظرات و پیشنهادات...

 8493 0937:

باسلام لطفااین سوالوازکابرای دیگه هم بپرسین.چراپپ ازفرماندمون(شوای ن اشتایگر) خوشش نمیاد؟

از نظر ما که اینطور نیست.کاربران میتوانند به این سوال پاسخ دهند...


3573 0911:

Kheyli webloge khobi darid man harroz chanbar sar mizanam.movafagh bashed

ممنون از لطف شما


3838 0938:

سلام،میخواستم تو سایت عضو بشم و توى چت آنلاین شرکت کنم ولى روشش رو بلد نیستم لطفأ راهنمایى کنید با تشکر

چت باکس آنلاین وبلاگ نیازی به عضو شدن ندارد با وارد کردن نام می توانید استفاده کنید.


3838 0938:

میخواستم بدونم تیاگو و مارتینز کى شرایط بازى رو پیدا میکنن؟

این سوال مربوط به وبلاگ نیست ولی تیاگو و مارتینز تمرینات خود را آغاز کرده اند و به زودی به شرایط بازی می رسند.


7909 0919:

ایا گوتزه در بایرن در ترکیب اصلی قرار می گیرد؟

این سوال شما هم مربوط به وبلاگ نمی شود. باید از کادر فنی پرسید.


مسعود.بندربوشهر:

س.خسته نباشید..وبلاگ خوبه،عکسهای شخصی بازیکنان بذارین.وکلیپ گلهای آلمان درجامهای جهانی

با تشکر از نظر شما.پیشنهاد شما پیگیری می شود.


سوالات،نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه پیامکی وبلاگ(50002666568646)برای ما ارسال کنید...

لطفا از ارسال هر گونه پیام خالی و بی مورد خودداری کنید و پیام های خود را حتما با زبان فارسی ارسال کنید.همچنین نام خود را در پیامک ذکر کنید تا پیام با نام شما قرار گیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
mary جمعه 19 مهر 1392 ساعت 13:58

چرا برا دوستان این سوال پیش میاد که پپ از شواینی خوشش نمی یاد.
اگر از رو رفتارهای پپ به این نتیجه رسیدین، میتونم بگم که پپ کلا رفتارهای خاصی داره و شوخی و جدیش رو نمیشه تشخیص داد.
فکر میکنم نباید زود قضاوت کنیم.
اگر از کم بازی دادن شواینی به این نتیجه رسیدین که فکر میکنم:
پپ در کشور آلمان تازه وارد است، هنوز به ترکیب ایده الش در بایرن نرسیده، طبیعی است که بخواد بازیکنی رو در ترکیب بذاره یا نذاره.
تا بتونه به ترکیبی که میخواد برسه.

bastian31 جمعه 19 مهر 1392 ساعت 23:07

ماری خانم شما تنت میخاره ،من دوسه روز نمیام وبلاگ دوباره به من گیرمیدی مگه من بیکارم پیام بدم ،یه چیزی هم بهت میگی بدت میاد،مشخصم نکردی کیه که الان بگی من باتو نبودم
توچه منظوری داری نمیفهمم

r7 شنبه 20 مهر 1392 ساعت 00:38

آقای bastian31 اینجا جای این حرفا نیست

mary شنبه 20 مهر 1392 ساعت 06:45

شما که چند روزه نمیای وب پس چرا فکر کردی با شما هستم.
مگه شما به پپ تیکه انداختی؟
منظورم اونی بود که به پپ تیکه انداخت ، از یک مربی تعریف کرد و یه چیزی به پپ گفت، من هم خواستم متوجه بشه که طرفدار بایرن از مربی خودش کوتاه نمیاد، من اگه قرار باشه به شما یا کس دیگه حرفی بزنم اسمتون رو میارم.
ولی اسم اون شخص رو نمیارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد