وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: می خواهم در برزیل جام قهرمانی را بالای سر ببرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گلزن با تجربه لاتزیو از برنامه هایش درباره آینده خود در تیم ملی آلمان سخن گفت.

میروسلاو کلوزه، گلزن کهنه کار تیم ملی آلمان می گوید دوست دارد تا سال 2016 به فوتبال ادامه دهد، اما پس از جام جهانی 2014 می خواهد دوباره در این مورد فکر کند و تصمیم بگیرد.

کلوزه که با به ثمر رساندن 68 گل همراه با گرد مولر افسانه ای به عنوان بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی آلمان شناخته می شوند، اعتقاد دارد که با توجه به آمادگی جسمانی اش هنوز هم می تواند به موفقیت هایش در گلزنی ادامه دهد و آمار گلزنی خود را بهبود بخشد.

میروسلاو کلوزه در گفت و گو با Corriere dello Sport گفت: " خودم را خیلی آماده احساس می کنم. فکر می کنم هنوز هم می توانم تا چند سال دیگر فوتبال بازی کنم. اما سعی می کنم هر ماه در مورد این تصمیم فکر کنم. قراردادم در ماه ژوئن سال جاری به پایان می رسد و پس از آن با تیم ملی آلمان در جام جهانی حضور می یابم. تصمیم نهایی را پس از اتمام جام جهانی خواهم گرفت. "

این گلزن 35 ساله افزود : " هدف من این است که در آخرین تورنمنت خود با تیم ملی آلمان که جام جهانی برزیل خواهد بود، جام قهرمانی را بالای سر ببرم. قبلا به قهرمانی در جام جهانی خیلی نزدیک شدیم ولی نتوانستیم به قهرمانی دست یابیم. در سال آینده هیچ اتفاق شیرینی غیر از قهرمانی در جام جهانی وجود نخواهد داشت. "

کلوزه در ادامه تیم ملی آلمان سال 2003 را با سال 2013 مقایسه کرد و گفت : " کیفیت تیم کنونی خیلی بهتر از تیم سال 2003 است. این تیم خیلی سازمان یافته تر است. خیلی بهتر تمرینات را انجام می دهد و با استعداد تر است. از این گذشته بازیکنانی هم چون مسوت اوزیل، ماریو گوتزه، مارکو رویس و توماس مولر به تیم پویایی می بخشند. در سال های پیش رو قطعا در یکی از تورنمت های معتبر به قهرمانی خواهند رسید."

نظرات 6 + ارسال نظر
rudi پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 23:05

با سلام.ما بی شک قهرمان تورنمت جهانی در خاک برزیل خواهیم شد تا هم بعد از بیست و چهار سال بار دیگه طعم قهرمانی در جهان رو بچشیم و هم خداحافظی با شکوه و به یاد ماندنی برای میروی عزیز در اخرین حضور خودش به عنوان بازیکن در جام جهانی باشه

Mahsa GG پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 23:49

واقعا حیفه که بازیکنایی مثل کلوزه و فیلیپ وباستین و... قهرمان جام جهانی نشن
تو کلکسیون افتخاراتشون فقط همینو کم دارن

z جمعه 19 مهر 1392 ساعت 09:34 http://google.com

به نظرشما چرا ما به ایتالیا و اسپانیا میبازیم؟چه نقطه ضعفایی مقابل اوناداریم. درعوض هلند و ارژانتین و پرتغال رو نابود کردیم.

علیMARIO جمعه 19 مهر 1392 ساعت 21:52

امیدوارم سوپر ماریو مهاجممون باشه

نواب شنبه 20 مهر 1392 ساعت 11:16

آقای Z مطمئن باش دیگه نه به ایتالیا و نه به اسپانیا نخواهیم باخت و البته هیچ تیمه دیگه ای تا مدتها حریف آلمان نخواهد شد آلمان حریفاش رو در زمینه خودش حبس میکنه و نمیزاره نفس بکشند مثل بازی با ایرلند که از وسط زمین نمیتونستن اینورتر بیان بقیه هم از این قائده مستثنا نیستن زنده باد ژرمن و دیگر هیچچچچچچچ..........

برزیل سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 18:42 http://brasil.rozblog.com/

وبلاگ هواداران برزیل افتتاح شد جهت اطلاع از اخرین اخبار یا نویسندگی به سایت مراجعه
کنید ودر قسمت تماس با ما اعلام امدگی کنبد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد