وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیگان: فوتبال آلمان زیبا و موفق است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است ژرمن‌ها با هدایت «یواخیم لو» بار دیگر به عصر طلایی بازگشته‌اند.


کوین کیگان که خود در مدت 3 سال از نزدیک، حضور در بوندس‌لیگا را تجربه کرده و با فضای فوتبال ژرمن‌ها به خوبی آشنا است، رقیب همیشگی کشورش را در قاره اروپا مورد تمجید قرار داده است.

وی درگفت‌وگویی با سایت اتحادیه فوتبال آلمان گفت: فوتبال آلمان اکنون زیبا و موفق است. نه فقط به این دلیل که دو تیم ژرمنی‌ فصل قبل در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن حضور داشتند.

وی افزود: حتی بازی تیم ملی آلمان در سال‌های گذشته به طرز آشکاری تغییر کرده و واقعا تحسین‌برانگیز است. به نظرم یوگی لو موفق شده تیم ملی آلمان را باردیگر به صدر بهترین‌های جهان بازگرداند. من که از شجاعت بسیار او برای همکاری زیاد و گسترده با جوانان شایسته حیرت می کنم. او واقعا به جوانانش ایمان دارد و مورد استفاده قرار می دهد. بازیکنانش هم پیوسته با بازی خوب این حسن اعتماد را پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد: اکنون آلمان‌ها جوانان شایسته‌ زیادی دارند که می‌توانند به ستارگان جهانی تبدیل شوند اما احتمال می‌دهم آلمان قهرمان جام جهانی 2014 نشود چون برزیل در آمریکای جنوبی بخت بیشتری دارد.

به اعتقاد وی بایرن مونیخ که اواخر بهار با مربیگری یوپ هاینکس به مقام قهرمانی اروپا رسید، اکنون می‌تواند تحت هدایت پپ گواردیولا همان راهی را که چند سال قبل بارسلونا اسپانیا پیمود و همواره در اوج ورزش قاره بود، طی کند.

کیگان افزود: به طور قطع آنها می‌توانند چنین عمل کنند. فصل قبل با شایستگی تمام فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند.

این چهره 62 ساله در سال‌های 1977 تا 1980 در تیم هامبورگ آلمان بازی کرد و در همین دوران دو بار عنوان مرد سال فوتبال اروپا را کسب کرد. او در سال 2000 که هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده داشت، در پی باخت یک بر صفر از آلمان مقام خود را از دست داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
joachim loew پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 12:32

قابل توجه افراد بی اطلاعی که از سر نادانی به یوگی توهین میکنند!!!

نواب شنبه 20 مهر 1392 ساعت 11:23

آقای کوین کیگان مطمئن باش دیگه نه به ایتالیا و نه به اسپانیا نخواهیم باخت و البته هیچ تیمه دیگه ای حتی برزیل تا مدتها حریف آلمان نخواهند شد آلمان حریفاش رو در زمینه خودش حبس میکنه و نمیزاره نفس بکشند مثل بازی با ایرلند که از وسط زمین نمیتونستن اینورتر بیان بقیه هم از این قائده مستثنا نیستن زنده باد ژرمن و دیگر هیچچچچچچچ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد