وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بایرن مونیخ نسخه دوم بارسلونا نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گوش هلندی باواریایی‌ها تاکید کرد بایرن‌مونیخ نسخه دوم بارسلونا نیست و سبک بازی خودش را دارد.

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا در هفته‌های اخیر با گواردیولا تیمی کاملا آماده و منسجم نشان داده است و همین باعث شده تا برخی کارشناسان این تیم آلمانی را نسخه‌ای جدید از بارسلونایی که پپ هدایتش را چند سال پیش به عهده داشت بدانند.

آرین روبن با رد این اظهارات که بایرن همان سبک تیکی‌تاکایی که گواردیولا در بارسلونا پیاده می‌کرد را ارائه می‌دهد گفت: بایرن‌مونیخ نسخه دوم بارسلونا نیست. مقایسه بایرن با تیم‌های دیگر امری منطقی است ولی تنها باید روی تیم خودمان تمرکز شود. ما بایرن‌مونیخ هستیم و بازیکنانی متفاوت از بارسلونا داریم. شاید ما بازیکنانی همچون لیونل مسی و ژاوی هرناندس نداشته باشیم ولی بازیکنان بزرگ دیگری در ترکیب تیم‌مان داریم.

بازیکن 29 ساله سرخپوشان مونیخ که فصل گذشته در یکی از بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای‌اش سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا را با تیم تحت رهبری یوپ هاینکس تجربه نمود تصریح کرد: به هر حال گواردیولا فلسفه خاص خود را دارد و سعی می‌کند آنها را به بازیکنان تیم انتقال دهد. پپ همان کاری را که در بارسلونا انجام می‌داد در بایرن با سبکی متفاوت اجرا می‌کند. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و به طور قطع حضور پپ روی سبک بازی ما تاثیر گذاشته است.

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر پس از گذشت 8 هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا با 20 امتیاز صدرنشین هستند و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم در صدر گروه خود قرار دارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
jaber پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 00:51

این بایرن مونیخ است...
ودیگر هیچ...

سروش زمانی پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 20:00

روبن وریبری عالی هستند ولام وتونی کروس و البا خدا کند تونی کروس به رئال مادرید بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد