وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: لوو به کیسلینگ نیازی نداشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولیور کان دروازه بان اسطوره ای تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در تازه ترین اظهار نظر خود در وبلاگ شخصی اش به دلایل یوآخیم لوو برای عدم استفاده از اشتفان کیسلینگ مهاجم برتر بایرلورکوزن می پردازد که آشنا شدن با تحلیل های کان در این زمینه خالی از لطف نیست.

او در این مورد می نویسد:

هواداران عزیز فوتبال؛

تیم ملی آلمان می تواند در روز جمعه حضور خود در جام جهانی را مسجل کند تساوی مقابل ایرلند بازی سه شنبه شب مقابل تیم ملی سوئد را تشریفاتی می کند اما لوو برای این دو دیدار نیز از اشتفان کیسلینگ استفاده نکرد تا انتقادات زیادی را در جامعه فوتبالی آلمان در پی داشته باشد حتی فرانتس بکن باوئر نیز از تصمیم وی انتقاد کرد و آن را یک تصمیم "عجیب و غریب" عنوان نمود اکثر هواداران لورکوزن نیز خواهان تجدید نظر لوو شدند اما علت اینکه لوو شانسی برای کیسلینگ قائل نیست:

در واقع، در نگاه اول عدم حضور آقای گل بوندسلیگا که در این فصل نیز پنج گل در هشت هفته به ثمر رسانده است در تیم ملی منطقی به نظر نمی رسد آن هم زمانیکه شما نمی توانید از دو مهاجم اول تیم ، ماریو گومز و میروسلاو کلوزه به دلیل مصدومیت استفاده کنید این وظیفه ی سرمربی است که بازیکنان آماده ی لیگ را به تیم ملی دعوت کند اما حقیقت این است که باید دید این بازیکنان متناسب سیستم اتخاذی لوو در تیم ملی هستند یا خیر. در سیستم لوو سرعت و پاس های سریع نقش ویژه ای دارند. بنابراین بازیکنانی به کار گمارده می شوند که در پست های متغییر بازی کنند و در پاسخ گویی به شرایط بازی انعطاف پذیر باشند لوو تیمی را می خواهد که به سختی مقابل حریف شکل بگیرد این سیستم به یک مهاجم نوک کلاسیک نیاز ندارد بلکه بازیکنانی را می خواهد قدرت تکنیکی بالایی داشته باشند.

نظرات 6 + ارسال نظر
hamed_hamdast چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 11:37

چقدر دوستاشتنی هستی سلطان
با دیدن عکساش حرکات اسثناییش جلوی چشام میاد

hamed_hamdast چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 11:38

دوستاشتنی = دوست داشتنی

با عرض پوزش

فریبرز چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 14:31

به نظر من هم مهاجم خوبیه ولی به درد آلمان نمیخوره ولی شاید میشد بهش جلو ایرلند بازی داد و اگه اونجا گل میزد دیگه کسی هم از لوو انتقاد نمیکرد. ولی با اینحال الان فکر کنم تو حمله مشکلی نداشته باشیم البته جلوی ایرلند وگرنه اگه تیم قویتری هم بود حتما باید یه مهاجم نوک 9 انتخاب میکرد که چهارچوب رو به خوبی بشناسه ولی تو این بازی با نبود گومز و کلوزه توماس مولر و گوتزه و دیگر بازیکنان همه خودشون یه پا گلزن هستن.

کان مقدس چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 18:06

پس مشکل عدم دعوت کیسلینگ هم حل شد.دیگه بحثی نباید صورت بگیره.
سلطان بضصورت مختصر و مفید دلیلشو بیان کردن.
پس قضیه حل شدست

حسین ژرمنی زاده چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 18:07

یه خورده قانع شدم

b پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 20:28

ای بابا دکتر ....شما که این بچه را شستی و پهنش کردی رو بند!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد