وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عذرخواهی رسمی لورکوزنی ها از اولی هوینس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در حاشیه دیدار شنبه شب بایرن مونیخ و بایرلورکوزن، هواداران لورکوزنی با برافراشتن پارچه نوشته ای به حواشی هایی که پیرامون مسائل مالیاتی اولی هوینس و قاچاق ساعت رولکس توسط کارل هاینس رومنیگه ایجاد شده بود اشاره کردند که این چندان برای روسای باشگاه بایرن مونیخ خوشایند نبود.

باشگاه بایرلورکوزن پس از بازی به صورت رسمی از روسای باشگاه مونیخی عذرخواهی کردند. این پارچه نوشته در نیمه نخست دیدار دو تیم برافراشته شده بود که با اعتراض اولی هوینس، توسط نیروهای امنیتی جمع آوری شد.

باشگاه لورکوزن با عذرخواهی از باشگاه بایرن اعلام نمود:" ما هیچ گونه اطلاعی از این مسائل نداشتیم و پس از برافراشته شدن چنن پارچه نوشته ای در شوک فرو رفتیم."

اولی هوینس بدلیل عدم صداقت در اعلام حساب های خود توسط امور مالیاتی مورد بازپرسی قرار گرفته و کارل هاینس رومنیگه نیز در فرودگاه مونیخ با دو عدد ساعت رولکس مورد توجه نیروهای مالیاتی قرار گرفته و برای ورود بدون مجوز این ساعت ها با جریمه نقدی مواجه شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
b پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 20:42

اوه همچین نوشته قاچاق گفتیم ال کاپو شده!!!!!!!!!!!دوتا ساعت که به جایی نمیخوره.اینقدر کله گنده هست که باکارهاشون جون ادمهارو به خطرمیندازند که نگو.اونوقت برای دوتا ساعت!!!واقعاکه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد