وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانک ریبری: من از مسی و رونالدو بیشتر تلاش می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ستاره باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعتقاد دارد که برای بدست آوردن عنوان مرد سال فوتبال جهان، در زمین فوتبال بیشتر از رقیبان خود یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تلاش می کند.


وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که نقش بسیار کلیدی و مهمی در رسیدن این تیم به 3 گانه فصل قبل داشت، چندی پیش توانست با پشت سر گذاشتن ستاره تیم بارسلونا عنوان مرد سال اروپا را بدست آورد.

ریبری در رابطه با تلاشش برای کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان به روزنامه کیکر گفت: "اگر ما را با هم مقایسه کنید می بینید که من سختتر تلاش می کنم، من در امور دفاعی بیشتری نسبت به رونالدو و مسی شرکت میکنم و پاس گلهای بیشتری نیز می دهم."

ستاره باشگاه بایرن در ادامه افزود: "این بسیار فوق العاده است که شما بتوانید توپ طلایی مرد سال فوتبال جهان را که هدفتان است بدست بیاورید، من حتی بیشتر از قبل به خودم اطمینان دارم و این را در زمین نیز نشان می دهم، من در بالاترین سطح دوران فوتبال خود قرار دارم و گلهای بسیاری در این مدت زده ام، واقعاً از بازی خودم در زمین فوتبال لذت می برم."

لیونل مسی ستاره بارسلونا توانسته است از سال 2010 تاکنون عنوان جدید مرد سال فوتبال جهان را بدست بیاورد.

نظرات 3 + ارسال نظر
Afshin شنبه 13 مهر 1392 ساعت 00:30 http://afshin

انشاالله مال خود خودته !

mary شنبه 13 مهر 1392 ساعت 06:35

امسال دیگه حق ریبری است که توپ طلا رو بگیرهف
یعنی چوب خشک در زمین الان از مسی بهتر بازی میکنه چه برسه به ریبری.
کریس هم که حال و روز خودش و تیمش معلومه، کار خاصی نمی کنن، فقط اسمشون بازیکن وتیم است نه چیز بیشتر.

bastian31 شنبه 13 مهر 1392 ساعت 11:47

این فرانک ماهم نصفش زیر زمین ،کارندارم که حقش یانه حقش که البته بایدبهش برسه
ولی داره با جنس خرابی همه را مجبور میکنه فقط به خودش رای بدهند،بس که پاس گل داده ،اینجا هم داره با پاس گلش کارشانسان تا بلاخره موفق بشه
فرانک جان تانیم فصل یعنی پانزده بازی تو همین فرم بمون تمامه
کسی میدونه جام باشگاهای جهان کیه ،لطفا به تاریخ شمسی جواب بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد