وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: همه دوست دارند ما را با بارسلونا مقایسه کنند ولی ما بایرن مونیخ هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بعد از پیروزی مقتدارنه بایرن مونیخ در ورزشگاه اتحاد خیلی ها سبک بازی تیم فعلی پپ گواردیولا را شبیه تیم بارسلونا توصیف کردند، در حالی که آرین روبن اعتقاد دیگری دارد.


آرین روبن 29 ساله که زننده گل سوم تیمش در این مورد به شبکه تلویزیونی NOS هلند گفت:" همه مردم دوست دارند تیم ما را با بارسلونا مقایسه کنند، اما واقعیت این است که ما بایرن مونیخ هستیم، ما بازیکنان بسیار خوب و قدرت تیمی منحصر به خودمان را داریم، ما فصل گذشته و توسط یوپ هاینکس به این سطح رسیدیم و تنها در این فصل چند چیز جدید توسط مربی به ما اضافه شده است."

وی در ادامه افزود:" فوتبال جزیی از وجود گواردیولا است، او دوست دارد همیشه فقط راجع به فوتبال صحبت کند، حتی من در این سن و سال احساس می کنم که می توانم زیر نظر او چیزهای جدیدی یاد بگیرم و بیشتر پیشرفت کنم. من به خوبی او را درک می کنم، این مهم نیست که شما 16 سال یا 29 سال داشته باشید، مهمترین چیز اعتماد داشتن شما و مربی به یکدیگر است."

نظرات 10 + ارسال نظر
farhad1990 جمعه 12 مهر 1392 ساعت 01:36

ما بایرن مونیخ هستم و همیشه هم بایرن مونیخ میمونیم و بهش افتخار میکنیم که بایرنی هستم.

به افتخار بایرن یک دقیقه از پشت کامپیوتر بلند شو برو دوری تو خونه بزن!!!

محسن جمعه 12 مهر 1392 ساعت 09:52

فرهاد به افتخار بایرن سر تو بکوبون به دیوار

شاهین جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:23

بارسا دیگه باید بره مرخصی این نسل بایرن و تیمهای المانی هست

نواب جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:59 http://yfcb.blogfa.com

به افتخار بایرن هم سرمو کوبیدم هم یه دور زدم کاره دیگه ای هست بگید تا انجام بدم زنده باد باواریا و دیگر هیچ

بایرن 5 ستاره جمعه 12 مهر 1392 ساعت 12:09

از اون موقع که خودمو شناختم بایرنی بودمو هستم
هیچ وقت حتی تو سختیا بایرن رو تنها نذاشتمو نمیذارم
خونش تو رگمه.بایرن بایرنه زندگیه عشقه روحه همه چیزه

hamed_hamdast جمعه 12 مهر 1392 ساعت 12:16

من بخاطر بایرن جونمم میدم
خداییش چند بار تا مرز سکته رفتیم و برگشتیم ؟
این تیم یه چیزی داره که آدمو گرفتار میکنه

R7 جمعه 12 مهر 1392 ساعت 13:23

بارسا فقط زمان پپ تیم خوبی بود الان دیگه ضعیفه

mary جمعه 12 مهر 1392 ساعت 13:42

موافقم r7 .
حالا از شانس خوب بایرن و پپ هر دو در کنار هم هستند.
ولی من فکر می کنم کسانی که دارند بارسا رو با بایرن مقایسه می کنند، طرفداران بارسا هستند که با چسبوندن خودشون با بایرن دنبال کسب آبرو و اعتبار هستند.
بارسایی ها میدونند که اگه مسی نباشه هیچی نیستند.
تیمی که میخواد رو یه بازیکن بچرخه بهتره که بره گل کوچیک بازی کنه و بچه کوچولوها رو طرفدار خودش بکنه.

علیرضا جمعه 12 مهر 1392 ساعت 15:31

دقیقا همینطوره خیلی ها این تمثیل اشتباه را مرکتب شدن ولی متوجه اشتباهشون شدن و خیلی ها هم نمیخوان متوجه بشن .همش میگن بایرن سبک بارسا راپیش گرفته کپی برداری کرده واز این قبیل حرفها ولی مهم نیست چون به نقل از روبن عزیز که گفت( ما فصل گذشته و توسط یوپ هاینکس به این سطح رسیدیم و تنها در این فصل چند چیز جدید توسط مربی به ما اضافه شده است." ) بهر حال مهم اینه که ما هواداری واقعی و بازیکنای وفادار بایرن میدونیم که بایرن یکی یه دونه اس وفقط مثل خودشه ومانندی نداره. عشق است بایرن

رضا چشمی جمعه 12 مهر 1392 ساعت 20:51

ترجمه گفته های روبن:

Mia San Mia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد