وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پلگرینی: گل‌های بایرن به ما درس فوتبالی داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل پلگرینی پس از باخت ۳ بر ۱ خانگی برابر قهرمان اروپا می‌‌گوید: خیلی‌ بد بازی کردیم. بایرن خیلی‌ خوب بود. ما یک درس مهم از گل‌های آنها یاد گرفتیم. زمان زیادی توپ را در اختیار نداشتیم و به شکل دیگری فوتبال بازی کردیم. قبل از بازی به چیز‌های زیادی فکر می‌‌کنم و این سبک بازی را قبل از بازی انتخاب کردم.


به گزارش اسکای، این مربی‌ اهل شیلی باشگاه منچسترسیتی می‌‌گوید:" با بازیکنان در خلوت صحبت می‌‌کنم. همه بازی‌ها مهم هستند. باید در مورد تیم صحبت کنیم نه یک شخص خاص. تیمی نبود که در یکشنبه در لیگ برتر آن را دیدیم و این بد‌ترین قسمت ماجرا است. بایرن همواره حفظ توپ بالایی‌ دارد اما امروز هم روز خوبی‌ برای ما نبود. تنها دروازه بان اشتباه نکرد اما بایرن هم قدرتمند است."

وی در مورد اشتباه جو هارت در گل‌ها هم گفت:" البته که نگران هستم اما این بازی راحتی‌ نبود. عملکرد ما آنچه باید نبود. مهم است که به آینده فکر کنیم. فکر می‌‌کنم که یاران تعویضی خوب بودند. آنها در ۲۰ دقیقه انتهایی بازی را تغییر دادند."

نظرات 11 + ارسال نظر
hamed_hamdast پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 12:13

دوستان از این پس بجای واژه بایرن از واژه استاد استفاده نمایید
چون درس دادن به تیم ها کار هر هفته ماست

ببخشید دوستان هی کامنت میزارم به تکرار قهرمانی بدجوری امیدوار شدم
آخه تازه اول راه هستیم اکر همینجور پیشرفت کنیم
فکر کردن بهش هم لذت بخش هستش

کان مقدس پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 13:24

نکته بجایی بود حامد جوون.

میثم پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 13:43

خواهشا انقدر مغرور نشین

Bavariaboy پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:14

سلام دوستان
تبریک فراوان برای برد من مسافرت بودم به نت دسترسی نداشتم ،
عجب بازی قشنگی بود ، خیلی خیلی لذت بردم
به امید تکرار سه گانه

Mohammad_13 پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:24

دوستان ببخشید این نظر رو تو چند جا می پرسم.

کسی از دوستان هستش که دی وی دی مستند سه گانۀ بایرن مونیخ رو با کیفیت HD داشته باشه ؟!! من می خوام و حاضرم هزینه شو تمام و کمال بدم...

نه وقت دانلود کردنش رو دارم و نه سرعت اینترنتم زیاده !

khashayar پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:21

بایرن به همه تیما درس میده گلم

کان مقدس پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:56

کلوپ از بازی مقابل آرسنال هم محروم است و نباید رو نیمکت بشینه.
آرسنالیها خیلی پرروشدن.دورتموند باید بش نشون بده که کجایه کار آرسنال

bastian31 پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 20:26

امیرحسین لطفا عکس نویر واشتایگر را بزرگ رو بنر بزار ،باکیفیت

bastian31 پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 21:34

بچه بدون تعصب این حرف من کاملا درست است
رئال باامدن رونالدو موفق نشد ولی با امدن ازیل و خدیرا به موفقیت رسیدوحالا ارسنال بیش از یک دهه به کمک سه المانی به موفقیت رسیدو غیره

bastian31 جمعه 12 مهر 1392 ساعت 01:01

امیرحسین فقط میگم تشکر

m-bavaria جمعه 12 مهر 1392 ساعت 18:19

mohammad 13 دوست عزیز اگه منظورت همون فیلم football is coming hoam هستش که هنوز فکر میکنم رو پرده سینماس . من خودمم دنبالش بودم ولی فقط تریلرش هس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد