وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: من خوش شانسم که سرمربی بایرن هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ دیشب موفق شد تابانتیجه 1-3 در دیداری خارج از خانه منچسترسیتی را شکست دهد و با برد 0-3 مقابل زسکا مسکو در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حالا یکی از قدرتهای این فصل رقابت  های اروپایی است.

درپایان بازی 4شنبه شب، پپ گواردیولا عملکرد شاگردانش را این چنین وصف کرد:« فکر می کنم که ما کاملا بر بازی مسلط بودیم و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم . ما در بازیابی توپ، وقتی آن را از دست می دادیم هم خیلی خوب بودیم و به خوبی بازی را به گردش در می آوردیم. شنبه شب بازی سخت دیگری در بوندسلیگا مقابل بایرلورکوزن خواهیم داشت و باید از عملکرد 4شنبه شب شاگردانم خیلی خیلی راضی باشم.»

ریبری، مولر و روبن گلهای بایرن دراین بازی را به ثمر رساندندو آلوارو نگردوی اسپانیایی زننده تک گل سیتی میزبان بود.

باواریایی ها 20 شوت به سمت دروازه سیتی داشتند و تیم میزبان تنها 9 شوت به دروازه داشت. با این وجود گواردیولا حس می کند که تیمش می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد:« ما می توانیم خیلی پیشرفت کنیم. ما باید در برخی زمینه ها اوضاعمان را بهتر کنیم. ما باید بهتر دفاع کنیم و در تک تک مناطق دفاعی عملکرد بهتری داشته باشیم. من خیلی راضی و خوشحالم ولی در هر صورت این بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا نبود وتنها بازی دوممان در مرحله گروهی بود. باید رو به جلو حرکت کنیم. اما این بازی بهترین بازی ما در طول این فصل بود»

گواردیولا ادامه داد:« من قبل از بازی هم گفتم و الان هم نظرم تغییر نکرده؛ سیتی به دور بعد صعود خواهد کرد و حریف سرسختی نیز خواهد بود و نباید با این باخت نام آنها را از جمع مدعیان صعود خط زد. البته من فقط می توانم راجع به تیم  خودم و عملکرد شاگردانم صحبت کنم.»

این سرمربی جوان اسپانیایی ادامه داد:« وقتی مقابل منچسترسیتی بااین بازیکنان باورنکردنی قرار می گیری، باید به آنها احترام بگذاری. ولی ما بهتر بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم ؛فوتبال ویژه است . من خوش شانسم که اینجا هستم و با این بازیکنان کارمی کنم. »

نظرات 9 + ارسال نظر
hamed_hamdast پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 12:01

ما هم خوش شانسیم که چنین مربی ای داریم
با احترام به تمامی مربیان بزرگ گذشته بایرن
خیلی خوب بودیم و یه قدم بزرگ به جلو برداشتیم چشم نواز بازی کردیم و البته مقتدر
فوتبال نبود که خ رس وسط بود ، تیمی که به من یونایتد 4 تا زده بود توان رد شدن ازنیمه رو نداشت !!!!!!
از طرف هواداران واقعی بایرن باید بگم :
از همتون متشکریم

mary پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 12:21

ما هم خوش شانسیم که تو در بایرن هستی.
نقطه ضعف زیاد هست، باید خیلی تلاش کنی، تا بتونی یه تیم رویایی بسازی.
اینجا اومدی که یک تیم فوق العاده بسازی.
پس تلاش کن.
تا اسم بایرن مونیخ که میاد ، همه ی تیمها ازش بترسند.
و فقط بیان با بایرن بازی کنند به این امید که کمتر از تیمهای دیگه گل بخورند.
تا ساختن این تیم زمان زیادی لازمه .
ولی یادت باشه تو پپ هستی و اینجا هم بایرن رویایی ، پس پیش به سوی قهرمانی در تمام مسابقات

کان مقدس پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 13:22

و همچنین.
پپ تیم هینکسو داره روزبروز کاملتر میکنه.
وقتی توپی به حریف دیم مسلما موقعیت خطرناک رودزوازمون ایجاد نمیشه.
زنده باد پپ.
واقعا فکر نمیکگردم در این حد قوی کنه بایرنو

mary پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:19

ممنون که حتی حسادتون رو نمی تونن کنترل کنید و به صحبتهای دوستانه ی من با پپ نمره منفی میدین.
من با مربی بایرن صحبت کردم.
یا اینجا وب هوادارهای بایرن نیست، یاکسانی هنوز مربی رو قیول ندارن، یا طرفدارهای تیمهای دیگه خیلی به این وب سرکشی می کنند.
در هر صورت من به نمره منفی زیاد دقت نمی کنم ولی اینبار برام جالب بود.
چون من اتفاقا از پپ تعریف نکردم بلکه خواستم بیشتر تلاش کنه.
هر وقت از پپ تعریف می کردم دوستان لطفشون رو از طریق نمره منفی به من ابراز می کردند.

Mohammad_13 پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:25

دوستان ببخشید این نظر رو تو چند جا می پرسم.

کسی از دوستان هستش که دی وی دی مستند سه گانۀ بایرن مونیخ رو با کیفیت HD داشته باشه ؟!! من می خوام و حاضرم هزینه شو تمام و کمال بدم...

نه وقت دانلود کردنش رو دارم و نه سرعت اینترنتم زیاده !

علیرضا پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:38

حتم دارم همینطوره اخه تو بهتر از ما میدونی که این بایرن قهرمان وفاتح سه گانه فصل قبل را داری رهبری میکنی

khashayar پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:24

منم خیلی خوش شانسم که بایرنی به دنیا اومدم

بایرن 5 ستاره پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:47

عاشقتم پپ
عاشق روی خوش و اخلاق متینت
بوی بایرن میدی بوی جون بوی زندگی
از ته قلبم دوستت دارم

فرید پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 21:22

سلام Mohammad_13 جان اگه میشه شما لینک دانلودشو بده من دانلود کنم بعدم به شما هم بدم! معامله جالبی نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد