وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گونتر نتزر: از تمامى تواناییهاى شواین اشتایگر در تیم ملى آلمان استفاده نمی شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ به نظر گونتر نتزر ستاره سابق تیم ملی آلمان، باستین شواین اشتایگر در تین ملی در پستی بسیار دفاعی به بازی گرفته می شود.


گونتر نتزر معتقد است که از تمام توان باستین شواین اشتایگر در تیم ملی آلمان به دلیل پستی که برای او در نظر گرفته شده است استفاده نمی شود. وی در ستون هفتگی خود در هفته نامه Bild am Sonntag نوشت:"برای من نحوه به بازی گرفته شدن شواین اشتایگر در تیم آلمان سوال است، او در پست دفاعی بازی می کند و به نظر برداشتی کاملا دفاعی از پست خود دارد و تقریبا نقش مهمی در بازی سازی تیم، علی رغم توانایی هایش به عهده ندارد."

قهرمان جام جهانی 1974 در ادامه نوشت:"در همه بازی ها به خاطر تعداد پاس های بالا از شواین اشتایگر تمجید می شود اما این پاس ها معمولا تاثیر مثبتی در روند بازی به دلیل پست شواین اشتایگر ندارند. به این ترتیب توانایی وی در بازی سازی، تاثیر وی در حرکت رو به جلوی تیم و شوت های خطرناک وی به اندازه کافی در تیم ملی بهره برده نمی شود."

به خاطر همین باید مربیان تیم ملی به این موضوع فکر کنند که آیا پست هافبک دفاعی برای شواین اشتایگر واقعا مناسب است، آیا او تمی تواند در پستی دیگر بیشتر برای تیم ملی مفید باشد؟

نظرات 3 + ارسال نظر
bastian31 دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 16:30

مرد میخواد از باستین درست استفاده کنه که باستین با یوپ بهترین فصل تاریخش انجام داده

شاهین دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 21:53

کاملا درست میگه

محسن اشتایگر سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 08:49

اشتایگر دست و پاش بسته ست و الا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد