وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: گواردیولا از هاینکس مشاوره می گیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که پپ گواردیولا، سرمربی جدید این تیم با یوپ هاینکس، سرمربی فصل پیش و موفق این تیم به طور ثابت در تماس است و از او مشاوره می گیرد.


یوپ هاینکس سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ در حالی در انتهای فصل سکان هدایت این تیم را به پپ گواردیولای جوان سپرد که با فتح کردن سه گانه ای تارخی برای باشگاه خود نام خود را در تاریخ این تیم جاودان کرد. و حالا این مربی جوان سعی دارد از تجربه های این مربی بزرگ استفاده کند.

اولی هوینس، مدیر باشگاه بایرن مونیخ درباره رابطه این دو مربی در مصاحبه با Sport 1 گفت:" گواردیولا به طور ثابت با هاینکس در ارتباط است. او می خواهد از تجربیاتی که هاینکس به همراه تیم داشته است نهایت بهره را ببرد."

هوینس در ادامه درباره سرمربی اسپانیایی خود گفت:" به حضور او در اینجا افتخار می کنم. پپ بسیار جاه طلب و در عین حال محافظه کار است و تا کنون بسیار مرا تحت تاثیر خودش قرار داده است. حتی با وجود افتخارات زیادی که به همراه بارسلونا کسب کرده است باز هم دست از کار و تلاش بر نمی دارد."

گواردیولا از ابتدای حضور خود در بایرن تنها یک شکست و یک تساوی را در کارنامه خود می بیند و تمام بازی های دیگر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

نظرات 6 + ارسال نظر
hamed_hamdast چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 16:13

احسنت به این تیم و مدیریت

mary چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 16:27

آره خیلی جاه طلب است، و این یه امتیاز محسوب میشه، پپ از همه کمک میگیره، من حتی یادمه اون در شروع کارش از چند تا از مربیان والیبال هم مشاوره میگرفت.
کلا آدم خاصی است.

mj1989 چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 16:34

آفرین به پپ که از یوپ مشاوره میگیره

کان مقدس چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 18:32

به حضور او در اینجا افتخار می کنم. پپ بسیار جاه طلب و در عین حال محافظه کار است و تا کنون بسیار مرا تحت تاثیر خودش قرار داده است. حتی با وجود افتخارات زیادی که به همراه بارسلونا کسب کرده است باز هم دست از کار و تلاش بر نمی دارد

دقیقا.
خیلی خوشحاللم که این خبرو خوندم.هینکس عزیز هم که به بایرن علاقمنده مثل همه ی ماها که میایم این وب با این رفتارش سعی در سکنواخت کردنه تیم و جلوگیری از اون تنشیکه تو همین وب هم پیش اومده بود داره.پس دیگه دلیلی بر مقایسه این 2 نیست.این در واقع یک روح هستند در 2 بدن!
خیلی خوب شد این خبرو گذاشتین.
زنده باد پپ و هینکس و بایرنی

R7 چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 19:36

پپ واقعا انسان بزرگ و با اخلاقیه دمت گرم

seedosi پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 11:00

دمش گرم خدایی این تیم بایرن ارزش هر کاریو داره حالا یه زنگ به یوپ بزنه که چیزی نمیشه پولشو اولی جون میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد