وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: بعد از برد 4-0، دلم برای شالکه نسوخت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، تاکید کرد که در پیروزی 4-0 این هفته تیمش مقابل شالکه، هیچ احساسی به تیم حریف نداشته است.

این ملی پوش آلمانی دوران حرفه ای اش را با شالکه آغاز کرد و پیش از پیوستن به بایرن در سال 2011، بیش از 150 بازی در بوندسلیگا برای آبی های گلزنکرشن انجام داد. با این وجود، او اعلام کرد که علاقه شدیدش به شالکه را در دیدار این هفته به فراموشی سپرد.

نویر به خبرنگاران گفت: "من هیچ احساس دلرحمی ای به شالکه نداشتم، مطلقا هیچ احساسی. من اکنون بازیکن بایرن مونیخ هستم و واضح است که تنها به بایرن فکر می کنم. من یک حرفه ای هستم و من برای بایرن بازی می کنم. شغلم را جدی می گیرم و همیشه می خواهم پیروز شوم. حتی اگر با 5 یا 6 گل هم به پیروزی می رسیدیم، باز هم فرقی برایم نداشت."

بایرن با پیروزی مقابل شالکه، در کنار دورتموند، در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
mamad neuer چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 21:39

فوتبال حرفه ای واقعا همینه/شما وقتی میری یه تیم دیگه یعنی تمام فکر و ذکرت همون تیمه/super neuer super neuer hey hey

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد