وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن: بایرن بیشتر از بارسا حامی پپ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یورگن کلینزمن معتقد است حمایتی که اکنون کادر مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ از سرمربیش انجام می دهد در طول تاریخ باشگاه بایرن بی سابقه است.

وی همچنین اعتقاد دارد گواردیولا در بارسلونا نیز اینگونه که اکنون در بایرن مورد حمایت است در آنجا مورد حمایت قرار نمی گرفت.

سرمربی سابق تیم ملی آلمان دراین باره به شبکه Espn امریکا می گوید: بگذارید نکته ای را با شما درمیان بگذارم. در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ پیش نیامده است که سرمربی این باشگاه اینطور مورد حمایت و پشتیبانی کادر مدیریتی و روسای باشگاه قرار بگیرد. البته به نظر من این اتفاق خوبیست."

سرمربی سابق تیم ملی آلمان که هنوز معلوم است هنوز دل چرکینی از عدم حمایت مدیریت و روسای باشگاه سابقش در زمان سرمربگریش در بایرن دارد ادامه می دهد: "پپ در بارسلونا نیز اینگونه مورد حمایت قرار نمی گرفت. هوینس و رومنیگه دیوانه وار از وی حمایت می کنند. تهدید مورینیو به شکایت رسمی در دادگاه ورزش و موضع گرفتن شدید آنها در برابر سامر که اتفاقا مدیر ورزشی این باشگاه نیز است از جمله کارهای مدیریت باشگاه بایرن در قبال این مربی اسپانیایی بود. من با این کارها موافقم ولی من آرزو داشتم مدیریت بایرن و به خصوص شخص هوینس و حتی بکن باوئر در همه زمانها اینگونه از سرمربیان تیمشان حمایت و پشتیبانی می نمودند."

کلینزمن در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد که بتواند در کنار تیم ملی امریکا در جام جهانی برزیل موفق باشد و تجربه سرمربیگری آلمان در جام جهانی 2006  را نیز در این مورد به کار گیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاضل چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 08:40

آقای کلینزمن شما بایرن رو ب لجن کشیدی،.توقع داشتی بازم حمایتت کنن؟؟؟؟؟

محسن چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 11:28

آقای فاضل در باره کیلینزکن درست صحبت کن ..کیلینزمن واسه المان خیلی افتخار آورده.

کان مقدس اصلی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 13:09

کلینزی اسطوره ی آلمان هاست اما اما اما هم تو دوران مربیگریش بایرن تحقیر شد هم که کان رو از عرش به فرش رسوند.

seedosi پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 10:20

این کلینزمن خود فروخته امریکایی هاست . ضربه ای که این مرد به بایرن زد هیچکس نزد. پودولسکیو کلوزه به اون خوبی نیمکت نشین شدن که اقای لاندن داناوان فیکس بایرن بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد