وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماندزوکیچ: دوست داشتم به یوونتوس منتقل شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو ماندزوکیچ مهاجم کروات تیم بایرن مونیخ آلمان، در مصاحبه ای عنوان می‌کند که فصل گذشته باشگاه یوونتوس در ایتالیا به دنبال او بوده و این مسئله باعث افتخار برای اوست.


این بازیکن به Extra Time گفت: "یوونتوس در سال 2012 به دنبال من بود، از این علاقه بسیار خوشحالم و این مایه مباهات و افتخار است که باشگاه بزرگی مانند یوونتوس به دنبال من بوده است. جیجی بوفون را بسیار دوست دارم و او را تحسین می‌کنم، او بهترین است، از سبک و قد و قامت او بسیار خوشم می‌آید. یوونتوس به دنبال من بود و من نیز به انتقال به این تیم علاقه مند بودم، اما مبلغ فسخ قراردادم مشکل اصلی بود. اما همه چیز عوض شد و فصل گذشته هم به بوفون و یوونتوس گل زدم."

این مهاجم 27 ساله، در تابستان 2012 از تیم وولفسبورگ به بایرن مونیخ ملحق شد. بایرن فصل قبل موفق شد یوونتوس را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان شکست دهد.

نظرات 14 + ارسال نظر
bastian31 سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 15:52

میگم این کروات ها عجب نفسی دارن اصلا کم نمیارند
الان مانژو،قبلا الیچ در30سالگی بیشترهمه برای بایرن میدوید

علیMARIO سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 16:16

همه مهاجما دوس دارن برن سری آ اونجا چه خبره خدا میدونه

کان مقدس اصلی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:29

یه حرفی دارم خظاب به فاطمه خانم.همونکه به من گفت با ادب کامنت بده.
این حرفایه زیر رو تو همین چت روم بالا به من گفتن.کپی پیست میکنم بخونیدش.
بزارید چهره این آقایون بی فرهنگ بیشتر مشخص بشه:
ridam to dahane kahn moghadas
to nazarat nashod begam dame alireza garm
dahane tarafdaraye eng esp ita ro ham gaiedam
یکی کیپرسه کی به کان توهین کرده و این آقا در جواب میگه:
RAMI jan manzuram az kahn moghadaas yeki digast


اینو فاطمه خانم بخونه تا ببینم بم حق مید تا زیرورویه این دوستانو فحش بدم؟
البته من ناراحت نشدم.چون مطمئنم دقیقا حرفایی که تو خونه پدرومادروخاهرو برادرش به هم میزننو اینجا زده.تقصیری نداره.همینجور تربیت شده.
خاک تو سر اون آدمایی که دوسدارن بایرن با یوپ نایب قهرمان بشه اما با پپ(یا یک غیر آلمانی)قهرمان نشه.اینا بویی از انسانیت و طرفداری نبردن.

فاطمه سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:37

میشه بگید کی به شما توهین کرده؟منظورم اینه که اسمشو بگید.
هر کسی بوده شخصیت نداشته خودشو نشون داد.

توماس مولر سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:45

بابا همون بهتر که بره سوارز بیاد که اگه بیاد چی میشه

کان مقدس اصلی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 19:43

فاطمه خانم چت رومه بالارو بخون.میبینی کی داده.
من نمیدونستم این موضوع که پپ بهتره یا یوپ اینقد برا اینا مهم بوده که آخرش این فحشارو بم میدن.
خداشاهده که سردرد گرفتم.
شما برو کامنتارو بخون میبینی کیا فحش دادن.
واقعا متاسفم.چی بگم؟

بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 19:48

از اون اول باش مخالف بودم.کلا با تیم جور در نمیاد.این همه مهره داریم ولی آخر کار به بازیکنی میرسیم که همه ازش نا امیدیم.کاش به فکر ی مهاجم شش دانگ باشن

بهروز سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 20:03

با بایرن سه گانتو گرفتی حالا میگی دوست داشتی به یوونتوس بری؟!!
اگه میرفتی الان پشیمون بودی که
جلو بایرن هم 4 تایه میشدی حذف میشدی
ولی بهر حال نظرتو گفتی . محترمه. ولی الان دیگه به بایرنت بچسب ما بازم قهرمانی میخوایم تو اروپا

ایمان سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 20:16

دوستان zdf یا شبکه ی دیگه بازی رو پخش نمی کنن

b سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 23:17

خوب برو بچسب به همونا اینجا چیکار داری؟با تاسف باید بگم که یکبار یک انتقادی نوشتم ومتاسفانه دیدم که حذف شده.ایا درسته؟که انتقاد مودبانه من حذف بشه و حرفای زشت بعضیها نشه؟

Mohammad_13 چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 08:16

آقای کان مقدس ، بهتر در مورد مسائل بازیکنان و مربیان آلمانی و غیر آلمانی اصلاً بحث نکنی. اینجا یک عده چنان سنگ آلمانی ها رو به سینه میزنن که هرکی ندونه خیال می کنه جد در جد آلمانی هستن !!!

والا ما هم طرفدار آلمان هستیم ، ولی وقتی میبینیم بازیکن یا یک مربی غیر آلمانی بهتر هستش و میتونه به تیم کمک کنه ازش حمایت می کنیم ، حتی بیشتر از بازیکن آلمانی. ولی بحث ملی یک چیز دیگست.

اینو بفهمید خواهشاً. جو وبلاگ رو بهم نریزید.

محمدهادی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 11:30

آخه کان مقدس چرا اینقدر پاچه خواری میکنی،یذره واسه خودت شخصیت بذار،فاطمه رو ولش کن،خودت ناسلامتی یه مردی...مرد

کان مقدس چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 12:59

محمد هادی تورو کجای دلام بزارم.
فاطمه انتقاد کرده بود که من چرا به بعضیها فحش میدم.منم اینو نوشام تا بفهمه دلیل فحش های من چیه.
واقعا راسته که میگن کار همه رو به کیش خود پندارد.
چقدر آدمای خنگ زیاد دیده میشه تو سایت.حیف بایرن که ایناطرفدارشن.
مرد؟؟؟؟؟؟برو کامنتارو بخون تا بفهمی قضیه چیه.چشم بسته غیب نگو حالم بهم میخوره.

کان مقدس اصلی چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 13:17

Mohammad_13 جان کیه که آلمان و آلمانیارو دوسنداشته باشه اما به قول خودت وقتی یه غیر آلمانی بیشتر سود میرسونه از یه آلمانی چرا ازش استفاده نکنیم؟
بخدا فراموش نکردیم اون باخت ها و تحقیرامون جلو تیمای درجه 2 اروپاییرو وقتی که مثلا از 11 نفر 8 تا آلمانی بودن.
آلمانیایی نظیر لل،اوتل،کرافت،رنسینگ،و ... .بازیکنایی که به محض اینکه از بایرن کنار گذاشته شدن به تیمای درجه 3 لگ آلمان رفتن.
جرا ایقد موضع میگیرن در قبال غیرآلمانیا؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد