وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: نباید دچار غرور شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌ستاره هلندی بایرن مونیخ عنوان کرد سرخ‌پوشان نباید از برد پرگل مقابل شالکه دچار غرور کاذب شده و باید همچنان پیشرفت کنند.


آرین روبن در گفت‌وگویی با یکی از روزنامه‌های چاپ مونیخ گفت: نباید گرفتار غرور و مبالغه شویم. کسب یک برد 4 بر صفر خارج از خانه خوب است. نه، اجازه دهید بگویم حتی فوق‌العاده خوب است. اما هیچ علامتی برای چیزهای دیگر نیست. تیم هنوز جا برای پیشرفت دارد.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد اکنون بایرن در مسیری خوب در حال گام برداشتن است. ما این خصیصه را مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا نیز نشان دادیم. در آن بازی هم خیلی چیزها خوب پیش رفت. مقابل شالکه هم کار را بهبود بخشیدیم.

وی در مورد نقش جدید فیلیپ لام، کاپیتان بایرن نیز عنوان کرد: فیلیپ بازیکنی است که در هر پستی می‌تواند بازی کند. از نظر تکنیکی قوی است و هوش بازی بسیار بالایی دارد. از نظر من او یک بازیکن همه پستی است. این توانایی را او بارها نشان داده که مقابل شالکه نیز چنین بود. 

آرین روبن همچنین حضور باستین شواین اشتایگر را برای تیم بسیار مهم ارزیابی کرد و او را از رهبران اصلی تیم دانست و در خصوص بازگشت وی به میادین فوتبال گفت:"ما چند بازیکن بسیار مهم در تیم داریم، که باستین نیز یکی از آنها است، او همچنین کاپیتان دوم تیم است و گل او به شالکه نیز برای ما بسیار مهم بود."

نظرات 3 + ارسال نظر
روبری سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 17:29

به امید گلزنی روبن مقابل من سیتی

ناشناس سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:13

روبن بهترین هافبک راست دنیا که از نظر من ارزشش خیلی بیشتر از بیل و نیمار هستش

کان مقدس اصلی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:31

یه حرفی دارم خظاب به فاطمه خانم.همونکه به من گفت با ادب کامنت بده.
این حرفایه زیر رو تو همین چت روم بالا به من گفتن.کپی پیست میکنم بخونیدش.
بزارید چهره این آقایون بی فرهنگ بیشتر مشخص بشه:
ridam to dahane kahn moghadas
to nazarat nashod begam dame alireza garm
dahane tarafdaraye eng esp ita ro ham gaiedam
یکی کیپرسه کی به کان توهین کرده و این آقا در جواب میگه:
RAMI jan manzuram az kahn moghadaas yeki digast


اینو فاطمه خانم بخونه تا ببینم بم حق مید تا زیرورویه این دوستانو فحش بدم؟
البته من ناراحت نشدم.چون مطمئنم دقیقا حرفایی که تو خونه پدرومادروخاهرو برادرش به هم میزننو اینجا زده.تقصیری نداره.همینجور تربیت شده.
خاک تو سر اون آدمایی که دوسدارن بایرن با یوپ نایب قهرمان بشه اما با پپ(یا یک غیر آلمانی)قهرمان نشه.اینا بویی از انسانیت و طرفداری نبردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد