وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - هانوفر

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - هانوفر در مرحله دوم جام حذفی آلمان پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 22:00

نظرات 25 + ارسال نظر
ماریو گومز سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 01:38

یادتونه 2 سال پیش که بایرن هیچ جامی نبرد همتون به هاینکس فحش میدادینو بهش میگفتین گوش دراز ؟؟؟؟؟ ( قابل توجه بعضی ها که حذب بادن )

محسن اشتایگر سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 05:45

4تا بى عرضه فقط بلدن فحش بدن! برید ببینید کى اول فحش دادنو شروع کرد،ببینید من باکسى ازگذشته خصومتى ندارم و کینه اى هم نیستم ولى منطقم با منطقش سازگاری نداره نمیگم بى منطقه ها قصد اهانت ندارم ولى وقتى میگن فلانى بندکفش فلانى نیست یا میگن فلانى مربیه موفقى نیست ناراحت میشه اونوقت خودش میاد به دیگران میگه فلان فلان شده یا گاو و فحشهایى که خودتون دیدید ، من اگر بامارى خانوم شوخى کردم به جدم قسم اصلا نیت بد نداشتم به قول خودش تو این دوره زمونه ...فراوونه بااین حال من از مارى خانوم به حساب خواهر کوچکترم ازش عذرخ

محسن اشتایگر سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 05:55

عذرخواهى میکنم شوخى هاى من واسه این بود که جو وبلاگ به حالت قدیم برگرده که متأسفانه با مداخله بعضى ها و فحاشى و تعصب افراطى واقعا افراطى خراب تر شد آخه من به یکى به شوخى میگم آقا دیگران خرا مداخله میکن نکنه مدافع حقوق حشر هستن جالبه چنان میگه دانش که .. خب امروزه عصر ارتباطات و اطلاعاته و همه جور رسانه دراختیار مردم هست کیه که ندونه دوره آموزش تخصص ارتوپدى چیه،شغلشو به رخ ما میکشه طبق چیزایى که خودش گفت نمیدونم تومحل کارش باکیا سروکار داره که توروحیه اش تأثیر گذاشته که فحاشى میکنه ایرانه دیگه پارتى بازیه

محسن اشتایگر سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 05:57

من یه همکلاسى داشتم انگلیسى بلد نبود ولى پرسنل اداره گمرک بود پارتى بازیه دیگه من هم چون پارتى ندارم بى کارشدم حالا شغلشو به رخمون میکشه بگذریم خلاصه درست نیست واسه فلان مربى یا فلان بازیکن به فحاشى کنیم دنیادوروزه باهم خوش باشیم باورکنید نیت من هم همین بود بازهم بگذریم پپ مربیه خوبیه وبهترین جایگزین برا یوپ ولى نباید مقایسه شن بهش فرصت بدیم

only bayern سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 09:41

3 بر 0 میبریم

محسن سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 11:35

بازی تو زمین هانوفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کان مقدس سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 11:51

آقای محسن اشتایگر عزیز به جد خودم حضرت علی قسم و به مرگ مادرم که عزیزترین شخص تو دنیا برا منه هیچکدوم از حرفام مخاطبش شما نبودی.
من با ب..31 از چند وقت قبل بحث دارم.
اول باهاش درس حسابی حرفیدم اما دیدم که تو هر کامنتش میگه که منو ضایع کرده و نشون داده که من کیم منم باش مثل خودش برخورد کردم تا بفهمه فحش دادنو بی احترامیو همه بلدن.
بحث تازه ی من هم با علیرضا نامی بود سر پپ و یوپ.
خدا بسر شاهده که جز اون آقا ماری که شما میگفتین و من اون کامنتو دادم دیگه هیچ حرفی بشما نگفتم.
شما میگین شوخی اما انصافا حقا 100 بار آقا گفتی اونم دادوفریاد که من خانمم.بقرآن لوث شده بود.
من اگه خدا قسمت کنه عید غدیر نامزد میکنم اصن بحثه اینکه چون فلانی مونثه بخام طرفشو بگیرم به مولا نبود.اما مرگ خودم لوث شده بود قضیه.

بازم میگم که من کوچکترین اهانتی تو کامنتام به قصد شما ندادم.طرف من علیرضا و باستین 31 بود که تا تونستن فحش دادن و منم جوابشونو دادم.

بازهم بازهم بازهم اگه احیانا حرفی از من به شما برخورده من بعنوان یه دوست اصن خاک پات عذر میخام.شما کلی از پپ انتقاد کردی اما چون تو چارچوبه احترام حرفیدی خب نه من بلکه همه هم تو همون چارچوب بت جواب دادن.با هر دست بدی با همون دستم میگیری.
من با کسی دعواندارم.خصوصا که طرفدار بایرن هم باشه.

اینم بت بگم که بحث از اونحا شروع شد که من گفتم بالاک فلانه.آقای باستین 31 جا دفاع از بالاک کلی فحش نثار من کرد.منم جوابشو دادم.


در مورد رشتمم بگم عزیز من اصن قصد کلاس گذاشتن نبود.چون این اسعدادا خدادادین.و کلی شرایط دیگه مثا محیط و پول خانواده و... تو تحصیل دخیلند.
من اونو گفتم تا بفهمه که همچین چشمو گوش بسته نیستیم که تو این دوروزمونه بخایم با طرفداری از یه خانم تو ی سایت مثلا نیاز به جنس مخالفمونو ارضا منیم.

بازم من از همه بچه های سایت بخاطر اینکه کامنتام طولانی بود و این بحثای بیهوده عذر میخام.به غیر از اون 2تا.

کان مقدس سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 11:51

نه آقا محسن تو زمین بایرنه.
یه برد ساده دیگه

کان مقدس سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:03

آقا آقا این کان مقدس من نیستم.به قرآن قسم یکی دیگه با این کاربری داره کامنت میده.من گفته باشم ها

خشایار سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:07

گواردیولا 4 سال 15 جام هاینکس تمام عمر 11 جام

محمدهادی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:08

آقای کان مقدس شما حق نداری به کسی توهین کنی،برای طرفداران واقعی بایرن هاینکس و گواردیولا یکی هستن،هاینکس تا ابد جاش تو دل هواداران واقعیه باواریاست،در ضمن بین هاینکس و گواردیولا یک رابطه خیلی صمیمانه هستش.زنده باد بایرن مونیخ.

کان مقدس اصلی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:08

این آقا کیه دیگه با اسم من میاد فحش میده؟
من از این ب بعد با اسم کان مقدس اصلی کامنت میدم.
برادرا به مرگ مادرم این کس دیگست.


فاطمه خانم خانمی احترامت واجب اما لطفا شما وارد نشو.شما نیمخاد راهنمایی کنی.2 روز اومدی داری خبرارو میخونی الکی کامنت نزار.
اگه واقعا راس میگی برو همه پست هارو بخوت ببین چیا بار بنده کردن بعد بیا بشو مادر بزرگ و راهنمایی کن.


آقای m-bavaria قربون دهنت.منم دقیقا گفتم دفاع زمان فن خال نابود بود.که یوپ درستش کرد.حالا هم پپ داره باز تیم یوپو کامل میکنه.
عزیزم منم تو اون بخش حرفات بات موافقم.چند صد بار گفتم که بزارین با 4 تا تیم درس حسابی بازی کنیم،یه جام درس حسابی رو اشتباه پپ از دست بدیم اونوقت بیاین انتقاد کنیم.
حرف من اینه الان که تیم داره عالی بازی میکنه چرا انتقادای بیجا میشه؟من میگم وقتی با بردهای زیبا و پر گل از پپ انتقاد میکنیم اگه ببازیم چیکار خاهیم کرد؟
یه عده از منتقدا اصن از خداشونه بایرن ببازه تا بیان پپ رو بکوبونن.

کان مقدس اصلی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:13

محمدهادی جان به چه زبونی بگم بابا اون اسمه من نیستم.کار سختی نیست هرکی میتونه اسم کان مقدس رو بزاره و بیاد نظر بده.
باز هم میگم اون کامنت فحش رو من ندادمممممممممممممممممممممممممممم.

محمدهادی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:19

به نظر من پپ داره کم کم تو تیم جا میوفته،تازه بنده خدا بدشانس هم هست کلی مصدوم داره،کارش تا اینجا خیلی خوب بوده.مطمئن باشید با بهبود مصدومیتها از این بهتر هم میشیم.

محمدهادی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:22

باشه قبولت دارم،منظور من هم همون کسی بود که این کامنت رو گذاشته بود.

فریبرز سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 13:14

بچه ها خواهشا به احترام اسم و نام بایرن دیگه بهم توهین نکنین خواهش میکنم ممنونم از شما بچه ها. برید سایتای دیگه رو ببینید از این کارا ندارن به خدا. طرفدار واقعی بایرن هیچ وقت نه بد هاینکس رو میخواد نه بد گواردیولارو. هردوشونم دوست داره و به هیچ کدوم بی احترامی نمیکنه. چه هاینکس چه فانخال و چه گواردیولا مهم اینه که سرمربی بایرن بودن و هستن و بایرنو دوست دارن. به نظر شما آیا الان خود هاینکس دوست داره پپ نتیجه نگیره که خوشحال بشه نه به خدا؟؟؟؟ مگه فرگوسن از باخت یونایتد خوشحال میشه که هاینکس هم از باخت بایرن خوشحال بشه. تورو خدا همدیگرو دوست داشته باشید فقط به احترام اینکه همه بایرنی هستیم. ممنون

R7 سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 13:39

ما چه قدر بد شانسیم همه تیمها تو این مرحله با تیمهای دسته دومی بازی دارن ولی بایرن با تیم رده چهارم بوندسلیگا

محسن اشتایگر سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 15:12

الان کدوم میخوا عید قربان زن بگیره کان اصلى یا کان چینى؟ به هر حال پیشاپیش مبارکه

bastian31 سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 15:46

مثل گریس به ادم میچسبی
میشه دیگه به من کار نداشتی باشی
من نخوام با تو دهن دهن بشم باید کیه ببینم
از این به بعد نه اسم منو بیار نه منظورت به من باشه

امیرحسین حاجی زاده پسر9ساله اردبیلی رفت رئال مادرید
مجله آ اس هم یه کلیپ ازش ساخته و ازش ستایش کرده
خدا بده شانس 9سالشه

کان مقدس اصلی سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:31

یه حرفی دارم خظاب به فاطمه خانم.همونکه به من گفت با ادب کامنت بده.
این حرفایه زیر رو تو همین چت روم بالا به من گفتن.کپی پیست میکنم بخونیدش.
بزارید چهره این آقایون بی فرهنگ بیشتر مشخص بشه:
ridam to dahane kahn moghadas
to nazarat nashod begam dame alireza garm
dahane tarafdaraye eng esp ita ro ham gaiedam
یکی کیپرسه کی به کان توهین کرده و این آقا در جواب میگه:
RAMI jan manzuram az kahn moghadaas yeki digast


اینو فاطمه خانم بخونه تا ببینم بم حق مید تا زیرورویه این دوستانو فحش بدم؟
البته من ناراحت نشدم.چون مطمئنم دقیقا حرفایی که تو خونه پدرومادروخاهرو برادرش به هم میزننو اینجا زده.تقصیری نداره.همینجور تربیت شده.
خاک تو سر اون آدمایی که دوسدارن بایرن با یوپ نایب قهرمان بشه اما با پپ(یا یک غیر آلمانی)قهرمان نشه.اینا بویی از انسانیت و طرفداری نبردن.

محمد سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 19:35

سلام به دوستداران بایرن مونیخ بایرن می تواند یک بار دیگر نیز جام های سه گانه را فتح کند . یاشاسین بایرن مونیخ یاشاسین نویر شیر بایرن مونیخ

محسن اشتایگر سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 21:22

داستان چیه انگار یه کامنتهایى حذف شده هنوز تمومش نکردین.آخرمعلوم شد اون جعلى کى بود امیر حسین نتونستى ip شو بگیر؟

امیرحسین سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 23:06 http://bayern.blogsky.com

آره محسن جان. اون کامنت ها رو یه آدم بی پدر مادری نوشته بود که مشکل روانی داشت و می خواست کان مقدس رو خراب کنه. هر از چند گاهی از این آدم هایی که مغزشون پر از کاه گل و خشت خشکه و تو طویله بزرگ شدن و هر چی لایق خود و خانواده شونه و هفت نسلشون خرابن به بقیه میدن. اینجوری میخوان عقده هاشون رو خالی کنن!

محمدجعفر چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 01:42

جنگ داخلیه؟؟
بابا سایت خبریه نه چت روم!! نظرم بدین فک نکنم پپ یا هینکس بیان بخونن پس با ادب و نزاکت دوستان عزیزم!!

سیاوش چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 11:00

:)))))) خجالت آوره ... چققققد احمق و بچه و احساساتی و بی تجربه هستید شما .
دو ساله این وبلاگ رو از روی علاقه ی قدیمیم به بایرن و آلمان دنبال می کنم هیچ وقت کامنت نذاشتم . از وقتی که کامنت های هر پست روی همون پست قابل مشاهده شد گاهاً سرک می کشم و نگاه می کنم به نظرات دوستان . بگذریم که خیلی جاها خنده م می گرفت از هیجانات و دعا کردن ها و توصیفات بزرگ نمایی شده ی دوستان . لطفاً سریع هیجانی نشین و بهم ایراد نگیرین . خب هم از طرفی مسایل مرتبط با سن مطرحه و هم تیپ هیجانی یا خودکنترلی یا درون ریز و برون ریز آدمها . در هر صورت نمی تونم پنهان کنم که حرفها و حالت ها و مسایلی رو می دیدم که اونها رو مختص فضای طرفداری فوتبال در ایران می دونستم و به همون دلایل سالهاست که نگاه هم نمیندازم به مسایل فوتبال این کشور مثلاً مهد هنر و فرهنگ مون !!!
فکر می کردم اگر سطح فوتبال ، کیفیت روابط و مناسبات فی مابین بازیکنان و مدیران باشگاه ها، پوشش و رفتار و گفتار و شخصیت و منش به خصوص اروپاییان (امان از این عقده ی حقارت ِ ناگزیر ِ ما جهان سومی های همیشه در حاشیه و همیشه درگیر حاشیه !!) تا این حد متمایزه با ما ، شاید در جمع طرفدارانش هم این تأثیر و الگوپذیری و حداقل تقلید رو بشه دید و شاید بشه در فضای پخته تر و پر محتواتر و به دور از هیجانات و اراجیف کور و بی مغز و چاله میدانی ِ مختص طرفداران دو آتشه ی دو تیم ِ سرخ و آبی پایتخت (البته در همه و مشخصاً این دو) بحث کرد و از فوتبال لذت برد . ولی انگار این درد بی فرهنگی و این حماقت های خام دستانه ای که به هیچ طریقی نمی تونم بفهممش در اینجا هم رایجه و چه افسوس . نمی دونم طرفین این درگیری کودکانه چه کسانی هستند و از کی اینجا حضور داشتن و اصلاً آیا از نویسندگان بلاگ هستند یا خیر اگر نیستند پس مدیران وبلاگ چه می کنند و کجا هستند و ... هیچ هم دغدغه ی ادب و این مسایل رو اونطور که رایجه ندارم تنها برای این معلولیت رفتاری و شخصیتی جامعه مون افسوس می خورم که در کنار اختلاف عقیده و رأی، یاد نگرفتن و بلد نیستند با هم محترمانه و بدون آزار و اذیت و استرس و فشار و تهدید و درگیری زندگی کنند . متأسفم برای خودمون که اینطور عصبیت های متراکم درون مون از شرایط زندگی مون رو ، ضعف و نقص آموزشی و تربیتی نظام آموزش مون رو اینطور به صورت همدیگه می پاشیم و هیچ هم نمی فهمیم که چطور عقده های حقارت مون رو با همذات پنداری با خارجی های متمول ِ شاد ِ متمدن داریم ارضا می کنیم درست همون زمانی که داریم در گند و کثافت بدبختی و بی تمدنی و بی فرهنگی مون دست و پا می زنیم . به اسم هاتون نگاه کنید . به این هویت های جعلی و عاریه ای . اصلاً فاک به هر چه امر مقدس . من سالهاست شاید 25 ساله فوتبال بازی می کنم و عمر کمی رو پای همین اراجیف طرفداری های متعصبانه و غیرتی هدر ندادم . به خاطر تجربه ی شخصی و عمیقم به حماقت و بی مایه گی این کار و این بحث ها واقفم . اگر چه می دونم چهار خط حرف اگر خیییلی هم انتقاد پذیر و تغییر پذیر و آگاه هم باشید تغییر اساسی و کیفی چندانی در رفتارتون نمیده ولی ازتون می خوام لطف کنید این بحث های بی ربط و بی مایه و جهان سومی رو جمع کنید و اینقدر فضای اینجا و خاطر اکثریت رو مکدر نکنید . نتیجه که عاید هیچ کس نمیشه هیچ، خودتون تخلیه هم که نمیشید هیچ ، فضا و امکان یک زیست جمعی و محترمانه رو که هرگز در هیچ جای این مملکت خراب شده تجربه نکردیم رو هم حول یک اشتراک علاقه از دست میدیم . لطفاً بفهمید حرفمو !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد