وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: اعتبار و اختیار سامر زیر سوال رفته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی سابق بایرن مونیخ معتقد است که کادر مدیریتی این تیم نباید انتقادات ماتیاس سامر را به آن صورت در رسانه ها زیر سوال می بردند.


ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، پس از پیروزی دو بر صفر این تیم برابر هانوفر در هفته پنجم بوندس لیگا به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت و با به کار بردن این جمله که «آن ها خود را پشت پپ پنهان می کنند» عطش بازیکنان برای موفقیت را زیر سوال برد که با واکنش منفی کارل هاینس رومنیگه و اولی هوینس، مدیر و رئیس بایرن مواجه شد.

این در حالی است که فصل گذشته هم ماتیاس سامر با انتقاد های خود حتی در زمان پیروزی تیم نقش خود را به خوبی به عنوان یک مدیر ورزشی ایفا کرده بود و تلنگر های او غرور را از تیم دور می کرد و بازیکنان را به خود می آورد.

اوتمار هیتسفلد، سرمربی سابق بایرن مونیخ و کنونی تیم ملی سوئیس از انتقادات سران بایرن شگفت زده شده است و معتقد است این رفتار باعث کاسته شدن از اعتبار سامر خواهد شد.

هیتسفیلد در مصاحبه با اسکای در این باره گفت:" از این که اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه از سامر انتقاد کردند شگفت زده شدم. نباید این کار را به صورت علنی انجام می دادند، این باعث می شود از اعتبار سامر کاسته شود. هر چند که من فکر می کنم پیش از آن سامر با گواردیولا در این مورد صحبت نکرده بود."

"پپ از این رفتار خوشش نمی آید چون او محافظه کار است. سامر با دم شیر بازی کرده است و هوینس و رومنیگه خواستند خطوط قرمز را معین کنند و از مربی خود حمایت کرده باشند."

هیتسفلد در ادامه درباره به کارگیری نامتعارف سرمربی اسپانیایی از فیلیپ لام و باستین شواین اشتایگر در خط میانی مونیخی ها هم گفت: "فقط می توانم به این فکر کنم که این یک استراتژی موقت است. پپ می خواهد تمرکز بازیکنانش را بالا نگه دارد و برای زمانی که اتفاقی بیوفتد جایگزین های مناسبی داشته باشد. مارتینز و تیاگو مصدوم هستند و شواین اشتایگر هنوز در فرم ایده آل نیست."

"هر چند شواین اشتایگر بازگشتی فوق العاده داشت. در هر صورت او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است، در حال حاضر بایرن بدون او کاری از پیش نمی برد."

شواین اشتایگر پس از حدود یک ماه غیبت و مصدومیت برابر فرایبورگ در بازی ابتدای هفته برابر شالکه به میدان رفت و گل اول مونیخی ها را با ضربه سر به ثمر رساند و در نیمه دوم جای خود را یان کرشوف جوان داد.

نظرات 4 + ارسال نظر
mostafade سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 10:17 http://joojeh.com

سامر اینقدر اعتبار داره که کسی نمیتونه هیبتش رو زیر سوال ببره ---- سامر واقعیت رو گفته از بهترین تیم اروپا توقع بیشتری میره
اوتمار باهوش ترین مربی جهانه

کان مقدس سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 11:37

(این در حالی است که فصل گذشته هم ماتیاس سامر با انتقاد های خود حتی در زمان پیروزی تیم نقش خود را به خوبی به عنوان یک مدیر ورزشی ایفا کرده بود و تلنگر های او غرور را از تیم دور می کرد و بازیکنان را به خود می آورد) فصل ثبل هم سامر انتقاد کرده بود.یکی از دوستان اینو یادش نبود.


اون چیز که مشخصه اون حمایت عجیب و غریبه سران و کله گندهه ای رسمی و غیر رسمیه بایرن و حتی بازیکنا از پپه.البته شخصیت والای سامر با این چیزا اصن خدشه دار نمیشه.

این نرمش ها مطمئنا برا فصل اول خاهد بود.پپ میدونه که فصل بعد از این لی لی به لالا گذاشتنا خبری نیست.

jaber سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 20:03

از سامر خوشم نمی آد، آدم ضعیف النفسیه، در حد و اندازه های بایرن نیست.
کلا آدم جالبی نیست

khashayar چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 17:47

اتمار کبیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد