وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماندزوکیچ و ستایش تاکتیک ها گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ ماریو ماندزوکیچ، ستاره کروات بایرن مونیخ، به تمجید از سرمربی اسپانیایی خود پرداخته است و امیدوار است به زودی بتوانند بروسیا دورتموند را از صدر جدول بوندسلیگا به زیر بکشند.


بایرن مونیخ در حالی در هفته ششم بوندسلیگا در زمین شالکه به برتری قاطعانه چهار بر صفر رسید که با توجه به تساوی دورتموند برابر نورنبرگ با این تیم هم امتیاز شد و فقط با یک گل زده کمتر در رده دوم جدول ایستاد.

ماریو ماندزوکیچ، مهاجم بایرن مونیخ در مصاحبه با وب سایت باشگاهش به تمجید از سرمربی تیم و تاکتیک های او پرداخته است.

ماندزوکیچ در این باره گفت: "پپ ایده های تاکتیکی فوق العاده ای دارد. او رابطه فوق العاده ای با بازیکنانش دارد و حس شوخ طبعی او عالی است. این که مربی به من اعتماد دارد باعث خوشحالی است، من هر کاری می کنم تا پاسخ این اعتماد او را بدهم."

مهاجم 27 ساله و ملی پوش بایرن در ادامه درباره بازی های فشرده و رقابت در صدر جدول بوندسلیگا هم گفت: "برای من این برنامه فشرده بازی ها هیچ مشکلی نیست، من می توانم با آن کنار بیایم چون انرژی زیادی دارم. فکر می کنم مربی از بازی ما در حاضر راضی باشد، اگر به همین ترتیب ادامه دهیم دیر یا زود به صدر جدول باز خواهیم گشت."

بایرن مونیخ چهار شنبه در جام حذفی به مصاف هانوفر می رود و هفته آینده پذیرای وولفسبورگ است.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 00:45

قطعا قهرمانیم

کان مقدس سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 11:30

بله.وقتی تاکتیک ها و برنامه ها خوب باشن همه به به چه چه میکنن.هفته ای نیست که توش چند نفر از پپ تعریف نکرده باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد