وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: در مسیر درستی قرار داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌بال فرانسوی بایرن مونیخ عملکرد تیمش در بازی های اخیر برابر شالکه و زسکا مسکو را مورد ستایش قرار داد و معتقد است که تیمش در مسیر درستی قرار دارد.


بایرن مونیخ پس از شروع پر انتقادی که در آغاز رقابت های بوندسلیگا داشت با پیروزی قاطعانه خود در دو بازی گذشته برابر زسکا مسکو و شالکه به نظر می رسد که به فرم ایده آل خود نزدیک می شود.

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در این خصوص در مصاحبه با وب سایت بوندسلیگا گفت: "در برابر شالکه به طور شگفت انگیزی خوب و هماهنگ بازی کردیم و دوباره شبیه یک تیم قهرمان بازی می کنیم. در برابر زسکا در لیگ قهرمانان هم در مسیر درست قرار داشتیم. اگر بتوانیم همین فرم را حفظ کنیم فوق العاده خواهد بود."

بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا ادامه داد: "در حال حاضر بسیار بهتر و کاملا متفاوت نسبت به ابتدای فصل بازی می کنیم. اگر بتوانیم همیشه مثل بازی برابر زسکا و شالکه بازی کنیم پس در مسیر درست حرکت می کنیم."

هافبک سی ساله بایرن در پایان گفت: "با انرژی بسیار زیادی بازی می کنیم، در دفاع بی نهایت خوب عمل می کنیم و هم زمان فشار بسیار زیادی به تیم حریف در یک سوم دفاعی آن ها وارد می کنیم."

بایرن مونیخ تا پایان هفته ششم با شانزده امتیاز و هم امتیاز با بوروسیا دورتموند و به دلیل گل زده کمتر در رده دوم بوندسلیگا قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کان مقدس سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 11:28

بر منکرش لعنت قیبقی جون.بازی به بازی بهتر میشیم و با بازگشت مصدومامون هیچ تیم و داوری جلودارمون نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد