وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: امیدوارم پپ مدت طولانی در بایرن بماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،باستین شواین اشتایگر کاپیتان دوم مونیخی از حضور گواردیولا در تیم خوشحال است و امیدوار است که وی برای مدت طولانی در مونیخ سرمربیگری کند.
شواین اشتایگر در رابطه با سرمربی جدید مونیخ ها،پپ گواردیولا به سایت رسمی باشگاه میگوید: " من از وجود پپ در تیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم برای مدت طولانی سرمربی تیم باشد.همه تیم ها میدانند که ما بازی انعطاف پذیری را به نمایش میگذاریم و باید نمایش خوبی را اجرا کنیم که این کار را برای ما و پپ سخت میکند ".

او در ادامه در مورد بازی با شالکه گفت: " ذهنیت ما از ابتدا بر این بود که شالکه را شکستی سنگین مواجه کنیم و از دقیقه اول بازی را جدی گرفتیم.من خوشحال هستم که در این بازی در پست موردعلاقه ام بازی کردم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم جایگاه اصلیم را در زمین پیدا کنم طوری که بتوانم برای تیم مفید باشم ".

نظرات 44 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:28

کان مقدس نفهم خوددتی حیون خودتی بی شعور وخر خودتی تو ظرفیت انتقاد را نداری خیلی خیلی غلط میکنی میای اینجا ونظر میذاری گوه تو پدر پپ با تو .هرکس یه نظری دراه از نظر من هم پپ هیچی نیست ولی به کسی توهین نکردم که این حرفها را زدی اگر بازم به این اراجیف که در حد خودته ادامه بدی هر چی که فکرش را هم نکنی میشنوی. بعد پشیمون نشی. ضمنا خودت برو سرت را بذار تو سنگ دستشویی نه دیوار دستشویی از بقیه کار بران عذر میخوام اگه جواب این بی ادب از خود راضی را اینجوری ندم دور بر میداره فکر میکنه علی اباد هم شهریه با هر کس باید مثل خودش رفتار کنی والا....

علیرضا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:33

اینجا خیلیها هستند که یوپ را از پپ بیشتر دوست دارندچه بخوای چه نخوای .برای دوست داشتن یوپ هم کسی مجبور نشده یوپ تو دل هواداران بایرنه.حالا تو برو خودتو جر بده همون هوادارای بارسا دائم دارن میگن پپ عل پپ بل حالا تو از کجا سر وکلت پیدا شد

علیرضا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:41

کلمه یا اسم پرچم بهترین تعریف وتمثیل برای امثال شماست میدونی چرا؟ چون با هر باد به یه سمت میرین امروز اینجا فردا جای دیگه براتون فرقی نکرده تو نظراتون گفتید هر جا پپ بره ما همون جا هستیم .ولی از بقیه کاربرا تعجب میکنم که چطور وجود اجنبی ها را تحمل وسکوت میکنند زنده باد بایرن زنده باد المان ودیگر هیچ ....

آرش دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:54 http://Forzaacm.ir

سلام دوست عزیز من آرش نویسنده وب سایت میلان Forzaacm.irهستم اگه مایلی با ما تبادل بنر کنی حتما بیا تو وبم و از طریق نظرات وب سایت بهم خبر بده.

r7 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 15:20

علی رضا جان تو اگه طرفدار بایرن بودی که به پپ توهین نمیکردی و به جاش عاشقش میشدی پس لطفا اسم خودتو طرفدار بایرن نزار چون یک طرفدار واقعی الکی به مربی تیمش فحاشی نمیکنه

mostafa دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 15:35

علیرضا اینقد خودتو اذیت نکن...دیگه حالا پپ بیخ ریشمونه دیگه...کاری از دستمون برمیاد؟خدا کنه با همینم نتیجه بگیریم

محسن اشتایگر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 15:44

نه علیرضا جان شما بزرگوارى ماکى باشیم که عذرشماروبخایم حق باشماست من وقتى خوندم واقعا تأسف خوردم واقعا که .آقاریبرى وقتى به خاطر اجنبى بهش توهین میکنن خوب حق داره که .. حالاچه آلمانى چه اسپانیایى

bastian31 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 15:52

خدا اون روز نیاره که من بخوام عاشق غیرالمانی بشم ،من فقط غیر المانی بایرن را به اندازه محبوبیتش دوس دارم
ولی عشق یعنی اشتایگر و یوپ نه امثال پپ وغیره

محمد دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 16:01

با سلام . آقای علیرضا پس چرا برای بایرن حسودی می کنی اصلا اگه بایرن در جهان اول یا آخر بشه ببره یا ببازه برای شما چه سودی داره یاشاسین .ریبری . روبن . مانزوکیچ و...

بایرن دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 16:37

در مخیلم نمیگنجه طرفدارای تیمی که اینقدر عاشقشم این طوری باهم دعوا کنن!!!
لطفا ادب رو هم رعایت کنید ضمن بحثای زیباتون!!!

علی بایرنی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 17:17

علیرضا جان شما چرا اینقدر سخت میگیری تازه اول فصله ی مربی تا بخواد ی تیمو جمعو جور کنه یخورده زمان میبره هنوز واسه انتقاد زوده ی مربی خوب ارزش خودشو تو نیم فصل دوم نشون میده هنوز واسه انتقاد زوده شما اگه نیم فصل دوم این مربی جواب نداد میتونی انتقاد کنی

hamed_hamdast دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 17:20

متاسفم برای همتون
بایرن نیاز به اینجور هوادار نداره ، توهین به هم غیر قابل قبول هستش
آقایون هاینکس با تما م افتخاراتش الان دیگه جزء تاریخ باشگاه هستش مثل هیتسفیلد بزرگ
پپ هنوز اول راه هستش و هممون باید پشتش باشیم و بهش احترام بگذاریم همانطور که به هاینکس قبل از افتخاراتش احترام میگذاشتیم، هرکی بایرن رو بخاطر یوپ یا پپ دوست داره جاش اینجا نیست
اینجا فقط بایرن مهمه این بایرنه که به تمام بازیکنا و مربیان شخصیت میده همینو بس
آقای علیرضا که این دعواها و بی احترامی هارو موجب شدی
بهتر نیست وقتی از پپ انتقاد کنی که حداقل مدرکی داشته باشی که بهش استناد کنی؟
بایرن داره خوب نتیجه میگیره و در مسیر درست قرار داره اگر واقعا بایرن براتون مهمه پس مثل یه هوادار پشتش باشید اگرم یوپ براتون مهمه پس مثل یوپ هاینکس بزرگ بازنشست بشید
بزارید هواداران واقعی بایرن از فوتبال لذت ببرن بازم میگم مهم پپ یا یوپ نیستن فقط بایرنه که مهمه
با امید موفقیت بایرن و بایرنی

بهروز دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:08

منم مثل باستین خوشحالم که پپ هستش
چون که میبینم بازی های بایرن روز به روز بهتر داره میشه
داری میشه همون تیم ترسناک پارسال . این تیم هماهنگی میخواست
این عالیه
مرسی پپ . مرسی بازیکنان . مرسی سامر . مرسی مدیران ارشد

بایرن 5 ستاره دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:36

سلام دوستان گل خودم
واسه همه و همه نظرا احترام قائلمو نمیدونم بین داداشای خودم چی گذشته ولی ولی ولی علیرضا توروخدا....تو بایرنی هستی و هم عشقو هم ایده ایم.چرا خودتو فکرتو اذیت میکنی.ما هممون بایزنو دوست داریم.توروخدا خودتو ناراحت نکن.من هم عاشق پپم هم یوپ.هر دوشون بزرگن.توروخدا بیاین دست تو دست هم طرفدارای بی رقیب و بی مثال باشیم
یوپ در قلبمون هست و همیشه میمونه.همین قلب حالا باید با تموم وجود واسه پپ و موفق بودنش دعا کنه

محسن اشتایگر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:37

آقا حامد علیرضا از چیز دیگه ناراحته والا ما باپپ مشکلى نداریم میگیم نباید مقایسه شه بایوپ . گواردیولا هم فقط زمان میخوا مربى خیلى خوبیه شما پستهاى قبلى رو بخون آخه یعنى چى به خاطر یه خارجى به هموطنمون توهین کنیم!!!

مجید دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:40

گواردیولا 5 سال 15 جام هاینکس تمام عمر 10 جام کدوم بهتره.

توماس مولر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:45

این بچه بازی ها چیه خدایی از ایکه یک بایرنی ام البته به خاطر هوادارانی مثل شما احساس تاسف میکنم همه ی دوستانم مسخرم میکنند میگن شما هواداران باهم دعوا میکنید بابا تورو خدا یوپ رو ول کنید اون ر فته والان پپ اومده این قاعده دنیا وفوتباله

کان مقدس دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:56

آقای امیر حسین مدیر سایت بیاد بگه که من بعد شکست به چلسی تو همین سایت از گومز انتقاد کردم.یه متنی بعد صعود بایرن ب فینال بودش در مورد گومز با این عنوان(فوتبال در جاهای دیگر هم ادامه دارد)که خودم کپیش کردنم تو سایت اصلیه بایرن.حتیب آقا شاهین هم گواهی بر این است که خیلی قبلتر از اینکه پپ بیاد بایرن من جون میدادم برا بایرن.
بارسای پپ رویایی و ماورالطبیعی بازی میکرد.همه میدونیم.حالاهمون مربیو گرفتیم وباش تو هفته ششم یک رکورد زدیم(سنگین تریت شکست شالکه)که یوپ هم نتونست بزنه.
من حرفی نمیزنم که اگه فردا خلافش ثابت شد شرمنده بشم.این دوستان که اینقد پپو میکوبونن اگه پپ نتیجه ای درخشانتر از یوپ بگیره(تریپل و ی فصل بدون باخت)اونوقت با چه رویی میان اینجا نظر بدن؟؟؟؟؟؟؟؟


جناب علیرضا همونطور که به دوستت باستین 31 گفتم حرفاتون حکم ویز ویز مگس داره برام.
تو فکر کن من هر سمتی باد بوزه همون سمت میرم.در واقع وقتی جوابی پیدا نمکینی برا حرفام مجبوری اینارو بگی؟
یه مرد،مرد واقعی هست بیاد با سند و مدرک بحث کنیم با هم یا فقط تو جواب کامنتام میخاین بگین که من حزب بادم؟
آقا من خزب بادم درست.اما ثابت کردم پپ یه سوپر مربیه.توام اگه جیگر داری لای پات حرفاتو ثابت کن.جز این کلمه چیزی یاد نگرفتی؟

4 تا بی عرضه فقط بلدن فحش بدن و تو عمر زندکیشنو ی چی یاد کرفتن:تو خزب بادی.
خجالت بکشین دیگه.
قرار باشه من اونهمه کامنت تایپ کنم در آخر ج ندینبش دیگه با شما کله پوکا بحث نمیکنم.دقیقا دارم آب تو هاون میکوبم.

کان مقدس دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 19:06

اینم جوابته تو پست اظهار نظره باوارایایی ها

نه با نمک.اولا چون امثال تورو بخاطر شغلم زیاد دیدم و درسشو خوندم دوما دیگه حالت تهوع گرفتم از بس که تو بهش گفتی کارشناس و اون دوسته با نمکترتم بهش میگه آقا.اون بدبخت هم حودشو میکشه من خانمم اما ماشالله همچین با نمکین که ... .

خداروشکر خدارو شکر باقی دوستان خوب دارن وصف میکنن شمار میخاد باز بیای و نظر بدی.
ببین خدا شاهده من ی کامنتتم نمیخونم و اصلنم دوستندارم کامنتامو بخونی.من جواب کس دیگه ای رو دادم.

ی چی فقط بت بگم که برا رزیدنت ارتوپدی دختر زیا هست.میدونی رزیدنت چیه؟دانشت اونقد میرسه؟نیازی به لاس زدن با ی خانم محترم تو اینجور فضاها ندارم.
تو خودتو درست کن ک اینهمه بهش گیر دادیو شمارتم نوشتی که مثلا بت اس بدم تو سایت کل نندازم.

bastian31 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 19:25

علیرضا جان ببین این فهمشه ،تقصیر خودش نیستا همین قدر فهمشه
بخاطر من وبخاطر هر چی دوست داری تموم کن این بحثه و هرچی بگی فایده نداره
به قل فردوسی پور بااینکه هیشکی دانشش را نداره به این ادما میرسه میگه لطفا مغالته نکن و خداحافظ
از تو خواهش میکنم بس کن فایده نداره

farshad دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 19:27

دوستان چرا انقدر میپرید بهم وقتی هاینکس شروع به کار کرد بعضی از بچها که الان نظر میدن میگفتن این چه مربیه بایرن اورده و از این حرفا الانم که میگن اسطوره هست تو ارشیو هیت بازی اول فصل که از گلادباخ باخت بایرن البته نمیشه خورده گرفت اخلاق ما ایرانیا هست زود قضاوت میکنیم در مورد گواردیولا هم همینطور هست دلیل توهین ها وبه هم پریدناتون واقعا بچه گانست اخه هر مربی کلاس کاری خودشو داره هاینکس یچیزیه گوردیولاهم یچیز دیگست پس این بحث ها فایده نداره مطمئن باشید گوردیولا هم اسطوره میشه فعلا که شروعش از هاینکس بهتر بوده با وجود این تغییرات

bastian31 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 20:14

یه کم خجالت بکشید مثل 13و14ساله ها بهم میپرین
امیرحسین تو هم که بیکار نشستی هر کی نظر ربطی به پست نداره حذف کن
نمیدونم امیرحسین اعصابت خرد نمیشه این کامنتها رو میبینی
جای محمدحسین خالی اینا رو حذف کنه

Bavariaboy دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 20:19

کامنت ها رو حذف کردین معلوم نیست چه خبر بوده وکی چی گفته ولی وقتی محسن اشتایگر جدی حرف بزنه یعنی بحث خیلی جدی بوده ،
من هم یوپ و خیلی دوست دارم هم پپ و اگر قرار بود هاینکس بمونه بعید بود با همون سبک بتونیم اون موفقیت ها رو تکرار کنیم ، به نظر من سران بایرن کار درستی کردن با تغییر تاکتیک ضریب موفقیت مون بالاتر میره ، جایی توهمین سایت تو یه پست کنته از تغییر سیستم دائمی بایرن تعجب کرده بود همین تغییر تاکتیک این فصل تیمهای مقابل و بیچاره خواهد کرد،
ببینید ثابت بودن سبک بازی چه بلایی داره سر منچستر و بارسلون میاره ،
پس به نظر من تغییر مربی رویکرد مثبتی بوده که ما هم باید قبولش کنیم،
به امید موفقیت بایرن و فتح مجدد سه گانه

bastian31 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 20:51

باواریابوی ببخشا
ولی ما میخواهیم بقیه ساکت کنیم وحالا تو دوباره بحث شروع میکنی
بعشم تا الان هیچ نظری حذف نشده

محمد حسین دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 21:05 http://bayern.blogsky.com

سلام دوستان
بابا تموم کنید این حرفارو شما یه نگاه به هوادارای بایرن تو خود آلمان و مونیخ یا کشورای دیگه بندازین.آیا به پپ توهینی میکنن یا یه یوپ توهینی می کنند؟نه خیر این طور نیست قرار نیست هر تیمی تا آخر یک مربی داشته باشه که بالاخره یه مربی میاد و میره من خودم با دیدن بازی ها بایرن پارسال کیف می کردم ولی یوپ دیگه رفته رسما هم از دنیای فوتبال خداحافظی کرده پپم تا الان خوب نتیجه گرفته خدارا شکر باخت نداشتیم واقعا آدم خجالت می کشه این حرفا رو میبینه.
منم دیگه به دلیل درس و... کمتر میتونم بروز کنم
موفق باشید

m-bavaria دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 21:25

کان مقدس دوست عزیز من کاری به دعوای شما ندارم ولی رو چه حسابی میگی ثابت کردی پپ یه سوپر مربییه ؟
خوب بله به قول یکی از دوستان این تیمو اکبر میثاقیان هم مربیش باشه می تونه قهرمانش کنه . پپ ممکنه بتونه بایرن و قهرمان کنه ولی یادت نره واسه چی اومده بایرن . تو فک میکی بعد از ینکه پپ بره تیم ما یه تیم متحول شدس که از تیم پایه تا تیم بزرگسالانش تیکی تاکا بازی میکنن؟ من نمیدونم بعدا سیستم بایرن چه تغییری می کنه ولی با این سبک دفاع بایرن
نمی تونه قهرمان لیگ قهرمانان شه . وجه مشترک تمام تیم های قهرمان لیگ قهرمانان دفاع خوبشون بوده .
میگی گواردویلا سوپر مربیه بله تمریناتش خیلی مبتکرانس ولی مگه همه چیز به تمرینات ؟ من خودم مربی یه تیم نوجوانانم . تمریناتمون همیشه با برنامه برگزار میشه ولی وقتی خودتو بازیکنات میرن تو زمین تازه وارد یه عالم دیگه میشی . گواردیولا اخر نتونس مشکل تیمای اتوبوسیو حل کنه . یا اینکه مشکل نبود مسی تو بعضی بازی ها رو حل کنه.
من از ته دل امیدوارم بایرن مثل سال پیش موفق باشه ولی با این سبک دفاع بعید میدونم .
ببخشید که زیاد حرف زدم .

محسن دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 21:32

من سرم درد گرفت کامنتا رو تا نصفه خوندم..من از پپ حمایت می کنم چون تیمی که مت عاشقشم دست پپ گواردیولاست و میخوام بایرن موفق بشه...اونایی که با اومدن پپ طرفدار بایرن شدن , طرفدار واقعی بایرن نیستن, اونا طرفدار پپن, سال دیگه اگه پپ بره منچستر طرفدار منچسترن و سال بعد یع تیم دیگه و من واسه این افراد ارزش قایل نیستم و از این دوستانی که به خاطر پپ طرفدار بایرن شدن میخوام اینجا نظر ندن, زیرا اینجا کانون هواداران بایرن و پپ گواردیولا.....اینم بگم پپ تا الان خوب کار کرده و اطمینان دارم بهتر از این کار میکنه..دیگه گفتنیارو گفتم..

hamed_hamdast دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 21:37

من دیگه نمیخواستم تو این بحث شرکت کنم
اما آقای محسن عزیز من میگم کیه که طرفدار بایرن باشه و هاینکس رو دوست نداشته باشه؟
اصلا مقایسه پپ با هانکس چه معنیی میده؟
تاریخ باشگاه ما پر از مربیان و بازیکنان بزرگ هستش
باید قبول کنیم هوینس با دید به آینده پپ رو به بایرن آورد چون شرایط سنی هاینکس اجازه نمیداد برای مدت طولانی با بایرن ادامه بده پس بهترین مربی ممکن رو به بایرن آوردن
من دلیل مقایسه این دو رو نمیفهمم ، چه برسه به دعوا و توهین به همدیگرو
هایکس مربی هستش که بزرگترین کار ممکن رو برای بایرن کرد پس اگر طرفدار بایرن باشیم که هستیم عاشقانه دوسش داریم تا ابد
در ثانی قصاص قبل از جنایت کاریه که بعضی از دوستان انجام میدن
پپ رو به چه جرمی میکوبند؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
نمیدونم شاید اصلا طرفدار بایرن نیستن
یه سوال دارم ازتون وقتی باشگاه تصمیم گرفته مربی بیاره که در طولانی مدت برنامه هاشو پیاده کنه چه کسی بهتر از پپ میتونست انتخاب کنه؟
بیایم از مربی تیممون دفاع کنیم درسته که این حرف های ما اثری در تیم نداره اما یادمون نره تو این پیج طرفداران سایر تیم ها هم هستن پس باید متحد باشیم
آقایون پپ مربی بی نظیر و شجاعی هستش که بایرن رو تو اوج تحویل گرفت و کارنامه درخشانی داره اما تا رسیدن به رکورد هاینکس را طولانی داره
امیدوارم موفق بشه چون موفقیت اون شادی ماست
با امید موفقیت بایرن و بایرنی

MaHsA دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 21:43

شواینی جون گفته دوس داره پپ بمونه...فعلام که خوب نتیجه گرفتیم....پس ما هم میگیم دوس داریم بیشتر بمونه و نتایج این تلاش هاو برنامه های چند سالشو ببینه...

توماس مولر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:15

زنده باد بایرن مونیخ زنده باد المان زنده باد تیم های المانی زنده باد هواداران بایرن زنده باد همه المانی ها زنده باد همه مدیران این سایت همه پرمنی ها زندعه ززززززززنننننننندددده

bastian31 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:45

بازی با شالکه ،باستین تعویض شد پپ یه چیزی مثل تیکه بهش انداخت که باستین یه نیش خندی زد
من قبلا عاشق کان وبالاک بودم ولی این باستین یه چیز دیگست
باستین جان تو تکی وتک باستین

r7 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:49

درود بر شرف گواردیولا که بایرنو به پول باشگاه های دیگه ترجیح داد
بچه لطفا این بحثها رو تموم کنین و از تیممون حمایت کنین

کان مقدس دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:56

farshad جان قربون دهنت بشم.دقیقا تو سایت اصبیه بایرن هم قضبه همین بود.همه از اومدن هینکس ناراحت بودن فصل اول.وقتی هم بازیرو 1-0 به گلادباخ باختیم اولین کامنت این بود:این مرتیکه ریده تو بایرن.
مخاطبشم یوپ بود.اما 2 سال گذشتو یوپ تونست نایجشو بگیره.بعد باخت به باته و برد شانسیه آرسنال و مساوی با والنسیا هم تو وب اصلیه بایرن اکثرا گفتن که بایرن با یوپ امسال هم به جایی نمیرسه.اما آخرش چیشد؟
من میگم بزارین یه چند تا بازی بگزره 2 تا جام از دست بدیم بعد بیاین بگین تیم بده.
اول فصل بارسا رو بردیم منتقدای پپ گفتن بازی دوستانست.چلسیو بردیم گفتن شانسیه.وقتی منتقدای پپ خودشونو به خاب زدن آدم لجش میگیره.شکستیو به شالکه دادیم که 32 سال بود بایرن چه با یوپ چه با اوتمار و چه با فن خال نتوسنته بود انجامش بده.اونم با 70%مالکیت توپ.حقا انصافه با این شرایط از تیم انتقاد بشه؟
من میگم که تو نظر سنجیه وب بایرن گفتم مخالف اومدن پپ هستم.دلیلشم کارنامش بود که فقط با بارسا امتحان پس داده بود.اما حالا که اومده خودمو قانع میکنم و به خودم امید میدم.حتی با این جمله دلمو آروم میکنم که پپ با تیماییکه فوق ستاره دارن خوب نتیجه میگیره بایرن هم جز اون تیماست.اما بعضیا چه ببریم چه ببازیم میگن پپ فلانه.

دوست عزیزhamed_hamdast منم بات موافقم.جرم پپ چیه؟بی گناهی؟با برد با مالکیت بالای توپ؟وقتی گزارشگر بازی بایرن شالکه میگه که:وقتی بازیه بایرنو میبینین فقط باید به صندلی تکیه بدین ودعا کنید که تیم محبوبتون ی روز مثل بایرن بازی کنه،وقتی کساییکه طرفدار بایرن نیستن میان از بایرن تعریف میکنن چرا بعضیا بی دلیل میگن پپ خراب کرده بایرنو.فقط با 10 بازی رسمی قضاوت میکنن؟
بگیم به یوپ 1 سال وقت دادن به اینم بدن میگن فلانه.خب معلومه که تیمی که 3 ماهه دسته پپه نمیتونه ب زیبایی تیمی که 2 ساله دسته یوپ بوده بازی کنه.بر منکرش لعنت اما تا اینجای کار هم خوب بازی کردیم.خوب که نه فوق العاده.

جناب m-bavaria عزیز منم دلایلم برای سوپر من خطاب کردن پپ اولا کارنامش دوما سبک بازیش تو بارسا و بایرن سوما انتخابش توسط کله گنده های بایرن.آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است.وقتی کارنامه و سبک بازیه تیماییکه توش مربی هست اینقد درخشانه دیگه دلیل آنچنانی نمیخاد.

بعدشک چرا ما قبول نمیکنیم که یوپ میخاست بازنشسته بشه؟اینو نمیگرفتیم کیو میخاستیم بیاریم؟اصن بگین از بین بدوبدتر بد رو اوردن.بازم غنیمته دیگه اگه ما هواداریم باید حمایت کنیم.
فوتبال بردوباخت داره من موندم بایرن یگه ببازه کار میکنن این منتقدا.

ببینید سیستم اتوبوسیه چلسی درسته بردنش سخته اما همون بارسا و همین بایرن تو اون بازیا کم موقعیت گل ایجاد نکردن ها.بارسا اگه 30%موقعیتاش +پنالتیشون گل میشد چلسی تحقیر شده بود.یا بایرن.چند تا موقعیت 100%گل + پنالتیو از دست داد؟نگین سیستم اتوبوسیه مورینیرو مشکل ساره نه.اتفاقا راحته.


آخر میخام حرف آقا محسن که لپ کلام حرف من هستو بگم:من از پپ حمایت می کنم چون تیمی که من عاشقشم دست پپ گواردیولاست و میخوام بایرن موفق بشه

فاطمه دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 23:14

بابا هر کسی نظر و عقیده خودشو داره...
یکی پپو دوست داره یکی هم طرفداره یوپه ...
در ضمن.اقای کان مقدس شما یکم با ادب تر صحبتکن تا جوابتو بدن.وقتی که شما تو هر کامنت داری فحش بارون میکنی طرفو توقع داری در کمال ادب جوابتو بدن.

محسن اشتایگر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 23:49

4تا بى عرضه فقط بلدن فحش بدن! برید ببینید کى اول فحش دادنو شروع کرد،ببینید من باکسى ازگذشته خصومتى ندارم و کینه اى هم نیستم ولى منطقم با منطقش سازگاری نداره نمیگم بى منطقه ها قصد اهانت ندارم ولى وقتى میگن فلانى بندکفش فلانى نیست یا میگن فلانى مربیه موفقى نیست ناراحت میشه اونوقت خودش میاد به دیگران میگه فلان فلان شده یا گاو و فحشهایى که خودتون دیدید ، من اگر بامارى خانوم شوخى کردم به جدم قسم اصلا نیت بد نداشتم به قول خودش تو این دوره زمونه ...فراوونه بااین حال من از مارى خانوم به حساب خواهر کوچکترم ازش عذرخ

محسن اشتایگر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 23:52

عذرخواهى میکنم شوخى هاى من واسه این بود که جو وبلاگ به حالت قدیم برگرده که متأسفانه با مداخله بعضى ها و فحاشى و تعصب افراطى واقعا افراطى خراب تر شد آخه من به یکى به شوخى میگم آقا دیگران خرا مداخله میکن نکنه مدافع حقوق حشر هستن جالبه چنان میگه دانش که .. خب امروزه عصر ارتباطات و اطلاعاته و همه جور رسانه دراختیار مردم هست کیه که ندونه دوره آموزش تخصص ارتوپدى چیه،شغلشو به رخ ما میکشه طبق چیزایى که خودش گفت نمیدونم تومحل کارش باکیا سروکار داره که توروحیه اش تأثیر گذاشته که فحاشى میکنه ایرانه دیگه پارتى بازیه

محسن اشتایگر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 23:57

من یه همکلاسى داشتم انگلیسى بلد نبود ولى پرسنل اداره گمرک بود پارتى بازیه دیگه من هم چون پارتى ندارم بى کارشدم حالا شغلشو به رخمون میکشه بگذریم خلاصه درست نیست واسه فلان مربى یا فلان بازیکن به فحاشى کنیم دنیادوروزه باهم خوش باشیم باورکنید نیت من هم همین بود بازهم بگذریم پپ مربیه خوبیه وبهترین جایگزین برا یوپ ولى نباید مقایسه شن بهش فرصت بدیم درضمن لطفا به خانوادم اهانت نکنید

محسن اشتایگر سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 00:06

دیگرا خرا=دیگران چرا باگوشى میام دهنم سرویس شد

m-bavaria سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 00:45

کان مقدس دوست عزیز من به عنوان کسی که یک مقدار خیلی کم تو این کار سر رشته دارم و دارم جلوی دوستان بایرنی درس پس میدم ( تریپ تواضع داشتی ؟ ) این نظرات رو می دم .
همون طور که خودتون میدونید یه سیستم خوب سیستمی که لایه ها زیادی داشته باشه این طوری هم میشه با اطمینان حمله کرد و هم با اطمینان دفاع کرد .یادمه زمانی که لوئیز فن گال تو بایرن بود این اتفاق نمی افتاد یعنی به محض اینکه یکی از بازیکنا توپ و لو می داد و مهاجمای حریف صاحب توپ میشدن مستقیما با دفا های اخر بایرن که اتفاقا خیلی هم کند بودن ( دمیکلیس و فن بویتن ) مواجه میشدن که این یعنی نابودی یه تیم .
تنها نکته این وسط این بود که دفاع های وسط به سمت چپ یا راست شیفت پیدا می کردن ( با توجه به جهت حمله تیم حریف ) و لام یا کنتنتو که یه کدومشون عقب بودن جای اون هارو می گرفتن و البته بازیکن حریف هم پشت سر این دو نفر که اتفاقا قد کوتاهی داشتن سانتر می کردن و یه نفر از اون ور گل میزد . می تونم 20 تا گل واستون بیارم که بایرن اون فصل این جوری خورد .( با اینکه من خودم بیشترین کسی رو که از لحاظ مربی گری قبول دارم لوییز ون گال ) به خاطر همین بود که بایرن اون فصل قشنگ بازی می کرد ولی نتیجه نمی گرفت.
اما سال پیش این شکلی نبود . من از هیچ کدوم از این کارشناسای صدا و سیما خوشم نمییاد ولی یادمه محصص تو بازی بایرن ارسنال یه حرف جالبی زد گفت : این تیم بایرن که من میبینم هیچ وقت اسیر ضد حمله نخواهد شد .
اره راست میگی من خودم یادمه یه کاربر با اسم تو تو اون سایت بود حتی یادمه که بعد باخت بایرن تو اولین بازی یوپ چجوری همه عصبانی شده بودن . ولی اون تیم بایرن نا اماده تر از این تیم بایرن .
خوب اینکه هنر نیس یه تیم با هافبک دفاعی و دفاع راست و دفاع چپ و همه چی حمله کنه . باید صبر کنیم و ببینیم جلوی تیمای با سبک ضد حمله مثه دورتموند چی کار میتونه بکنه . اگه بتونه اونارو راحت شکست بده حرف شما درسته .
خلاصه اینکه گواردیولا باید امسال سه گانه رو بگیره و گر نه من قاطیم
اخ چه قد حرف زدم
اقا جوابارو بزارید پست بعدی سایت این دیگه خیلی زیاد شد .
هرکی بعد من کامنت بزاره نامرده

محسن سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 01:06

ما عشقمون المان عشقمون بایرن عشقمون تمام تیمای المانیه...من روزها مو با بازی بایرن و آلمان میشمارم..اطمینان دارم شما طرفدارای بایرنم همین حس منو دارین...ما طرفدارای بایرن با همه فرق می کنیم ما با آلمان بایرن عشق میورزیم, فرقی نمیکنه واسمون مربی کی باشه با بازیکنا کی باشن چون بایرن دوست داریم بازکناشم دوست دارم, پپ الان مربی بایرن شده من دوسش دارم , فیلیپ لام اگه بازیکن بایرن نبود مثلا اگه برزیلی بود من دوسش نداشتم, پس اون چیزی که ما رو به هم پیوند میده بایرن و المان بچه ها, ما این 2 تا عشاقمون و هرکسی داخل این چهارچوب باشه ما دوسش داریم,

bastian31 سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 01:47

برای من حرف از تخصص پزشکی اخه چه ربطی داره ،محسن جان شغلش نیست فقط درسش خونده این اصطلاعات دیگه شده عمومی

غریبه سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 01:56

سلام

ببخشید سایت شما مدیر نداره؟؟؟ اگه قرار باشه که بیاییم و توی کامنت ها فحش بخونیم که من نمیام دیگه این سایت

من به خاطر اخبار پپ میام سایت شما رو میخونم و دوست دارم بایرن موفق بشه

الان بعضی ها میگند چون طرفدار پپ هستی نباید باشی ...

به هر حال اگه قراره برخی ها فحش بدند دیگه نمیام این سایت

برد هیچ تیمی یه قرون از ما کم یا زیاد نمیکنه، من طرفدار فوتبال زیبا و نتیجه گرا هستم که پپ داره اینکارو توی بایرن میکنه

کان مقدس سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:01

فاطمه خانم خانمی احترامت واجب اما لطفا شما وارد نشو.شما نیمخاد راهنمایی کنی.2 روز اومدی داری خبرارو میخونی الکی کامنت نزار.
اگه واقعا راس میگی برو همه پست هارو بخوت ببین چیا بار بنده کردن بعد بیا بشو مادر بزرگ و راهنمایی کن.


آقای m-bavaria قربون دهنت.منم دقیقا گفتم دفاع زمان فن خال نابود بود.که یوپ درستش کرد.حالا هم پپ داره باز تیم یوپو کامل میکنه.
عزیزم منم تو اون بخش حرفات بات موافقم.چند صد بار گفتم که بزارین با 4 تا تیم درس حسابی بازی کنیم،یه جام درس حسابی رو اشتباه پپ از دست بدیم اونوقت بیاین انتقاد کنیم.
حرف من اینه الان که تیم داره عالی بازی میکنه چرا انتقادای بیجا میشه؟من میگم وقتی با بردهای زیبا و پر گل از پپ انتقاد میکنیم اگه ببازیم چیکار خاهیم کرد؟
یه عده از منتقدا اصن از خداشونه بایرن ببازه تا بیان پپ رو بکوبونن.

فاطمه سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:19

چشم حتما چون شما میگی دیگه نمیام...امر دیگه ای هست؟!!
عزیزم من همه کامنتا رو خوندم به نظرم بهتره شما یه نگاهی بهشون بندازی تا متوجه بشین که کی شروع کرده.
اصلا ادم یه انتقاد نمیتونه بکنه از شما،چرا خودتونک جواب منو درست ندادین فقط میتونید بگید دخالت نکن!!!
اره من دو روزه اومدم شما مشکلی داری؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد