وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دفاع لوئیز گوستاوو از جداییش از بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هافبک برزیلی وولفسبورگ از تصمیمش مبنی بر جدایی از قهرمان اروپا و آلمان دفاع می کند.


لوئیز گوستاوو دیاز، هافبک برزیلی وولفسبورگ که فصل گذشته به همراه بایرن مونیخ قهرمان آلمان و اروپا شده بود در تابستان مورد توجه آرسنال هم قرار داشت اما ترجیح داد در آلمان بماند برای تیم دیتر هکینگ به میدان رود تا در لیگ قهرمانان بازی کند، او از این تصمیمش به شدت دفاع می کند.

گوستاوو در این باره در مصاحبه با ESPN برزیل گفت:" گرفتن این تصمیم در ابتدا خیلی سخت بود، چون من هم انسان هستم و غرور و تکبر دارم. برای من زمان زیادی طول کشیده بود تا به باشگاه بزرگی بپیوندم و در سطح بالا ترین رقابت ها بازی کنم، و حالا به تیمی پیوسته ام که در لیگ قهرمانان بازی نمی کند."

هافبک 26 ساله تیم ملی برزیل ادامه داد:" من انسان خونسردی هستم، هر کسی گذشته ای دارد و گذشته من سرشار از مبارزه و تلاش است. من کاملا این توانایی را در خودم می بینم که دوبار لباس تیم بزرگی را بر تن کنم و این برای من فرقی نمی کند."

او درباره باشگاه جدیدش هم گفت:" وولفسبورگ باشگاهی سطح بالا در آلمان است، باشگاهی که توانایی این را دارد که امسال و سال های آینده با توجه به پروژه خوبی که اغاز کرده اند بتوانند در رقابت های اروپایی بازی کنند."

لوئیز گوستاوو پس از به خدمت گیری گوتزه و تیاگو آلکانتارا و با توجه به ترافیک خط هافبک بایرن تصمیم به ترک این تیم گرفت و وولفسبورگ پیوست.

نظرات 18 + ارسال نظر
sajjad دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 08:07

سلام دوستان بایرنی
من همون موقع هم گفتم که در حد بایرن نبود و نیست
همون بهتر که رفت

علیرضا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 09:43

1-برید توی اینه به خودتون نگاه کنید بعد می بینید چقدردلقک ومضحکتید2 حقیقته شما طرفدار بایرن نیستسد با پپ اومدن اینجا بهتره جول وپلاستون را جمع کنید برید بین همون طرفدارای بارساواسپانیا3-بی مغز وبی منطق شمایید که پپ رابا یوپ مقایسه میکنی چون هرادم عاقل والبته بالغی میدونه اصلا قابلیت قیاس را ندارن4-شما ادعا میکنید از سامر بهتر میفهمید؟ اون وضعیت رو دید بهش هم انتقاد به جا کرد که باعث شد این مرتیکه یه خورده خودش را جمع وجور کنه .یعنی اون نفهمید شما میفهمین دانشمندان فوتبال...؟؟؟؟؟ برید اونجایی که اومدین این جو با اسم پپ مسوم نکنید بارسایی ها

علیرضا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 10:39

پپ باشه یا هر مربی دیگه ای. اون میره یکی دیگه میاد ولی این بایرن قهرمانه که میمونه پس پپ را به بایرن ارجح ندونید اگر بدونید بایرنی نیستید
mary تو میتونی سرتو بهش بزنی؟منظورم دیواره؟

mary دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 11:04

شما هی میگی یوپ یوپ، من که میدونم مربی میاد و میرهپف حق من است که از مربی فعلی دفاع کنم.
من طرفدار بایرن بودم از زمان های دور، طرفدارش هم می مونم.
طرفدار سر سخت پپ هستم و هر جا بره هوادارش می مونم.
مگه شما طرفدار چند تا تیم هستی، من چیزی می گم.
من هیچ وقت به کسی توهین نمی کنم که بهش بگم سرت رو بکوب به دیوار ، اگر به شما گفتم، به این دلیل بود که متوجه بشی اگر کسی این حرف رو بهت بزنه چقدر ناراحت میشی، اگر ناراحت شدی، پس یاد بگیر پسر خوبی باشی و حرف بد نزنی.

mary دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 11:16

هر کسی به اندازهی خودش می فهمه، سامر هم به اندازه خودش، اولی به اندازه خودش، من هم به اندازه خودم.
سامر که از ابد اینجا نبوده که فکر کنی تا ازل اینجا می مونه.
دیدی وقتی حرفهای توهین آمیز خودت رو بهت پس میدند چقدر ناراحت میشی.
دیگه به پپ نگو مردیکه.
این آمار است که نشون میده کدوم مربی با توجه به تعداد سالهای مربی گری از دیگران سرتر است.
یه search کن متوجه میشی.
دیگه بیشتر از این نمی تونم جواب بدم چون یکی دیگه هست که گفته بیشتر از 2 تا نظر ندم .
به امید موفقیت بایرن با پپ کبیر

کان مقدس دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 13:16

اخه علیرضا مرگ من مرگ من برو دانشت فوتبالیتو زیاد کن بعد بیا بحث کن.خاهش کردم ازت.
عزیز من فصل قبل سامر چند بار به یوپ گیر داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کار به جایی کشید که سلطان کان اعتراض کرد و گفت سامر طوری رفتار میکنه که انگکار سرمربیه تیمه؟یادت نیست؟نه که نیست.چون هیچی از فوتبال نمیفهمی.
نکته جالب اینجاست که همه انتقادات سامر از یوپ رو بجا دونستن اما اولین انتقاد سامر از پپ با واکنش شدید هوینس روبرو شد.اینم یادت نیست؟هوینس گفت تیم ما هیچ زخمی نداره که سامر بخاد بپوشوندش.اینم یادت نیست؟
این جمله هم از باستینه.تو بخونش حتما :من از وجود پپ در تیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم برای مدت طولانی سرمربی تیم باشد.همه تیم ها میدانند که ما بازی انعطاف پذیری را به نمایش میگذاریم و باید نمایش خوبی را اجرا کنیم که این کار را برای ما و پپ سخت میکند ".گزارشگر انگلبیسی زبان یه شبکه ماهواره ایه بازی بایرن شالکه هم وقتی بازی بایرنو دید گفته بود فقط باید به میز تکیه بدین و دعا کنید تا ی روز تیمتون مثل اون بازی کنه.
اینهمه تعریفو تمجید نمیدونم مشکل تو چیه علیرضا خان.
خود سامر،هوینس،بازیکنا،رومینیگه موافق با اومدن پپ بودن.در واقع پروسه ی آورده شدن پپ رو سامر به گردن داشت.حالا اون کیه که خودشو هم طراز با مدیارای بایرن میدونه؟من یا تو؟
حالا به آمار زیر نگاه کن:

کل افتخارات یوپ کبیر تو دوران مربیگریش ایتنه از سال 1987 تا 2013(26 سال):
بایرن مونیخ:

قهرمانی بوندس لیگا : ۱۹۸۹،۱۹۹۰،2013

سوپر جام فوتبال آلمان : ۱۹۸۷،۱۹۸۹،2013

لیگ قهرمانان اروپا : ۲۰۱۳

رئال مادرید:

جام باشگاه های اروپا : ۱۹۹۸

سوپرجام اسپانیا : ۱۹۹۷

شالکه ۰۴:

جام اینترتوتو : ۲۰۰۳،۲۰۰۴


ریاضی بلدی؟میشه اا تا جام.که 4 تاش اروپایی و بین المللی بوده که حالا 2 تاش اینتر توتوست که همچین معتبر نیست.

حالا افتخارات پپ:
هرمانی لالیگا: ۳

۰۹-۲۰۰۸، ۱۰-۲۰۰۹، ۱۱-۲۰۱۰
قهرمانی جام حذفی اسپانیا: ۲

۰۹-۲۰۰۸٬۲۰۱۱-۲۰۱۲
قهرمانی سوپر جام اسپانیا: ۳

٬۲۰۰۹ ٬۲۰۱۰ ۲۰۱۱
قهرمانی جام قهرمانان اروپا: ۲

۰۹-۲۰۰۸، ۱۱-۲۰۱۰
قهرمانی سوپر جام اروپا: ۳

۲۰۱۱، ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۳
قهرمانی جام باشگاههای جهان: ۲

۲۰۰۹، ۲۰۱۱


میشه 15 تا جام در 4 سال که 7 تاش بین المللیه.
حالا اگه انسان باشی و منطق داشته باشی(چون انسان بی منطق هیچ فرقی با حیوون نداره)میفهمی که مقایسه پپ و یوپ از لحاظ سنی اصن قابل قیاس نیست درست اما از لحاظ کارنامه مربیگری میبینی که بهتر هم هست بدتر نیست.

حالا پسر خوب یه توصیه دارم.ببین منتقدای پپ اینجا زیادن.اما همشون وقتی بازی خوب پپو میبینن انتقاد نمیکنن وبراش دعا میکنن .فقط تویی که با وجود اینهمه دلیل بر خدا بودن پپ تو مربیگری میای میگی پپ بده.درسته؟؟ی ضرب المثل هست که میگه گ.. پیشونی سفید.
تو الان نقش اونو داری تاین وسط.
سعی کن با جمع هماهنگ بشی یا لااقل برا حرفات 4 تا دلیل بیار که مضحکه خاصو عام نشی.

حالا اونکه سرشو باید به دیوار بزنه تویی نه کس دیگه.اونم به دیوار توالت.
لطف کن یکم دانش فوتبالیتو بیشتر کن تا مثل ... تو گل یر نکنی.


خود یوپ هم سبک بازیشو مدیون کارهای ساختاری فن خال هستش.البته فن خال تو کارای دفاعی ضعف داشت.یوپ اونو کامل کرد وپپ هم داره سیستم یوپ رو با اضافه کردن مالکیت و پاسکاری بالا کاملتر میکنه.

seedosi دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 13:39

فوتبال کثیفه قرارم نیست هر سال 1 تیم قهرمان شه اگه همچین قرارهاییم باشه نمیذارن همین امسال داورا تو جام باشگاها چقدر به ظرر آلمانیا سوت زدن یادمون نره این اسپانیا به قول خودشون تیکیتاکا فقط با خریدن داورا میان بالا بازی اسپانیا کرواسیو یادتون بیاد تو مرحله گروهی داور دیگه به طور علنی داشت به نفع میگرفت تفلک کروواسی این فوتباله اسپانیاست تا 6 سال پیش 1 دونه طرفدارم نداشت هی هی مردم ما حزب بادین تا 2 فصل پیش کی میدونست دورتموند چیه حالا امسال تو ایرانه حزب باد کلی طرفدار داره فوتبال تا زمانی قشنگه که توش به نف گیری نشه تازه اون فینال هلند اسپانیا یادتون نره که چه نامردی شد رو الیا خطا شد داوره کثافت نگرفت وسط زمین داور سوت نزده توپو واسه خودشون میبرن جولو گلم میزنن این فوتبالو نگا کن طرفدار باش منتها جلوی یکی که طرفداره نه جلوی این دورتموندیا و بارسلونایی های حزب باد اگه امسال تاتنهامم قهرمان بشه همشون طرفدار تاتنهامن . پپ اگه خوب بود تو همون اسپانیا نگهش میداشتن . نگید بایرن خوب شده به خاطره پپه نه بگید تیمه قهرمانی که یوپ درست کرد افتاده دست پپ حالا ما که بخیل نیستیم اگه خوبه بیاد نشون بده اما نه با تیمی که یکی دیگه جمع کرده آقایون اگه بارسام نتیجه میگرفت تیمه رایکارد بود نه تیمه پپ نمک نشناسا رایکارد بهترین مربی بود نه پپ گاس هیدینگ مربیه اوتمار هیتزفلد مربیه نه پپ همه چی به کاپ اووردن نیست اسن ونگر مربیه نه پپ

seedosi دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:20

علیرظا بعضیا به جایه این که طرفداری تیمو بکنن طرفداری از مربی میکنن این مربی که این همه خوبه با ارزشه بارسلون کسش خوله که ولش کنه؟؟؟؟؟؟؟ تو یه تیم فوتبال هزار تا فاکتور واسه موفقیت تیم هست ما زحمت بازیکنا و همه چیو فراموشمون شده چسبیدیم به این که پپ خوبه یا نه اقا خوبه یا بده به منو تو ربطی نداره ما فقط میتونیم نگا کنیم طرفداری کنیم ولی ارزشی که تک تک بازیکنا دارن خیلی بیشتر از یه مربیه من نظراتمم واسه خودم نگه میدارم پپم دوست دارم ولی اندازه یه مربی نه بیشتر ولی خدارو شکر تیم الان رو فرمه حالا ببینیم جلوی تیمای سرسخت تر واکنش تیم چجوره تاکتیکش چیه مربی ببینیم وقتی بایرن خدایی نکرده گل بخوره چجوری به بازی بر میگرده دمش گرم جلوی چلسی با بدبختی به بازی برگشتیم من اگه پپ امسال جام باشگاهارو واسه تیمم بیاره یا نیاره مهم نیست من دوست دارم تیم کم نیاره جلوی هیچ تیمی خداییشم تا الان خوب بوده به غیر از جای لام که اونم دلیله خودشو داره لابد فکره یه جا گزین واسه لامه که رافینا واقعاً بهتر شده تو بازی جلوی زسکا خوب بود

bastian31 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 14:40

بیا خودشون هم اعتراف کردند که فقط طرفدار بایرن نیستن
ک .م جوابت تو پست نظر باواریا
والا تا جایی که سراغ دارم میگن: ک.... میزارن تو اب نمک
حالا تو که پسری چرا از این موضوع خوب خبر داری نمیدونم ،نکنه خودت هم انجام میدی؟!!!
میگن ادم سگ بگیره ولی جو نگیره
حالا داستان اینه بهش گفته دوست خوبم ،اینم سردیش گرفته نمیدونه چکار کنه میاد نظر اینجوری میده
بعدشم بشین بابا حال نداریم اگه پپ جرات داره میرفت به یک تیم معمولی یا تیمی غیر ازبایرن(بهترین تیم جهان) چرا؟ ججججرات نداره
ولی کی لورکوزن واتلیتکوبیلبائو وگلادباخ و غیره را دگرگون کرد
فقط ساکت
من چند بارضایعت کنم و دوباره بعد چند روز صدات در میاد
ماری علیرضا منظور حرفش باکسی دیگه بود تو چرا خودت میکشی وسط

r7 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 15:33

هرکی پپ رو قبول نداره فهم فوتبال نداره به خدا
ما به جای اینکه به خودمون افتخار کنیم که پپ با وجود پیشنهادهای اغوا کننده تیمهای بزرگ جهان بایرن رو ترجیح داد حالا این حرفارو میزنیم
لطفا فهم فوتبالیتونو ببرین بالا البته اگه فهم و شعور فوتبالی دارین

mary دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 16:36

من فکر کنم بهتره یه مدت نظر ندم، و به درسهام برسم اینطوری بهتره.
فقط میام وب تا از نتایج و اخبار آگاه بشم.
bastian31 و آقا محسن اشتایگرخیلی بد هستید.
من نه شما رو میشناسم نه آقای کان مقدس رو، اگر هم به کسی گفتم دوست خوبم بخاط معرفی سایت بود و بایرنی بودن.
بس این حرفهای پسرانه رو در وب های دیگه بنویسید نه در وب فوتبالی.
شما هم دلتونو به این حرفها خوش کنید که ما طرفدار بایرن نیستیم و بخاطر پپ اینجاییم.
خوب که چی؟ اگر کسی بخاطر پپ اینجاست یا طرفدار بایرن این سیاست هوینس بوده تا طرفدارهای پپ به سمت بایرن بیان و این باشگاه از منچستر و بارسا و رئال پیش بیفته .
که تاثیر خودش رو به مرور زمان میذاره.
اگر تو اونا رو قبول نداری اهمیتی برا هوینس نداره.
چون اون دنبال درآمد بیشتر باشگاه از طریق فروش لباسو کفشو
کمی بلند نظر باش و به اطراف دوستانه نگاه کن، مغرور نباش و دوستان را از خود مرنجان.
اگر شما از نوع چینش و تاکتیک پپ انتقاد کنید من چیزی نمی گم.
که حق هر کسی است انتقاد کنه.
ولی گفتن اینکه پپ مربی نیست و مردیکه و اینجور حرفها دانش فوتبالی شما عزیزان و دوستان خوب رو زیر سوال میبره.
فعلا تا مدتی بای دوستان خوبم.
سرافراز بایرن.
زنده باد پپ کبیر

کان مقدس دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:30

باستین 31 تو فکر میکنی همیشه ضایعم میکنی؟جدا این فکرو میکنی؟
پسر خوب والا تو هر بحثی 100 تا دلیل برات آوردم یکیشم جواب ندادی.همشم طفره رفتی.من موندم به چی میگی ضایع کردن؟دلت برا خودت خوشه ها.من سیگارمم نمیدم تو خاموش کنی پسر خوب تو خودتو سعی کن با من نگیری.توییکه ی روز عاشق بایرن و ی روز منتقدشی.همونطور که گفتم تو از نظر من طرفدار چلسی هستی و چون بالاک بی تیم هست بایرنو انتخاب کردی.
فحشت به لام از خاطرم نرفته.
بعدشم چرا حرفای منو باز به خودم میگی؟من که اونهمه دلیل میارم برات فهم فوتبالی ندارم یا تو که میای از 100000کلمه من یکیشو پیدا میکنی مثلا ب خیال خودت آبرومو میبریو ضایعم میکنی؟پسر خوب مسخره حرف زدنات حال همرو بهم زد بس کن دیگه.یکم بزرگانه فکر کنو بحرف.یکی از سایت انتقاد میکنه تو جوابشو میدی.بس کن خاهشا.گند زدی به سایت گورتو گم کن دیگه.آره من دختر ندیدم بخاطر ی حرف سردیم گرفته.تو این دوروزمونه .. . .
پپ چون قبول نکرد بره مربیه تیم دسته 3 بشه مربیه بدیه.دوستان اینم ی معیار برا سنجشه مربیا.
100 خط دلیل آوردم که پپ چیکارست چرا بهشون ج نمیدی میای حرفای حاشیه ای میزنی؟

ببین پسر خوب تو هر جور دوسداری فکر کن خب؟اصن فکر کن 10 دقیقست طرفدار بایرن شدمو قبلش طرفدار بارسا بودم.هر جور عشقته فکر کن.چون برای من به حساب نمیای و حرفات از ی ویز ویز مگس بی ارزشترن برام.
فقط خاستی وبسایت اصلیه هوادارای بایرن برو نام کاربری کان مقدس رو سوال کن تا بت بگن که 1 مرداد 87 من عضو شدم اونجا.حالا قبلش هم بماند که ب اینترنت ددسترسی نداشتمو ... .

آدم جوک خیلی میخنوه از دوستان.
سران بایرن کسشون خل بود که هیتزفیلدو از دست دادن؟اوتمار مربیه بدی بود که از بایرن رفت.
فرگوشن مربیه بدیه که فقط با منچستر نتیجه گرفته.کلینزی هیچی بارش نیست که آلمانیا نخاستنش.دل بوسکه مربیه بدی بود که ریال انداختش بیرون.از همه مهمتر یوپ هینکس مربیه بدی بود که بایرن نخاستش.
ایهاالناس نمیدونید بدونید.هر مربی از تیمی رفت دال بر بد بودنشه.
دوستان نفهمیدن که بارسا به پپ پیشنهاد تمدید قرار داد؟اینم واقعا نفهمیدین؟اونموقع تو خاب زمستانی بودن.
رم و میلان و من سیتی و و و تیمای خنگ هستن که دنبال پپ بودن.
15 جام بارسا بلا استثنا با کمک داور بدست اومد.
3 قهرمانی اسپانیا فقط ب این خاطر بود که داور خطا نگرفت رو بازیکن کرواسی.
5 سال آمار بالای 50% مالکیت توپ بارسا بخاطر کمک داو.ر بود.
اینکه کان و قیصر گفتن بارسا تا سال ها از یاد مردم نمیرن هیچی نمیفهمن.

منتقدای پپ؟هذیون نگین خاهشا.چرا ایقد بچه گانه حرف میزنید.آدم به شما شک میکنه.
اگه من بخاطر طرفداری از پپ قبلا بارسایی بودم پس دوستان هم از زمانیکه یوپ مربیه بایرن شد طرفدار بایرن شدن.!!!یکم به حرف زدنتون نگاه کنید.بچه 3 ساله هم اینقد بی منطق نمیحرفه.

دوستان میاین بحث میکنید جواب بدین بم.چر ت وپرت ننویسید.اونهمه مدرک آوردم از پیشینه پپ.شما هم مدرک بیارین.آی داور فلان کرد نظر ماست و هیچکس شاید قبول نداشته باشه.


باستین 31 من 30 خط جواب دادم.باز بگرد ببین کجا غلط املایی دارم بیا بنویس که مچکو گرفتیو ضایعم کردی.تورو جون عزیزت اینقد ضایعم نکن.بخدا سرخورده شدم.میخام خود کشی کنم اینقد ضایع شدم.
پسر خووب برو دنبال خاکبازیت وقت منو نگیر

درپایان بگم که کسی منکر توانایی های یوپ نیست.حرف من اثبات توانایی های مربیه جدیدمون پپ هستش.و تا وقتی که سرمربیمون باشه از عمکلکردش دفاع میکنم.
آقای امیر حسین کدیر سایت بیاد بگه که من بعد شکست به چلسی تو همیت سایت از گومز انتقاد کردم.یه متنی بعد صعود بایرن ب فینال بودش در مورد گومز با این عنوان(فوتبال در جاهای دیگر هم ادامه دارد)که خودم کپیش کردنم تو سایت اصلیه بایرن.حتیب آقا شاهین هم گواهی بر این است که خیلی قبلتر از اینکه پپ بیاد بایرن من جون میدادم برا بایرن.اما خودمو گول نمیزنم.گل دوم بایرن ب بارسا وقتی آفساید بوده اقا آفساید بوده.دیگه نباید چون طرفدار بایرنیم بیایم بگیم که گل سالم بود.
بارسای پپ رویایی و ماورالطبیعی بازی میکرد.همه میدونیم.حالاهمون مربیو گرفتیم وباش تو هفته ششم یک رکورد زدیم(سنگین تریت شکست شالکه)که یوپ هم نتونست بزنه.
من حرفی نمیزنم که اگه فردا خلافش ثابت شد شرمنده بشم.این دوستان که اینقد پپو میکوبونن اگه پپ نتیجه ای درخشانتر از یوپ بگیره(تریپل و ی فصل بدون باخت)اونوقت با چه رویی میان اینجا نظر بدن؟؟؟؟؟؟؟؟

زنده باد بایرن.زنده باد هرکسیکه برا موفیت بایرن قدم برداشته.مثل یوپ،پپ،کلینزی،قن خال و و و و و

bastian31 دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 19:14

بشین بابا حال نداریم
بعضیها حرف مفت نزنن تا جواب دندان شکن نشنون
برید که خوبه
این علیرضا وکان مقدس وr7 یه چند مدت برید خوبه که؟
این چند روزه بس که مقایسه پپ ویوپ کردید سردرد گرفتیم
یه کم فهم ندارید دست بکشید،این یکی خفه میشه و بعدش اون یکی صداش در میاد
بعدش ما که تیکه میندازیم بعض شمانیم که همش به هم توهین میکنید
بعدشم دوباره جک گفتی ،من وقتی فوتبال میبینم صدم ثانیش یادم نمیره
اسپانیا فقط2008اراگونس قدول دارم ،2010که گل افسایدی به پرتغال زدندوضعیفترین جامجهانی بردن و2012که شانس اوردند بهشون نخردیم
فقطتوبرزیل باهاشون بیفتیم به من هر فحشی بدید که کمتر3.4تا بهشو نزنیم
بعد اون بازی بابارسا اگه گل بایرن افساید بود،دقه2برای بایرن پنالتی نگرفت ودقه75باید بوسکس اخراج میشد
اگه سرمربی خوب بودن به افتخار که مورینیو بهترین مربی تاریخ وکلوپ ضعیفترین ،همین کلوپ که پپ ومورینیو با چارتا جوون ،4تایی کردشون
حالا دیگه میشه خفه شید
سردرد گرفتیم بس که بحث میکنید

غریبه سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 01:47

سلام و خسته نباشید

من اولین باره دارم توی سایت شما نظر میزارم

من طرفدار پپ بودم چون آدم با اخلاقی هست و حاشیه نداره و تو کارش موفقه و کارنامش اینو نشون میده

جالبه چند نفر اینجا میگند که پپ اگه مربی بود باید میرفت تیم ضعیف فلان و اونو قهرمان میکرد

خب دوست عزیز خدایی این حرف رو توی تنهاییت قبول داری؟؟؟ یعنی مثلا استاد دانشگاهی که به نخبه ها و تیز هوشان درس میده باید بره مدرسه عقب افتاده ها و اونارو بکنه نفر اول دنیا که بگیم خوبه؟؟؟

ببخشید ها تیم رئال مادرید کم ستاره داره؟؟؟ این همه مربی اومده و رفته ولی چند ساله نتونستند قهرمان اروپا بشند

یا اینکه میگید چرا یوب رفته و پپ اومده ببخشید مگه بقالی بوده که پپ پا بشه بیاد؟؟؟ وقتی میگند پپ الان راحت آلمانی صحبت میکنه یعنی این پروسه فکر شده بوده و پپ هم خیلی آدم باهوشی هست که توی این مدت کم آلمانی رو راحت صحبت میکنه و دوست داره خودش با بازیکنا رابطه مستقیم داشته باشه وگرنه مثل خیلی از مربی های تنبل میتونست مترجم بگیره

در کل با نظر های کان مقدس و ماری موافقم

مخالفین فقط ایراد های بنی اسراییلی میگیرند و هیچ دلیل قانع کننده ای نمیبینم

با تشکر

elRey سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 03:50

hich tarafdari nemitune ghade modiraye bashgah daneshe futbali v modiriati dashte bashe, pas hamegi faghat faghat bazio bbinido badesh ham be zendegitun beresid ,got it?

سیا سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 12:55

سلام دوستان من نمی دونم چرا دوستان بین یوب وپپ مقایسه می کنند ؟ اگر منظور دوستان اینکه چرا مسولان بایرن پپ به جای یوب به کار گرفتند این بگم که سال قبل از اینکه مسولان بایرن قبل از اینکه به فکر خرید پپ بیفتند می خواستند قراردادشان با یوب تمدید کنند ولی یوب تمدید نکرد و اعلام بازنشتگی کرد (سن یوب 68سال)بنابرین بایستی مسولین بایرن به فکر یکمربی می افتادند تا ان زمان (ابان ماه) پپ با هیچ تیمی قرار داد نبست با اینکه تیم های چلسی ارسنال منچستر میلان خواهن این مربی بودند وپپ تمامی پیشنهاد ها را برسی کرد ودر دی ماه بود که با بایرن قرار داد بست پس یوب چه با بایرن قهرمان می شد و چه نمی شد امسال با بایرن مونیخ نبود همانند فرگوسن با منچستر پس پپ جای یوب تنگ نکرده بود وهمین طور اگر پپ قبول نمی کرد کسی به غیر سمربی بایرن بود در مورد سبک پپ بگویم زمانی که سبک تیکی تا کا در بارسلون اجرا دراورد 8ماه طول کشید تا این سبک را بازیکنان بارسلون به اجرا در بیارند( سال 2008 ) سبک فوق العاده ی هست تنها ایرادی که از پپ در بایرن می تونم بگیرم در مورد دفاع بایرن است که در ضد حملات حریف ضیف اند امیدوارم که این ضعف حل کند که این زمان می تونه حل کنه لطفن این دو را مقایسه نکنید

احمد سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 14:40

دوستان سلام
ناراحتم که توهین می بینم. ناراحتم که بجون هم افتادین.

بایرن بزرگ هست و خواهد ماند.
یوپ و پپ هردوشون فقط جزی از باشگاهن. در حال حاضر همه و همه برای موفقیت یک چیز می جنگند و اون هم بایرنه.

اون موقها من مربی بالاتر از هیسفیلد نمی دیدم . اتونم رفت و خاطراتش موندن.

هانکس هم رفت و خاطراتش شیرینتر از همیشه موندگارن.

پپ هم خواهد رفت و خاطراتش خواهند ماند.

فرصت و فرصت.

پپ در برنامه ریزی فوقولادست. فکر نمی کردم اینقدر زود بتونه سرعت رو به تیم بده.


1- تو پیش فصل بازیکنا رو تست کرد

2- اول فصل و بعد از باخت از درتموند فقط روی دفاع کار کرد که می بینیم چه استحکامی داره می گیره

3- هجوم رو داریم می بینیم که شکل و رو گرفته


4 - یک مورد اساسی مونده که با برگشت شوانی و گوتسه انجام میشه و اون هم بازی های ترکیبی و پاس ریز درون محوته جریمه حریفه که اونم مطمنم تا 10 بازیه دیگه اجرایی میشه

seedosi پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 10:45

آقای محترم من حالم از اسپانیا بهم میخوره حرفمم منطقیه شما چطوری میتونید انقدر راحت طرفداری بارسا رو بکنید ما میگیم بایرن خوبه شما میاید تاریخچه بارسا و پپو میکشید وسط. آقا نظر شما محترم ولی منم نظر خودمو دارم حق بی احترامی نداریم اگه بارسا خوبه برو طرفدارش بشو چرا پزشو به ماها میدی اگه پپ خوبه برو واسش فن پیج درست کن من طرفدار بایرنم . دمتون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد