وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن : من اگر بودم کیسلینگ را دعوت می کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یورگن کلینزمن سرمربی 49 ساله تیم ملی ایالات متحده که سابقه سرمربیگری تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد معتقد است که مهاجم 29 ساله لورکوزن می تواند به تیم ملی دعوت شود.

کیسلینگ آخرین بار سال 2010 به تیم ملی دعوت شده است و پس از آن حتی با وجود کسب عنوان آقای گل رقابت های فصل گذشته بوندسلیگا به تیم ملی دعوت نشد.

یورگن کلینزمن در این رابطه به بیلد چنین گفت: "اگر من سرمربی تیم ملی آلمان بودم نمی دانم که از آن استفاده می کردم یا خیر، چرا که گزینه های زیادی در تیم ملی در اختیار داشتم اما او را به ترکیب تیم ملی دعوت می کردم."

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرام جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 22:58

بد نیست که دعوت بشه...........

علیرضا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 23:43

لو دست از لج بازی بر دار و به حرف استادت گوش فرا بده

کان مقدس شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 13:45

نه اتفاقا کلینزی با دروازبان دوم کردن کان نشون داد که همچین حرفه ای نی تو مربیگری.
لو بهتر به حرف این گوش نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد