وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد هافبک لورکوزن از یوگی لوو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ به نظرگونزالو کاسترو، عضویت یک بازیکن در تیم های مطرح، در انتخاب یوگی لوو در تیم ملی آلمان تاثیر بیشتری دارد تا توانایی های بازیکن.


گونزالو کاسترو هافبک بایرلورکوزن، نسبت به نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی آلمان از یوگی لوو انتقاد کرد. وی گفت قابلیت های بازیکن می بایست اهمیت بیشتری نسبت به موارد دیگر داشته باشد.

در گفتگویی با سایت Sportbild آلمان وی افزود:"برای بازی در تیم ملی، قابلیت و توانایی یک بازیکن می بایست از عضویت در تیم های خاص و یا تاثیرات رسانه ای بازیکن، از اهمیت بیشتری برخوردار باشد."

وی در ادامه گفت:"اگر من در باشگاهی دیگر بازی می کردم، شاید اکنون بازیکنی ملی پوش بودم. اما من هرگز باشگاهم را برای بازی در تیم ملی تغییر نخواهم داد."

وی در مورد شانس حضور خود در جام جهانی آینده گفت:"جام جهانی هدف بزرگ من است و من در فصل جاری برای رسیدن به آن تلاش خواهم کرد، اما می دانم که شانس کمی برای عضویت در تیم ملی دارم."

گونزالو کاسترو 26 ساله تا کنون 239 بازی برای بایرلورکوزن انجام داده و آخرین بار در سال 2007 به تیم ملی آلمان دعوت شده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 23:47

چی بگم تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها حتما همینطوره که شما میگی

بهروز شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 02:52

اگه اینجور بود مکس کروز از موشن گلادباخ تو تیم ملی نبود
خواسته تو چشم بیاد اومده این مصاحبه رو کرده
و کیسلینگ رو وسیله و بهونه کرده

Joachim Loew شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 11:04

همه دیگه واسه من آدم شدن و از یوگی انتقاد میکنن.بروبابا...

mersad33 شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 11:11

اگه اینجوریه اون سالا پودولسکی رو از کلن دعوت نمیکرد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد