وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: همه چیز برای بردن شالکه محیا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ از شروع خوب دورتموند در این فصل نگران نیست و عنوان کرد بایرن نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

آرین روبن در مصاحبه ای با بیلد گفت: "درست است که تیم دورتموند در پنج بازی پانزده امتیاز گرفته است و این قابل توجه است اما ما هم خیلی خوب هستم و از پنج بازی تنها یک بازی را مساوی کرده ایم. تمرکز من فقط بر روی عملکرد بایرن است و به دورتموند هیچ توجهی ندارم ".

او در ادامه گفت: "تیم، مربیان و کارکنان باشگاه به خوبی کار می کنند و ما با هم ازتباط بسیار خوبی داریم و از همدیگر را حمایت می کنیم. من احساس می کنم که همه چیز برای بردن شالکه محیا است. ما در وضعیت خوبی هستیم و شالکه باید در برابر یک بایرن خیلی آماده بازی کند ".

نظرات 2 + ارسال نظر
farhad1990 شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 12:39

زنده باد بایرن
درود بر تو ای روبن دوستت دارم

مهدی جمعه 25 مهر 1393 ساعت 00:20 http://perespolis6.ir/

به امید بردن شالکه http://perespolis6.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد